Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viimeisillään raskaan, mies lähti pyörän hakuun

Vierailija
06.04.2010 |

On tässä alkanu hiukan kiristään, tiedä mikä 'loppuajan jännitys' tuohon mieheen on menny kun ei oikein hommat toimi. Olen ihan viimeisilläni raskaana (la pe) ja viime to neuvolassa sanoivat että synnytys voi käynnistyä koska tahansa kun kohdunsuu oli kolmelle sormelle jo auki.

Mitäs se tuleva isä sitten tekee.. No, se lähtee toiselle puolelle suomea hakemaan moottoripyörää. Ei mitenkään vtuta kun lupasi jo kuukausi sitten ostaa vauvalle vaunut, mutta niihin ei ole ollut varaa. Nyt sitten oli ottanu lainaa ja osti itselleen pakasta vedetyn pärrän, joka tietysti piti hakea nyt heti. Eikä vaikka sitten kun olen synnyttäny.

Ärsyttävää!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyhmyydestä sakotetaan. Ja kuten sanoit, mitä ilmeisimmin vauvan tulo onkin tärkeää vain sinulle. Mutta ettette ole vielä edes vaunuja hommanneet?!? Minulla on vasta rv13 ja ostin jo vaunut huutonetistä.

kaikki ei kummiskaa ole tollasia hätähousuja :D meillä hankittiin vaunut vasta kuukauden ikäselle ja hyvin pärjättiin ennen sitä liinalla. ei kyllä kauheesti viihtyny vaunuissa ennen ku vähän yli puolvuotiaana ja sitten taas kun oppi kävelemään ei olis millään halunnu istuskella niissä.

mut joo, aika naurettavaa tuossa vaiheessa lähtee toiselle puolelle maata hakemaan jotai tappovehjettä (sellasiahan nuo pyörät on, kuljettajalle ja sivullisille) jos siihen ei selkeästi varaa ole! ei ole mitään järkeä ottaa lainaa muuta kun pakon edessä, ensin säästetään, sitten ostetaan noi turhuudet!

Vierailija
2/15 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä olisi ikinä uskonu sen tekevän jotain tällasta. Meillä on molemmilla omat rahat, itse olen hankkinut mm. kaukalon, vaatteita ym ja miehen vastuulla oli nuo vaunut. Väri ja malli on yhdessä katsottu ja ne piti tulla jo, mutta mies ei sitte ostanukaan niitä. Kun piti saada se pyörä vaikkei sillä mun käsityksen mukaan vielä pariin viikkoon pääse liikenteeseenkään kun on kelit mitä on. Eikä ole mikään intohimoinen motoristi, halusi vain 'lelun'.

Kovasti on kyllä vauvaa hehkuttanu aiemmin, tiedä sitte iskikö sillä joku rimakauhu tai muu vastaava. Vaan vtuttaa silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä olisi ikinä uskonu sen tekevän jotain tällasta. Meillä on molemmilla omat rahat, itse olen hankkinut mm. kaukalon, vaatteita ym ja miehen vastuulla oli nuo vaunut. Väri ja malli on yhdessä katsottu ja ne piti tulla jo, mutta mies ei sitte ostanukaan niitä. Kun piti saada se pyörä vaikkei sillä mun käsityksen mukaan vielä pariin viikkoon pääse liikenteeseenkään kun on kelit mitä on. Eikä ole mikään intohimoinen motoristi, halusi vain 'lelun'.

Kovasti on kyllä vauvaa hehkuttanu aiemmin, tiedä sitte iskikö sillä joku rimakauhu tai muu vastaava. Vaan vtuttaa silti.

En ymmärrä tuollaista käytöstä ollenkaan, vaikka sekä minä että mies olemme intohimoisia motoristeja. Meillä on useampikin pyörä, mutta kaikki ovat vanhoja ja halpoja, ja niillä kanssa ajetaan.

Mun mielestä sulla on ihan täysi oikeus vaatia, että pyörää ei teille tule. Kustannukset ei nimittäin jää tuohon, vaikka miehesi ostaisikin pyörän vain leluksi: vakuutukset ovat kalliita, etenkin, jos kyseessä on vähänkin sporttisempi pyörä. Kysy mieheltäs, missä hän ajatteli, että vauvaa lykitään ulkona, pyörällä vai?

Vierailija
4/15 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän viimehetken paniikilta ja pelolta siitä, että villit ja vapaat vuodet on ohi. Prätkä voi olla joku ihmeen vapauden symboli, jolla yrittää todistaa itselleen jotain...

Mutta minä antaisn olla ja pitäisi huolen, että mies onmukana arjessa, vaikka voikin aluksi arastella pienen hoitoa. Jätä vaan kylmästi syötetty vauva isukin hoitoon, kyllä ne pärjäävät sen tunnin lenkin ajan.

Vierailija
5/15 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätyksenä sulle tullut.

Vierailija
6/15 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyyntynyt ja lapsellinen että lähtisin vanhempien, kaverin tms luokse ennenkuin mies palaa takaisin ja laittaisin puhelimen kiinni. Siinähän sitten miettisi olenko lähtenyt sairaalaan vai minne :)

Vierailija
7/15 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuten edellinenkin totesi, itse valitsit. siellä on ukolla oma napa ennen muita ja tilanne saattaa muuttua kyllä lapsen syntymän myötä. tai sitten ei...

tosi tärkeetä on, että otat sen äijän samantien hoitamaan vauvaa aktiivisesti ja vaadit sitä siltä.

jos mökkiydyt punkan pohjalle imettämään ja pesimään, et näe ukkoas enää koko kesänä, kun ajelee mooppollaan ja sitten se löytääkin jo uuden vosun ja olet yh.

ei pahalla, mutta tilanne on nyt käännöskohdassa ja asia kannattaa nostaa pöydälle..

Vierailija
8/15 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän meinaa vtuttaa koko suhde tällä hetkellä. Onhan tässä näitä ylä- ja alamäkiä ollu vaan ei nyt ihan jaksas tällasta. Tuntuu, ettei tää vauvan tulo ole tässä perheessä iso asia muille ku mulle.

Vierailija
9/15 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies ostaa moottoripyörän?

Vierailija
10/15 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on motoristi henkeen ja vereen, mutten ikinä voisi kuvitella sen tekevän moista.

Vierailija
11/15 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyhmyydestä sakotetaan. Ja kuten sanoit, mitä ilmeisimmin vauvan tulo onkin tärkeää vain sinulle. Mutta ettette ole vielä edes vaunuja hommanneet?!? Minulla on vasta rv13 ja ostin jo vaunut huutonetistä.

Vierailija
12/15 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille on toinen tulossa. Pitäis ostaa tuplarattaat sun muuta. Ei ole kuulemma varaa, mutta ens viikolla tulee uus mönkijä tohon pihalle. Siihen on saatana kyllä rahaa, mut ei lasten tarvikkeisiin.

Ja turha siellä av-mammojen länkyttää että tiesit kyllä varmaan jo ennestään tämän. En tienny. Esikoisen kanssa oli aian ihana ja innostunut. Nyt ei kiinnosta pätkääkään vaikka itse halusi toisen.

Vierailija
13/15 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta kovin kypsältä isäksi, sori vaan. voimia sulle!

Vierailija
14/15 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te isoista hankinnoista sovi yhdessä? Onko tosiaan niin, että sä olet pienillä rahoilla lapsia hoitamassa, ja miehen on siis ostettava ne vaunut (joita ei sitten ostakaan)?

Mun mielestä ongelman ydin on tuossa, eli nyt rahat yhteiseksi ja tilit niin että näkee mitä on käytetty, ette enää laske kenen rahat on mitäkin jne. ja kävelet ostamaan ne vaunut.

Vierailija
15/15 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä ajattelee että sulla on vauvassa puuhaa ja hänellä prätkässä.

Tuota vaunujen ostamattomuutta en antaisi anteeksi, pistää prätkän vaunujen edelle. Ilman prätkää voi elää mutta ilman vaunuja ei jos aikoo vauvan kanssa liikkua yhtään missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi