Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: tuttavapiiriin tai sukulaisiinne kuuluvat hyödylliset eri alojen ammattilaiset, joiden palveluita

Vierailija
07.04.2010 |

saatte käyttää ainakin osittain veloituksetta? Juu ja jätetään nyt se moralisointi, onko moinen kuppaaminen oikein vai väärin ja pysytään itse asiassa.

Mun lista: 2 sairaanhoitajaa, 2 sähkömiestä, autonasentaja, rakennusmies, juristi, pappi, kirjanpitäjä ja kosmetologi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai SÄ teet sitten noille kaikille myös ilmaisia vastapalveluksia.

Jos et muuta osaa niin mene sitten vaikka siivoamaan.

Voi helvetti että mä inhoon tollasia loisia. Onneks mun ammattailais-mies osaa sanoa ilmasille "talkoille" ei.

Samoin kuin itse osaan. En tee ilmasta duunia kenellekkään. (paitsi tosiaan niille harvoille joilta tiedän tarvittaessa saavani vastapalveluksen. Samoin mieheni tekee sellaisille aidoille ystäville.)

Sukulaiset saa apua maksua vastaan.

Vierailija
2/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärimummo syynää suvun lapset mielellään ja toinen mummo esiintyy. Ja arkkitehtivaari piirsi meidän talon. Mutta nää siis lähisukua. Puheterapeuttisiskoani olen vaivannut vaan kysymällä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veli on sähkömies ja se on aika paljon tehnyt meillä sähköhommia. Appiukön kuljetusfirmaa hyödynnetään usein. Mutta vastaavasti me autamme tarpeen tullen eli oman perheen välillä ei liiku raha. Siskon ex-mies saa joskus aina toimia mun atk-tukihenkilönä.

Mä autan mieluusti omalla alallani, ilman korvausta (kunhan ei nyt mistään jättiprojekteista puhuta).

Vierailija
4/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on ompelija ja luonnollisesti ompelee meillekin paljon kaikenlaista. Isäni on rakennusmestari ja auttaa niissä jutuissa.

Ja TOTTAKAI palvelukset on vastavuoroisia.

Eikä todellakaan liiku raha lähisuvun kesken.

Vierailija
5/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeäntunteita täysin ja tyystin ilmaiseksi. ;)

mieheni poika on sähkömies, joten hän on tehnyt meille sekä palkallista työtä, että vastapalveluksilla maksettuja pikkuhommia.

ystäväni on silmälääkäri, jolta olen joskus pyytänyt reseptin, kun lapsilla on silmätulehduksen oireita ilmennyt esim. viikonloppuna. hänelle olen sitten toiminut hyvin paljon lapsenhoitajana tarvittaessa. tosin nykyään, kun tytöt ovat isoja, on tuo muuttunut pikemminkin sellaiseksi, että ystävättäreni tytär reissaa kanssamme, jotta omalla tytöllä olisi seuraa, eikä hän kyllästyisi museoissa pyörimiseen. :DD

mitäs vielä... oikeastaan nuo ovat ainoat, joilta koskaan on tullut mitään heidän ammattiinsa liittyvää koskaan pyydettyä. voiko olla..? joo-o. olemme tosin ihmisiä, jotka emme itsekään työpäivän jälkeen jaksaisi työstä edes puhua, joten yritämme siten kunnioittaa toisillakin tätä oikeutta vapaa-aikaan.

Vierailija
6/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävät lupas tehdä meille yhden todella hintavan huollon! Siis tarjoutuivat! Tulevat siis lomamatkalle monen sadan kilsan päästä ja joutuvat vielä ottaa työkalut mukaan! Aivan mahtavia ihmisiä! En olisi tietenkään pyytänyt, mutta tarjoutuivat ihan itse.

Mulla on suvussa monta sairaanhoitajaa, heiltä kyselen aina neuvoja.