Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä tekisin - neuvoja ystävyysasiaan kiitos

Vierailija
08.04.2010 |

Minulla on siis ollut lapsuusystävä, joka sai elämänsä sellaiseen solmuun, että mä pistin välit poikki oman mielenterveyteni vuoksi - en voinut olla tekemisissä ihmisen kanssa joka kohteli erittäin huonosti sekä lapsiaan että lemmikkejään. Oli ison työn takana päästä hänestä "eroon" sillä hän ei tajua mitään pieniä vihjeitä.

Nyt hän sitten, monen vuoden jälkeen on alkanut soitella uudelleen. Yhteisiltä kavereilta olen kuullut että lapset on otettu huostaan ja että eläimiä edelleen tulee ja menee eikä yhdestäkään pidetä huolta. Hän on nykyään yhdessä miehen kanssa joka on tosi arvaamaton. Mä tiedän, että jos vastaan puheluun tai yhteenkään viestiin, niin toi tyyppi vaan taas ui mun elämään. Mä olen tosi ahdistunut - hän on soitellut nyt kaksi viikkoa ja lähetellyt viestejä joihin yhteenkään en ole vastannut. Mä en voi sanoa että jätä mut rauhaan, koska hän on aggressiivinen ja epätasapainoinen ihminen voi aivan hyvin tulla mun oven taakse "selvittämään asiaa". Ja mä haluan vaan pitää häneen etäisyyttä. Mä en näe muuta keinoa kuin vain odottaa että hän lopettaa ton yhteydenottamisen, mut onko kenelläkään vinkkejä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sulla on nyt sellainen elämäntilanne, että siinä ei ole tilaa uusille tai vanhoille ystävyysuhteille, tarvitset omaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi