Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä te teette työksenne, jos bruttotulot on 8000 € tai yli??

Vierailija
09.04.2010 |

Aika monella tuntuu olevan huimia palkkoja! Oliskin noin hyvät bruttotulot..tai no, kyllä me tollakin rahalla pärjätään. No mitä enemmän tienaat, sitä enemmän menee veroa (ihan hyvä niin). Meillä yhteensä n. 4400€, paitsi nyt, kun olen vanhempainvapaalla rikastuttavasta sairaanhoitajan työstä (nyt brutto on 3600€) :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee meillä 20000€/kk luokkaa. Kaksi johtajaa

Montako tuntia töitä teette viikossa?

Vierailija
22/25 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lääkäri ja minä rahoitusalalla esimiestehtävissä (KTM).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se raha automaattisesti tule kenellekkään.

Ei varsinkaan jos siinä istut ja kitiset.

Muut voi tienata huomattavia summia,mutta itse taidat olla yh joka istuu päivät pitkät kotona ja miettii kuka lainais :D

Ei tule automaattisesti, ei. Mutta vaikka töitä tehdäänkin, bruttotulot YHTEENSÄ 3900-4400€/kk (vaihtelee, koska toinen tekee vuorotyötä). Sosiaali- ja terveysala...

Vierailija
24/25 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee meillä 20000€/kk luokkaa. Kaksi johtajaa

Montako tuntia töitä teette viikossa?

Töitä kyllä riittää. Riippuu varmaan miten lasketaan tuntimäärä. Luulen, että menee tuonne 10h/päivä. Teemme työtä kotonakin koneella ja puhelimitse eikä niitä sillä tavalla huomioida. Olemme tällä hetkellä sellaisessa tilanteessa, että voimme osittain itse määritellä työmäärää ja minä voin antaa aikaa lapsille. Se on valinta, jonka olemme tehneet. Työmatkat yms. kuuluvat myös asiaan, mutta matkapäiviä meillä on aika kohtuullinen määrä n. kerran kk yksi viikko molemmat yhteensä.

Johtotasolla työmäärä on hurja ja sitä ei tosiaankaan moni tule ajatelleeksi. Meilläkin ennen lapsia työtunnit olivat välillä 10-16h/vrk luokkaa. Nyt onneksi työ kantaa hedelmää ja enemmän varaa valita mitä ja milloin tekee ja on saatu sen verta varallisuutta, että tuntee saaneensa työstä myös jotakin konkreettistä. Pidämme myös molemmat työstämme!

Vierailija
25/25 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meilläkin (lehtori ja suunnitteluinsinööri) yhteenlaskettu tulo on tuo. Tienaamme ihan peruspalkat kumpikin työssämme.