Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suhtaudutte aggressiivisesti lakkolaisiin?

Vierailija
07.04.2010 |

oli ne sitten ahtaajia tai elintarviketyöläisiä - kun vaan ei ole omalla alalla!

Ihmisillä on kumman omaan napaan tuijottava luonne, MINULLE olisi lakkoilu sallittu, MINÄ vaadin lisää palkkaa, mutta muille sitä ei suotaisi.

Sitten syntyy lapsellisia leipäboikottiketjuja. Voi hyvänen aika sentään, ei voi muuta sanoa.

Niin, itse en voi lakkoilla, koska olen yrittäjä. Mutta suon kaikille sen oikeuden, kun lain edellytykset täyttyy.

Minä en ainakaan leivän puutteeseen kuole.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtaajien lakko nyt meni jo tragikoomisen puolelle sataman portilla nahisteluineen....

Lakot nyt vaan ovat menneen maailman lumia -kauidän poika hoitaa homman jos työ ei meille kelpaa. Ja hoitaa halvalla.

Vierailija
2/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä lakkoja vastustavat ovat itse sellaisella alalla, jolla oma lakkoilu ei näkyisi eikä tuntuisi missään muussa kuin heidän omassa palkkapussissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vitsi.

Tämä leipäboikotti sen sijaan on uskomatonta. Jos elintarvikealalla menee läpi noin törkeä vaatimus niin kohta sama on sitten meillä kaikilla muillakin. Tämän lakon hyväksyn täysin ja tuen työntekijöitä.

Vierailija
4/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elintarvikealalla menee läpi noin törkeä vaatimus niin kohta sama on sitten meillä kaikilla muillakin.

Vierailija
5/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijöillä ihan minkälaisia työviikkoja haluaa. Esim. 6 päivää viikossa töitä ilman ylityökorvauksia ja seuraavalla viikolla vähemmän töitä jne.

Jos elintarvikealalla menee läpi noin törkeä vaatimus niin kohta sama on sitten meillä kaikilla muillakin.

Vierailija
6/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin johan tuli ehdotus laista etteivät hoitajat voisi lakkoilla...eikä paljon myötätuntoa satanut omaisilta kun kerroimme, että joudutte hoitamaan itse sairaat omaisenne ei paljon innostusta löytynyt, haukkumista sen sijaan etteivät hoitajat tee muuta kun istuvat kahvilla ja palkka juoksee...

Vierailija
7/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutaman viikon syömä- ja juomaputki heistä kivaa

Vierailija
8/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä lakkoja vastustavat ovat itse sellaisella alalla, jolla oma lakkoilu ei näkyisi eikä tuntuisi missään muussa kuin heidän omassa palkkapussissaan.

Minun kohdallani ainakin olet aivan oikeassa.

Ja ei en valita, ei tällä tulotasolla:)

Vierailija
9/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletteko te, että 5-päiväinen työviikko, 37-40-tuntinen työviikko, ylityökorvaukset, vuosilomat, lomakorvaukset, lomaltapaluurahat, äitiys- ja vanhempainloomat, irtisanomiaika ymt. edut on saatu tuosta vaan taisteluitta? Että työnantajapuoli (jota itsekin nykyisin yrittäjänä edustana) ihan hyvää hyvyttään on ne työntekijöilleen tyrkyttänyt?

Vierailija
10/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita yrittäjiä kohtaan, joiden työnantajavelvollisuuksia yritetään vain lisätä koko ajan.

Itselläni ei ole työntekijöitä, että suoraan minuun ei vaikuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi