Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mä SIKApervo?

Vierailija
10.04.2010 |

Olen 36-vuotias mies. Olen saanut houkuteltua vaimoni anaaliseksin ihmeelliseen maailmaan hirveän "ai mua sattuu" session jälkeen. Nykyäänhän on niin, että vaimoni saa parhaat/suurimmat orkut juuri persepanosta. Ruokahalu kasvaa syödessä. Nyt olen kiinnostunut, että hän kusee päälleni lauetessaan, kun vedän pyllyyn. Sika?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sika, olet homoseksuaali. Terve hetero ei pesläveen pane.

Vierailija
2/8 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:SIKA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kuvitella että mikä se asento olisi että sinä panet naistasi persereikään ja hän saa ja samalla kusee päällesi. Mielikuvitukseni ei riitä tähän.

Mutta asiasta toiseen, kun minä saan, en pystyisi samaan aikaan virtsaamaan lainkaan. Pissa tulee vasta vähän ajan päästä seksistä, siis en pysty pissaamaan hetkeen seksin jälkeen. En tiedä sitten onnistuisiko vaimoltasi.

Vierailija
4/8 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ensinnäkin tuo asento on vähän... ei riitä mielikuvitus mullakaan, myönnetään :) mutta tuo on myös tosiasia useimmilla naisilla, pissaaminen ei onnistu seksin aikana eikä hetkeen sen jälkeen. Ei onnistu multakaan, itselläni olo on ikään kuin paikat olisi turvonneet kiinni, ja täytyy odotella turvotuksen laskeutumista.

Vierailija
5/8 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se tod.näk. ole kusta mitä sun päälle tulee.

onnistuuhan tuollainen lähetyssaarnaajassakin helposti.

Vierailija
6/8 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratsastan kalu pepussani.

Mutta itse en varmaankaan osaisi kusta samalla kun saan orkun.. En muutenkaan ole lainkaan kiinnostunut pissaleikeistä, vaikka muutoin olen hyvinkin avoin seksissä ja anaaliseksi on todella nautinollista. Jos mieheni kuitenkin pyytäisi ja fantasioisi asiasta, voisin kokeilla pissaamista hänen päälleen. Mutta tosiaan itse en siitä kyllä mitään kiksejä saisi..

N 30

Vierailija
7/8 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kaikkein mieluiten nimenomaan itse ratsastaessani otan kalun peppuun. eli eikös siinä nimenomaan pissa tulisi miehen päälle jos tulisi... Kaikkein parhaat orkut ikinä olen saanut ja saan näin päällä peppuun ottaessani. Mutta en kyllä usko että mitenkään saisin pissan siinä tulemaan. Ja muutenkaan MUN mielikuvitus ei riitä noihin pissaleikkeihin =o)

Vierailija
8/8 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaleikit piristää, itseäni siinä kiihottaa juuri sellainen kontrollin menettämisen tunne... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän