Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miltä limatulppa näyttää?

Vierailija
10.04.2010 |

Onko se nimen mukaisesti limaklöntti, vai juoksevaa limaa?! Vai minkänäköistä se on`?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

klöntti:-D. Kun sen näkee, ymmärtää, miksi sitä limatulpaksi sanotaan! Tulppa, mikä tulppa. Mulla sellainen tuli kuopuksen synnytyksen alkaessa, siitä meni 1,5 vrk siihen, kun syntyi:-).

Vierailija
2/5 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se klöntti oli miehen munan päässä. Sekstailtiin ja mies lopetti hommat kesken, ihmettelin että mikä tuli? Sitten huomasin sen munan, klöntti irtosi silloin ja tarttui miehen munaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ainakin oli niin selvä ettei siitä voinut erehtyä.

Ensin sitä tuli hiukkasen, mutta seuraavalla vessakäynnillä jo sellainen venyvä ISO klöntti ettei siitä voinut erehtyä. Vedet meni seuraavana päivänä ja lapsi syntyi sitä seuraavana.

Vierailija
4/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköistä ja keltaista räkää muistuttavaa? :) Sellaista on tullut minulta jo 3 viikkoa, tympii kun mitään isompaa ei tapahdu, oon viikolla 40.

Vierailija
5/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tiennyt synnytyksen käynnistyneen kun paperiin on tullut runsaasti juoksevaa, verensekaista limaa. Yleensä tähän on liittynyt pientä supistelua, joka on vähitellen koventunut. Joka kerta lapsi syntynyt vuorokauden sisällä siitä kun limaa on alkanut näkyä paperissa.