Miehesi käy miehissä?oletko koskaan epäillyt:)
Olen avioliitossa asuva nuori kundi.Sen verran bi-henkisyyttä omistan että olen chättäillyt netin kautta miesten kanssa ja tapaillutkin heitä.
Olen tavannut monta avioliitossa/avoliitossa elävää päällepäin täysin heterolta näyttävää miestä.
Yllätys on ollut se että haluavat tehdä sellaista mitä ei heteromieheltä uskoisi(ainankaan naiset eivät uskoisi)
Miehet haluavat suuseksiä ottaa ja antaa.Peppuseksiä haluavat myös.
Olen tässä miettinyt että mikä meidät miehet ajaa leikkimään toisen miehen kanssa.
Syitä varmaankin monia mutta tässä muutama:
-Seksin vähyys suhteessa
-Suuseksin vähyys tai puuttumienn kokonaan
-Peppuseksin vähyys tai puuttumienn kokonaan
Eli naiset miettikää vähän onko sinun miehesi se joka salaa poistuu tapaamaan jotain miestä ja tulee hymyssä suin takaisin.
Mies taitaa tykätä siitä ettei tälläisessä salaa tapaamisessa tarvitse muuta kuin mennä suoraan asiaan,ilman mitään turhia miettimisiä tunteista yms.
Miehisssä vielä se ero että miehellä seisoo heti kun se tietää saavansa suuseksiä,sen olen huomannut::)
Pystytäänköhän tästä puhumaan asiallisesti vai haukutteko homoksi,sitä en ole!
Kommentit (7)
miehen vartalosta ja sen kosketuksesta ja nautit seksistä miehen kanssa olet homo. (Tai siis bi jos kerta naisetkin miellyttää) Heteroksi et mitenkään voi kutsua itseäsi.
Nainen joka kyllä mielellään katselisi miestään toisen miehen kanssa eli en ole paheksumassa.
Kai minusta kertoo parhaiten sana BI.Naisen kanssa seksi ihanan läheistä mutta miehiltä saa jotain muuta mitä ei naiselta saa.
Ei ole bi eikä homo. Ex oli, mutta se suhde loppui lyhyeen, kun se koko ajan epäili mun pettävän, mutta itse jyysti kavereitaan.
Ei ole ikinä tullut mieleenkään, että mieheni kävisi miehissä, joskaan en ole myöskään pelännyt, että kävisi vieraissa naisissakaan.
Mitä noihin esittämiisi "syihin" tulee, niin suuseksiä täällä harrastetaan melko ahkerasti, peppuseksiä ei niinkään, sillä mies itse ei pidä siitä. Ja ihan sopivasti muutenkin ollaan sillai, ei tarvitse kummankaan olla ilman, jos haluttaa:)
Mutta kai näitäkin tapauksia riittää. Ja jonkin verran varmasti on kokeilunhaluakin mukana siinä, että lähdetään miehen kanssa pelehtimään.
Jos ukko ei viihdy suhteessa (=pettää), tuossa on ovi. Miehet eivät koskaan ole tyytyväisiä mihinkään; milloin on naisen ulkomuodossa vikaa, milloin siinä ettei suostu kaikkeen sängyssä, milloin on liian väsynyt pienen vauvan hoidosta, milloin ei ole kyrpää jalkovälissä että kaapissa elävä luuseri saisi kunnon kyydit jne.
Jos ukko ei viihdy suhteessa (=pettää), tuossa on ovi. Miehet eivät koskaan ole tyytyväisiä mihinkään; milloin on naisen ulkomuodossa vikaa, milloin siinä ettei suostu kaikkeen sängyssä, milloin on liian väsynyt pienen vauvan hoidosta, milloin ei ole kyrpää jalkovälissä että kaapissa elävä luuseri saisi kunnon kyydit jne.
Jos mun mieheni käy vieraissa, oli se sitten nainen tai mies, niin vitunkos minä sille mahdan. Mulla ei ole kyrpää, enkä sellaiseksi pysty muuttumaan, joten miestä minusta ei saa. Ja vaikka mies tykkäisi miten kamalasti nussia katosta pää alaspäin roikkuen tai jotakin muuta vastaavaa, mun ei ole mikään pakko siihen suostua, jos itseäni se ei nappaa.
Mäkin olen vain ihminen, ja tämä on PARIsuhde. Mä en ole kyökkipiika ja oma kotimainen thai-hieroja, eikä tämän suhteen ole millään muotoa tarkoitus huomioida tyydyttää pelkästään mieheni tarpeita ja intohimoja. Myös mulla on tarpeeni ja toiveeni, jotka tulisi huomioida, mutten minä kuitenkaan ole juoksemassa vieraiden (en miesten enkä naisten) syliin siitä hyvästä, että ne mun toiveeni ja tarpeeni jäävät useimmiten aika vähälle huomiolle. Tällä hetkellä elämäntilanne on mikä on, minä en voi sille mitään sen enempää kuin mieskään, mutta kumpikin tiedämme, että tämä menee ohi. Jos tässä tilanteessa mies menee pettämään, on turha kuvitella, että mua huvittaisi niitä kivoja ja hyviäkään ajanjaksoja hänen kanssaan jakaa. Kyllä aikuisen ihmisen pitää vähän vaikeuksiakin sietää, varsinkin tällaisia, jotka eivät ole kenenkään syytä (kuten vaikka öisin valvottavat lapset - väsymys).
Ja tosiaan, harvemmin miehet (tai naisetkaan) on tyytyväisiä mihinkään, vikaa ja ongelmaa etsitään vaikka väkisin, jos ei muualta niin sitten vaikka jalkovälistä. Ei se silti tarkoita sitä, että parisuhteessa toisen tehtävä olisi pelkästään toisen osapuolen miellyttäminen. Kyllä sen pitää olla vastavuoroista.
Miehiä ollut monenikäisiä ja eri aloilta.
Se mikä jännää että varmaan joka toisella ollut lapsia.
Yhtä kundia tapailin parit eri kerrat kun hänen tyttökaveri(nuori) oli raskaana ja ei suostunut seksiin ollenkaan.
Niin ja moralisteille.Tiedän että on pettämistä ja kumia on käytetty.