Ticketiltä jo vaatteensa saaneet
Tuliko oikeat tavarat?
Olin jo ihan innoissani äsken, kun postimies toi kotiovelle Ticketin paketin ja ihmettelin että olipas nopeeta toimintaa! Nooh, avasin paketin ja siellä oli 2 kpl 134cm talvitakkia!! Kaikkea muuta kyllä tilasin, mutta en mitään tuollaista.
Millainen soppa tästäkin vielä syntyy, huoh.
Kommentit (49)
Tilasin silloin maanantaina 12.1 ja eilen 19.1 tuli paketti. Oli kyllä melkoinen herätys,kun täällä (laiska)hoitovapaalainen oli vielä yöunilla 8 aamulla ja puhelin herätti. UPS:n ukkeli siis soitti ennen tuloaan,onko ketään kotona. Tilaus oli ihan oikein,sain kaikki mitä tilasin.
Ei sitten auta muu kuin odotella!
Ekaa kertaa tilasin netistä ja siksi niin kovasti jänskättää :)
Mä en muista miten viime vuonna meni. Nyt olen siis saanut vain sen vahvistuksen joka tuli sillon ma-ti yönä kun tein tilauksen. Tosin olin ko. firmaan jo s-postitse yhteydessä, ku meidän osoite on muuttunut ja huomasin et tilauksessa oli myös meidän vanha osoite (siihen vastaus tuli että ok) joten eiköhän jotain tule lähipäivinä myös meille (taas) ; )
Laitoin eilen ticketille mailia ja sieltä tulikin pian vastaus. Minä olen siis saanut väärän paketin, mutta oikea on tulossa perästä. Kysyivät voisinko ystävällisesti toimittaa minulle tulleen paketin oikealle henkilölle Suomeen, he korvaavat mahdolliset postarit :)
Tilasin tiistaina 13. päivä ja tänään tulivat vaatteet. Kaikki oli mukana, mitä olin tilannutkin. Ainoan pettymyksen tuotti splashin 110cm puku joka oli aivan liian suuri. Meillä on tytöllä 104cm light rain set ja kun sitä ennen tilausta kokeilin, niin se oli kooltaan ehkä jo vähän pieni, niinpä sitten tilasin 110 cm splashin ja siihenhän tuo tyttö hukkuu. No täytyy miettiä mitä tuolle puvulle tekee, palautanko, jemmaanko kaappiin vai myynkö eteenpäin. Sinänsä vain harmittaa, koska tuo väri turkoosi (ocean) on aivan ihana!
Täältä ilmoittautuu heti ostaja,jos haluat myydä tuon puvun :)
Olen tuota pukua nyt tässä päivän pyöritellyt ja tullut siihen tulokseen että voisin myydä sen pois. Onko sinulla sellaista sähköpostiosoitetta jonka voisit laittaa tänne? Minulla kun siinä näkyy nimi niin en mielelläni tänne laittaisi sitä. Kiva jos saan sen myytyä näin helposti, ettei tarvitse alkaa takkuamaan tuon palautuksen kanssa.
Puzzle
kyllä ihan oikeat tuotteet viime pe. Toimitus kesti 4 vrk. Tilausta ei pysty seuraamaan. Kuljetusfirma toi kotiovelle paketin, eivät edes soitelleet etukäteen. Yhden haalarin postitin jo takaisin tanskaan, koska oli liian suuri, saas nähdä milloin palauttavat rahat.