Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ensimmäinen hedelmöityshoito takana

28.05.2008 |

Hei vaan kaikille,

Olen ihan uusi näillä sivuilla. Ja muutenkin ollaan ihan "keltanokkia" näissä hoito jutuissa.

Lähdettiin hoitoihin ensimmäisen kerran lokakuussa mutta nyt tehtiin ensimmäinen keinohedelmöitys. Piikittelyä on tehty ja punktiot tehtiin.

Punktiosta ei saatu kuin yksi munarakkula joka sitten hedelmöitettiin ja istutettiin kaksi viikkoa sitten.

Nyt takana on kaksi pitkää viikkoa, epätietoisuutta ja arvailua, tunteet laidasta laitaan.

Olen lukenut nämä viikot näitä kirjoituksia ja saanut niistä tukea. Kiitos siitä teille kohtalotovereille.

Saatiin klinikalta raskaustesti mukaan joka on määrä tehdä kotona aamu virtsasta.

Miten luotettavia nämä testit mahtaa olla? Ja minua askarruttaa että voiko se testi näyttää --- tai + vaikka tulos olisikin toinen?

Voi että minä olen hermona. Eli oletteko te muut tehnyt parin päivän päästä uuden testin? ( tuntuu että olen ihan tärähtänyt tämän asian kanssa)

Ja jos menen asioiden edelle, ja tulos olisi positiivinen, mitä tietenkin odotan, onko keskenmenon vaara suurempi meillä kuin "luomu raskauksissa"?

Nyt yritän saada ensi yönä unta ja tehdä testin aamulla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroit ettäsulle on tehty tämä hedelmöityshoito,haluaisitko kertoa minkälainen juttu se on ja miten se tapahtuu..meillä tätä asiaa on mietitty jo pitkän aikaa ja kiinnostaisi tietäämiten se tapahtuu käytännössä? niin ja onnea :)

Vierailija
2/7 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on testi tehtynä ja miltä näytti? Toivotaan, että vierailusi palstallamme jäisi lyhyeksi ja siirtyisit jo oitis odottajien puolelle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, testit on tehty. Ja se oli positiivinen! Yes! :) :) :)

Mutta se toinen viiva oli himmeä että en tiedä miten nyt sitten suhtaudun. Odottelen varmaan pari päivää ja teen uudestaan. (Siis vielä tätä odottelua! En enään malttaisi odotella.) Niin ainakin ohjeissa neuvottiin tekemään. Olen ihan sekaisin. Niin onnellinen. Mutta uskaltaako tässä vielä iloita koska se viiva oli niin himmeä?

Olen töissä ja ajatukset karkailee koko ajan "pieneen ihmeeseen"! Kääk. Hui.

Minusta tulee äiti. Siis toivottavasti tulee.

Taidan soittaa klinikalle ja kysyä että mitä nyt sitten teen.

Ilmoittelen mitä siellä käskettiin tehdä!

Kiitos Adelein kun sain sinulle kertoa!

Vierailija
4/7 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hurjasti tarrasukkia pikkuiselle, että pysyy matkassa mukana! Kyllä himmeäkin plussa on plussa, mutta kannattaa toki varmistaa vielä muutaman päivän päästä, että on varmasti lähtenyt vahvistumaan tuo plussa viiva. Tule taas kertoilemaan kuulumisia!

Meillä odotellaan sopivaa ajankohtaa inssiin. Toivotaan, että se olisi jo ensi kierrossa!

Vierailija
5/7 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lähetteen verikokeisiin ja siitä pitäisi sitten varmistua tulos. Olin aamulla testeissä ja tänään saan yhden jälkeen soitella tuloksia. Pitkiä nämä minuutit.

Toivottavasti teille tulee sopiva ajankohta. Peukut pystyyn!

Vierailija
6/7 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko kuulit veritestin tuloksen? *peukuttaa hurjasti *

Vierailija
7/7 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin vihdoin ja viimein saatiin tietokone kuntoon. :/

Siis niin, olin siellä verikokeissa ja plussaahan se näytti. Että ihan oikeesti sitä tullaan vanhemmiksi. Ihanaa. En kyllä uskonut että meillä näin hyvin olisi käynyt ekalla kerralla mutta kiitollisia ollaan että näin kävi. Kiitoksia teille ja oikein paljon onnea teille kaikille hoitoihin. Pidän peukkuja ja vaikka siirrynkin nyt sinne toiselle palstalle niin kyllä luen edelleen teidän kanssasisarten kirjoituksia.

Oikein hyvää kesän jatkoa teille kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän