FB:stä: Onko tilapäivitykset, joita kukaan kaveri ei kommentoi/tykkää säälittäviä?
Kommentit (9)
Ei kaikkea tarvii aina kommentoida. Päivitys voi silti olla ihan "kiva luettava"
Ne vaan ovat sellaisia, joihin ei jaksa vastata.
en edes odota kommentteja/tykkäämisiä. Kunhyan vain kerron kuulumisia tms.
hirveän monta krt päivässä.
Ja jos on vain silloin tällöin päivitys ja siinä on oikeaa asiaa, niin kyllä siihen aina joku kommentoi. Esim mulle.
Kaikillahan niitä joskus on. Kukaan ei vaan jaksa kommentoida.
ovatkin hyviä yksinkertaisesti sen takia, etten itse tykkää koskaan kenenkään kommentista. En siis tykkää koko tykkää-tominnasta, joten en käytä sitä ollenkaan. En siis edes halua, että kukaan tykkää kommenteistani. Facebook on sosiaalinen yhteisö siinä missä muutkin sosiaaliset piirit eli vastavuoroista. Ne, jotka itse aktiivisesti tykkäävät muiden kommenteista saavat eniten tykkäyksiä, vaikka status olisi tyyliin "Plääh, maanantai".
kuussa, kun on jotain tärkeää sanottavaa tyyliin jostain monia koskettavasta epäkohdasta tms. Kommentteja saattaa kyllä tulla ja kommentoin joskus harvoin muiden, jos ovat ajatuksia herättäviä. Mitään "meen kahville / suihkuun / kauppaan / kakalle / ThaiMAASEEN -viestejä ei kiinnosta kommentoida.
taitaa olla. Ja mä olen säälittävistä säälittävin, näytän ihan turhaan tilaani päivittelevän muutaman kerran kuussa, kun kukaan ei vissiin lue tai tykkää.
Taidan lopettaa kohta koko facebookin, kun itkuhan tuolla meinaa vain päästä.
Toisilla on kavereita pilvin pimein, ja synttäripäivänä tulee miljoona onnittelua, ja mulla ei yhtään.
kommentoi/tykkää. Eli en vaan ehdi/jaksa/viitsi vaikka luenkin ja saatan jopa ajatella jotain asiasta eli kiinnostaa kyllä.