Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FB-tietäjät! Valokuvista kysymyksiä!

Vierailija
07.04.2010 |

Siis jos kaverini sivuilla näen, että hänestä on FB:ssa 10 valokuvaa, mutta kun klikkaan hänen kuvasivulleen, siellä niitä onkin vain viisi, mitä se tarkoittaa? Tarkoittaako sitä, että minut on laitettu "kakkoskaverin" asemaan (siis että on blokannut multa jotkut tiedot), vai sitä, että on yleisesti blokannut niin, ettei muiden ihmisten hänestä laittamansa kuvat näy hänen kavereilleen? Yhden sellaisen kuvan näen, johon hänet on tagged, mutta olen itse sen tyypin kaveri, joka kuvan on laittanut.

Olinkohan liian epäselvä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsyn joihinkin kuviin, tai sitten (useammin varmaan) hänet on tagattu jonkun sinulle tuntemattoman kaverinsa kuviin, joihin tää kaveri on rajannut katselun muilta.

Vierailija
2/2 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko ne viisi kuvaa, joita et näe, ovat jonkun muun kuvia, joihin sinulla ei ole pääsyä.

Tai sitten ne ovat kaverisi, eikä hän halua että näet kyseisiä kuvia.

Veikkaan ensimmäistä jos kerran näet osan kuvista.

Itselleni tuli kerran viesti, että sinut on tagitettu yhteen kuvaan, mutta kun klikkasin kyseisen linkin auki, kuvaan ei minulla ollutkaan pääsyä. Tosi kiva, että ne jotka eivät kaikkia nää saattavat tietää, että heiltä on osa kuvista piilossa ja joissakin on kuvia sinustakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla