Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettämisgallup!

Vierailija
09.04.2010 |

Oletko pettänyt puolisoasi?

Oletko pettänyt puolisoasi useamman kuin yhden henkilön kanssa?

Oliko suhteesi pitkä vai ns. yhdenillan suhde?

Oletko kertonut asiasta puolisollesi?

Miksi?

Kaduttaako sinua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin, kun mies jäi kiinni siitä, että oli itse pettänyt minua polttareissaan.

Vedin perseet ja paneskelin koko illan jonkun ventovieraan miehen kanssa.

Sitten menin kotiin ja aamulla annoin anteeksi miehelle sen sekoilun, oli jotenkin helpompi antaa anteeksi, kun oli itsekin tullut tehtyä samalla tavalla.

Enkä kertonut miehelle, se olisi vaan lisännyt riitaa. Toki olisi ollut reilua kertoa, että samassa veneessä ollaan, mutta en jaksanut.

Tunnontuskia ei ole ollut eikä varmasti tulekaan. Tehty mikä tehty, molemmilta.

Vierailija
2/7 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kahden henkilön kanssa

- toinen on-off-suhde joka kestänyt jo kymmenen vuotta, pidempään siis kuin tämä nykyinen suhteeni ja toinen hyvä ystävä, jonka kanssa vaan ajauduttiin vähän liian pitkälle...

- en ole. enkä kerro. koskaan.

Miksi?

- koska en yksinkertaisesti kehtaa katsoa itseäni peilistä tätä asiaa ajatellessani joten miksi mieskään minua enää katsoisi? Kannan tämän tuskan typeryydestäni ihan itse ja miehelleni olen paras vaimo mitä hän ikinä kaipaa.

Kaduttaako sinua?

- kyllä. Mutta itsepä sopan keitin ja itse seuraukset kannan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen liian kiltti

Vierailija
4/7 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen

olen

yhden illan/kaverisuhde

en

Miksi?

koska suhteestamme ei kertomisen jälkeen olisi enää voinut tulla hyvää, mikäli se olisi edes jatkunut...

Kaduttaako sinua?

en ole ylpeä tekemisistäni.

Joskus mietin, olisiko minun silloin (nuorena kun ei ollut vielä lapsia) pitänyt kertoa ja erota, kun en selvästikään ole ollut hyvä puoliso...

Vierailija
5/7 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nykyistäni.

petin entistä miestäni viiden eri miehen kanssa joista kolme oli yhdenillan juttuja, yksi kesti muutamia kertoja ja yksi (viimeinen) kesti pari kuukautta ennen kuin kerroin miehelle ja otin eron.

olen miettinyt pettämistäni paljon. en ole aivan varma miksi petin miestäni.. ehkä hain jonkinlaista hoitoa huonoon itsetuntooni, tuntui hyvältä kun joku halusi minua ja piti minua viehättävänä. yhdenillanjutut eivät edes tuntuneet miltään. nuo kaksi hieman pidempää juttua alkoivat ihastuksesta. viimeiseen rakastuin, ja ensi kesänä on häät :D

minua ei enää kaduta tekemiseni. olen katunut jo tarpeeksi kauan, nyt on aika jatkaa elämääni eteenpäin. kadun ainoastaan sitä, että en eronnut miehestäni jo aiemmin. omituista, mutta en voisi elää itseni kanssa jos pettäisin nykyistä miestäni. exän kanssa se ei edes tuntunut pahalta. ehkä lulin joskus nuorena ja tyh,änä rakastavani häntä, nyt tiedän paremmin.

Vierailija
6/7 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä suhde. Rakastuin rajusti, peruuttamattomasti. En kerro, sillä on sovittu puolison kanssa, että tällaisessa tilanteessa ei kerrota. Parempi kantaa morkkikset itse. Rakastan puolisoanikin.

Vierailija
7/7 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-en nykyistä ex-miestä kyllä

-ex-miestä yhden kanssa, ensin pelkkää suutelua mutta se ei herättänyt miestä tarpeeksi niin sitten petin

-sillä hetkellä oli tarkoitus että vain muutaman illan juttu

-olen

Miksi?

-miksi petin vai miksi kerroi. petin koska miestä ei kiinnostanut minun tarpeeni, kävi vain töissä ja teki paljon ylitöitä vapaaehtoisesti. yritin puhua mutta kun ei puheet auttaneet.

kerroin jotta saataisiin erottua.

Kaduttaako sinua?

-ei oikeastaan, nyt on parempi, ei tarvitse olla kenenkään sotkuja siivoamassa ja laittamassa ruokaa ja käymässä kaupassa ja hoitamassa raha-asiat ja kiitoksena sain kuulla kuinka loisin kotona alle vuoden ikäisen lapsen kanssa ja hän maksaa kaiken ja sitä rataa.