Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISTÄ löydän pojille juhlavaatteita?! mielummin netistä

Vierailija
06.04.2010 |

siis pojille (toinen 86 cm, toinen 130 cm) hakusessa juhlavaatteet ristiäisiin.

Christmas Townista olen joskus tilannut isommalle puvun, mutta on nyt liian iso pienemmälle, eikä enää mahdu isommalle eikä tuolla puljussa myydä enää tuon kokoisille pukuja :/

Ellokset ja H&M:t olen katsellut ja huutonettiä selannut, ei löydy!

Asun lisäksi niin pienellä paikkakunnalla että täältä ei juhlavaatteita pojille löydä, kierretty on.

Kommentit (11)

Vierailija
2/11 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pelkistä yksistä juhlahousuista pysty maksamaan miltei 50 € enkä puvusta satasta... ajattelin, että löytäisin jostain maksimissaan satasella juhlavaatteet molemmille, tiedä sitten löydänkö :/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kurkkaa huutiksesta. Itse esim. pistin just tuon kokoisia myyntiin, meillä kans tuollaisella "kivalla" kokoerolla pojat.

Vierailija
4/11 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole aikuisillakaan miehillä ollut... Itse katselin juuri tänään Prismassa poikien mustia juhlahousuja 24,90e. Kokoja oli laidasta laitaan. Sellaset kelpuuttaisin ristiäisiin kauluspaidan ja tarvittaessa vaikka liivin kanssa.

Vierailija
5/11 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä lapsilla, mutta ainakin suorat housut, kauluspaidan ja liivin/slipoverin molemmille pojille haluaisin.

Prisman housut kyllä varmasti kelpaisivat, mutta eipä oo ko. kauppaa lähimaillakaan :/

Vierailija
6/11 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimistä kauppaa? Siellä poikien pukuja (ainakin ollut) muistaakseni n. 30euroa.

Vierailija
7/11 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tilasin omalle pojalle juhlavaatteet. En tiedä onko pienemmälle kokoja, isommalle ainakin on. http://www.next.co.uk/shopping/boys/occasion/1/

Vierailija
8/11 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania vaatteita juhliin ja arkeen.

Monta kertaa olen tilannut ja hyvin toimii kyseinen nettikauppa.

Ei kannata säikähtää vaikka joutuu USA:sta tilaamaan. Alle 45 e ostokset tulee suoraan kotiin ja isommat haetaan tullipostista ja siellä maksetaan vero.

Vierailija
9/11 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi nämä liivit

http://www.juuliajajoonatan.fi/epages/GPL.sf/secGGBIumfLVAI/?ObjectPath…

valkoisen, harmaan tai mustan paidan kanssa?

Vierailija
10/11 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin niitä kuukausi sitten, mukana ollut tyttökin tokaisi, ettet kai tuollaisia verkkarin näköisiä housuja osta veljelle juhliin. Niissä kun on verkkarimainen kuminauhavyötärö ja kangas jotain tekokuitua.

Asiaan, meillä on ollut pojalla ristiäisissä suorat housut, kauluspaita, kravatti ja liivi. En laittaisi pienelle pukua.

Vierailija
11/11 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin pojalle puvun http://www.kidix.fi. Housut, takki, paita, liivi ja kravatti makso yhteensä n. 50 e. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme