Paljon saatte veronpalautuksia?
Kommentit (45)
Minä saan 1900eur ja mieheni vetäisi mukavat 4000eur. Noin on kyllä meille pikkurahoja.
Viime vuonna tulikin sitten mätkyjä ihan riittävästi, joten oikein piristävää näin päin!
korjauksena työmatkakuluja 2200€. Mies saa vähän yli 6000€ takaisin, jippii!
Tottakai olet maksanut tuon summan veroina. Luuletko todella, että valtio maksaisi sinulle veronpalautuksina rahaa, jota et ole koskaan maksanutkaan!!???
Otas nyt ihan ensiksi verotuksen perusteista selvää... www.vero.fi
Olen opiskelija ja ensiasunnon ostaja, siitä ne tulee. En ole lähellekään tuota maksanut veroja.
minä meinaan en ole ja sukunimi alkaa ällällä! Eiks niitten pitäis tulla aakkosjärjestyksessä? Millon niitten viimeistään pitäis tulla?
reilu 1000e on tulossa :D. Tosi hyvin kun tulotkin ovat olleet pienet vuonna -09 (kotihoidontuki+kuntalisä).
viime vuonna veroja 546e, ja saan takaisin 548e,, eli valtio palauttaa myös rahoja, joita en ole sinne maksanut. Taitavat kutsua niitä koroiksi tuolla pankkimaailmassa.
Normaalisti olen kuitenkin nettomaksaja, mutta esikoisen jäljiltä olen vielä työttömänä ja odotan nyt toista, joten kiitos teille veronmaksajat, kun elätätte mua. Viime vuoden tulot kun oli vain työmarkkinatukea, kun esikoisen syntymää ennen irtisanouduin vakipaikasta. Ja vain sen takia että se oli ulkomailla, ja haluttiin tulla Suomeen synnyttämään ja asumaan. Miehelle järjestyi onneksi työ tuosta maasta niin, että saa tehdä töitä kotona. Maksaa vero Suomeen ja saa kyllä 1000€ palautuksia. Ei ole mennyt veroprosentit ihan nappiin.
Mulla lukee, että 700 e. Mut en meinaa kyllä tuohon tyytyä, pitää vähennyksien kanssa tehdä tässä vähän töitä ja eiköhän sitten enemmän tule.
Miten te voitte tietää jo nyt, että mitä tulee? Eikö teillä ole mitään vähennettävää?
Just vasta palautin veroilmoituksen.
tosin tuo miehen saama määrä kasvaa kun tulee vielä matkakorvaukset ja jotain..
Mahtavat 3,16e ja sitähän ei tietenkään peritä.
nyt reilu 700 e, mutta vähennyksistä puuttui ainakin työmatkakulut joten eiköhän tuo summa vielä tuosta hieman nouse. Ihan kiva välillä näin, eräätkin kerrat olen mätkyjä maksellut ;)
Mies 4000 e, johon vielä työmatkakulut päälle, JEEE!
mulle n. 50€ ja miehelle mätkyjä vähän yli 40e
1085 euroa vaikka verotoimistossa kävin tarkistuttamassa prosentin ettei tarvis maksaa mätkyjä eikä liikaa vuoden aikana..
"2500 euroa
Olen opiskelija ja ensiasunnon ostaja, siitä ne tulee. En ole lähellekään tuota maksanut veroja."
Kuten kommentoimani kirjoittaja kuvittelee...
viime vuonna veroja 546e, ja saan takaisin 548e,, eli valtio palauttaa myös rahoja, joita en ole sinne maksanut. Taitavat kutsua niitä koroiksi tuolla pankkimaailmassa.
Jos on maksanut 2490e veroja, niin tuskin kukaan kommentoisi etten ole LÄHELLEKÄÄN 2500e maksanut veroja.
Ihmettelen vaan kuka voi olla niin tyhmä että kuvittelee veronpalautusten voivan olla enemmän (muutenkin kuin muutaman euron koron verran) kuin maksetut verot...
Tuntuu, että kaikki muut on kyllä tutuista saaneet jo.
Minä saan 1900eur ja mieheni vetäisi mukavat 4000eur.
Noin on kyllä meille pikkurahoja.