Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä tulin pinnallisesta pikkujutusta hyvälle tuulelle!

Vierailija
08.04.2010 |

On ihan pakko pikkuisen tuulettaa koska mieleni on niin hyvä. Elämäni sisältö pyörii ihan muiden asioiden kuin menneen jahkaamisen ja ulkonäköni ympärillä, mutta siltikin tuntuu niin voittajalta nyt!

Tapasin sattumalta ex-kihlattuni neljän vuoden tauon jälkeen tänään ja tuntui kuin aika olisi pysähtynyt. Hänen kohdallaan siis. Mies ei ollut muuttunut miksikään eromme jälkeen mutta se miten hän nyt suhtautui minuun, tuntuu niin hyvälle.

Minä nimittäin olen muuttunut. Olen laihtunut ja kiinteytynyt (170cm/60kg, ennen oli 68kg), kasvattanut pitkän tukan, luopunut silmälaseista, muuttanut tyyliäni (mm. isot korvikset) ja muutenkin olen mielestäni sinut itseni kanssa nykyään ja näytän hyvältä. Koska olen panostanut hieman itseeni sen jälkeen kuin tuo saapas meni ja petti minua ja erosimme.

Ex katsoi minua suu auki, siis kirjaimellisesti, ja häpäisi itsensä kyllä koko paikalla olleen työporukan edessä. Hän ei saanut sanottua kuin huokaisten nimeni ja "jumantsuikka, sä oot upean näköinen".

En juuri välitä muiden ihmisten mielipiteistä vaan elän ylpeästi itsenäistä elämää. Mutta juuri tuon ihmisen häkellyttäminen kaiken kestämäni jälkeen sai mut kyllä niin fiiliksiin, että tällainen pinnallinen asia tuntuu isolta nyt.

Kiitos kun sain kertoa tämän teille, on vaan niin huippu olo!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olisin halunnut nähdä exän ilmeen! :) Onnittelut muodonmuutoksesta! Itse pudotin joskus kymmenen kiloa (68kg - 58kg, 165cm) ja pikkujouluissa olin upeassa puvussa ja tunsin kuinka miehet tuijotti koko illan :) Ja nautin täysin siemauksin :)

Vierailija
2/5 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu ap! Ja parasta on se, että olet oma itsesi, samalla tavalla minäkin löysin oman tyylini kun pääsin tyhmästä exästä eroon!

Ihanaa kevättä kaikille upeille naisille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun omanikin huokaisisi samalla lailla. seukkasin hänen kanssaan nimittäin 20 vuotta sitten =)

Vierailija
4/5 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todelakin löytänyt itseni ja seison omilla jaloillani. Ja vaikka alkuun tuntui kaikki niin vaikelta, olen todellakin hyvilläni itsestäni ja pärjäämisestäni nyt. En mä kihloissa ollessanikaan mikään plösö/ruma ollut, mutta nyt jees!

ap

Vierailija
5/5 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippujuttu !

Tsemppiä. Pidä tuo linja.

Samaa suosittelen valtaosalle Suomalaisista valas-naisita.