Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla puhelimessa ihmisten numeroita,joita miehesi ei tunne?

Vierailija
09.04.2010 |

Miespuolistenkin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa mieheni ei tunne, ja todennäköisesti suurin osa on miehiä (en ole laskenut). Mulla on paljon enemmän työtuttavia kuin ystäviä. Ystäväni ovat kaikki naisia (ei niin että mulla olisi mitään miehiä vastaan), mutta ei heitä nyt sentään satoja ole, enkä ylipäänsä soittele heille usein vaan mieluummin meilaan ja tapaan livenä.

Vierailija
2/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laajat tuttavapiirit harrastusten ja töiden vuoksi, ja puhelimessa muitakin numeroita kuin vain lähiystävien numeroita. Hauska kysymys. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelleni tuntemattomia. Sellaisia joita hän ei koskaan ole nähnyt siis. Toki olen heistä puhunut kotona jonkin verran.

Vierailija
4/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen miestäni. Ei mun miehellä ole tapana lähteä nyhväämään mun lahkeeseen kiinni kun tapaan kaikkia kavereitani, ei sitä edes kiinnosta. Tietty joidenkin kavereiden kanssa on enemmän tekemisissä kuin toisten.

Vierailija
5/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monta onkin. Opiskelen miesvoittoisessa koulutusohjelmassa ja kyllä mulla on kaikkien koulukavereiden numerot puhelimessa. Missä niiden pitäisi olla jos ei puhelimessa? Jossain mystisessä lapussa penaalin pohjalla? Kaivelisin sen sitten salaa esiin kun pitää soittaa jotain ryhmätyöasiaa... Se nyt vasta olisi epäilyksiä herättävää.

Vierailija
6/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa on satoja numeroita, suurin osa työkavereita ja asiakkaita, jotka ovat lähes kaikki miehiä.

Jos olisi tosi mustasukkainen mies, sillä olisi varmaan tuskaisia hetkiä mun puhelimeni kanssa.

Vierailija
7/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin suuri osa niistä miesten numeroista on tallennettu vuosia sitten. Joukossa on siis esim. joitain kaukaisempien sukulaisten (kuten pikkuserkkujeni) numeroita, vaikka en ole nähnyt ko. henkilöitä saati puhunut heidän kanssaan yli kymmeneen vuoteen. Vanhojen työkavereiden numeroita myös löytyy.

Nykyisin olen harvoin tekemisissä sellaisten miesten kanssa joita mieheni ei tunne. Siis vähintään tietää että "Janne" on "Millan" mies tai "Jessican" isä.

Vierailija
8/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tunne suurinta osaa niistä. On sekä mies- että naispuolisten numeroita.

Vierailija
9/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava kysymys. Minulla on ja samoin miehellä on henkilöiden nimiä, joita toinen ei tunne eikä ole erityistä trvetta tunteakaan. jokaisella on ihan omakin elämä.

Vierailija
10/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhde puhelin.. Miesvaltaisella alalla töissä :)

Vierailija
11/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin olen harvoin tekemisissä sellaisten miesten kanssa joita mieheni ei tunne. Siis vähintään tietää että "Janne" on "Millan" mies tai "Jessican" isä.

Siis en mitenkään välttele miehiä, mutta en vaan juurikaan luonnostaan tutustu vapaa-ajallani kehenkään ilman miestäni. Kaikki läheiset työkaveritkin ovat naisia (työpaikallani on vain yksi mies ja kymmeniä naisia). Työkännykkä on toki pullollaan miehelleni vieraiden (miesten) numeroita (asiakkaita ja yhteistyökumppaneita).

Vierailija
12/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini ja sukulaiseni mies tietää.

Vierailija
13/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy, varmaankin suurin osa.. paljon myös sellaisia numeroita ja ihmisiä, joita en enää itsekään osaa yhdistää mihinkään ;)

Vierailija
14/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi?

Vierailija
15/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mieheni tunne edes kaikkia kavereitani, saati työkavereitani. Mieheni on sellainen kotihiiri, jää mieluummin kotiin kun mihinkään kyläilemään tai tapaamisiin, enkä minä ala sellaista elämää elämään, tuli miehelle siitä paha mieli tai ei. Koti-ilta silloin tällöin on ihan jees ja mukavaa, mutta ainainen koti-ilta ei käy.

Minä puolestani tunnen kyllä mieheni kaverit, itseasiassa taidan pitää nykyään jopa enemmän yhteyttä heihin kuin mieheni itse. Miehen työkavereista löytyy kyllä sellaisia, joita en tunne tai ole tavannut.

Vierailija
16/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 80 % numeroista sellaisten ihmisten joita mieheni ei tunne eikä ole koskaan edes tavannut.

Vierailija
17/21 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläpä pelkällä etunimellä osa noista miehistä :-)

Vierailija
18/21 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis tällä viestilläsi sanoa, että olet käynyt sorkkimassa miehesi puhelinta ja löytänyt sieltä sellaisten naisten numeroita, keitä sinä et tunne.

Ja nyt omatunto kolkuttaa, kun et kehtaa mieheltäsi kysyäkään, mutta mielikuvitus laukkaa...

Vierailija
19/21 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskoisin, että miehellänikin on paljon siellä sellaisia henkilöitä, joita minä en tunne.

Onko tämä nyt joku suhteen todellisen luonteen paljastava kysymys... noooot ;)

Mieheni jopa vastaa puhelimeeni hyvin usein silloin, kun näytössä lukee, että "kultarakasmuru soittaa" ja tasan tietää, kuka siellä linjoilla on :)

Vierailija
20/21 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää/tuntee kaikki ne joiden numerot löytyy kännykästäni. Ja ne miespuolisetkin! Samoin on toisinpäin, minä tiedän miehen puhelimessa olevat henkilöt.