Nyt tajusin miksi inhoan MTV3 kokki Maija Silvennoista
Hänellä on sellainen esitystapa että minulla on yksi ja ainut oikea tieto.
Puhuu kuin pikkulapselle selittäisi.
Äsken mokasi, paasasi ettei voi hyväksyä eikä käytä koskaan mitään pakastevihanneksia - kunnes tajusi että salaatissaan on niin ihania pakasteherneitä. Korjasi tilanteen että ainoa mitä käyttää ja hyväksyy on herneet.
Kommentit (13)
Maija nosti salaattikulhoon pöydälle tippunutta salaattia - että silleen.
Joo ja oli majoneesssia moneen kertaan.
Toi pakastekasvisjuttu oli hyvä, ei saa käyttää ja itsellään pakasteherneitä. Sama juttu on pakastemaississa että se on ihan hyvä tavara.
Kuka dorka salaateissa käyttääkään muita, puolivalmisteet käytettäneen pääasiassa lämpimiin ruokiin kuten keittoihin ja wokkeihin jne.
kertoo kuinka alkuperäinen venäläinen salaatti tehdään ja luettelee aineet - kertoo että nyt tehdään aito salaatti, mutta minne jäi kaviaari ja mitäs muuta luettelikaan
Mut hahhah tuota hernemokaa... Itse muuten inhoan pakasteherneitä enkä käsitä, miksi joku haluaa pilata ruokansa niillä. Monet muut pakastevihannekset ok.
On niin väkinäinen esiintyjä, että häpeän hänen puolestaan. Pelkää varmaan koko ajan, että saa kenkää.
Lisäksi saa sellaisen tosikon vaikutelman. Teenäisesti rento.
ärsyttävä. painottaa sanojen loppuja ärsyttävästi, liian matalalla äänellä kun ensin kimittää.
ja kuulinko oikein,että sanoi ettei koskaan käytä kuivahiivaa koska ainoa oikea hiiva on tuorehiiva?
Siis HÄH?!
Päiväsi menee sit vaan turhaan pilalle mitättömän asian takia.
Katso jotain mistä tulet hyvälle tuulelle
ja kuulinko oikein,että sanoi ettei koskaan käytä kuivahiivaa koska ainoa oikea hiiva on tuorehiiva?
Siis HÄH?!
enemmän minua ärsyttää just se vaalea köksänmaikka, joka sormi pystyssä opettaa jotain knoppitietoa! Ja sokerina pohjalla: Sami Garam, söhlöistä söhlöin!
kun mieluusti katson muuten Huomenta Suomea.