Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että voi harmittaa!!!

08.04.2010 |

Nyt menossa kp 34/31-34 ja menkkoja (tai paljon enemmän niiden poissaoloa) odottaen...Alavatsaa on sattunut nyt kolmena päivänä ihan sikana aina ajoittain, aiempia kuukautiskipuja kovempia kipuja siis...oviksen olin bongaavinani n. kp 17 limoista ja kivuista päätellen. Nyt menossa ensimmäinen kierto terojen jälkeen, joten voiko se nyt sitten heti pidentää kiertoa?? Tein huvikseni Clearbluen digitaalisen ovistestin kp 32, joka näytti hymynaamaa, ajattelin heti, että ehkä olenkin raskaana, mutta samana iltana ja tänään päivällä tehdyt Clearbluen digitestit kertoivat selvästi, että ei raskaana..=( Ei jaksa!!!! En nyt tiedä onko mulla oireita sen enempää, pahoinvointia ajoittain ja nälkä, vatsa toimii useasti..mutta voihan noi olla muutakin...Oon vaan niin hemmetin kypsä tähän ainaiseen pettymykseen...meillä on yksi lapsi, joka saanut alkunsa inseminaatiosta 2,5 vuoden luomuna yrittämisen jälkeen. Tuolloin diagnoosina mulla pco, jota ei ultrien mukaan enää olisi..kuitenkin toista yritetty kaksi vuotta, kierto epäsäännöllinen ennen teroja, joita ennen tätä kiertoa söin kolme kuukautta..

Sais nyt ne hemmetin menkat sitten jo alkaa, kun kerran alkavat kuitenkin!! Toivossa on tietenkin elettävä niin kauan kuin menkkoja ei kuulu, eikö vaan? =) Sain kyllä esikoisestakin plussan vasta 5+6 viikolla, joten ehkä olen vaan sitä sorttia, joiden hormonipitoisuus ei nouse niin nopeasti...? =)

Pakko oli purkaa, kun ei mieskään jaksa aina kuunnella valitusta..=) Tsemppiä kaikille yrittäjille ja piinaajille!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla