Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret heteroparit uimahallissa...

Vierailija
05.04.2010 |

Ajattelin ottaa osaa uimahallikeskusteluun.

Nyt kun on käsitelty jo karvaiset lesbot, uimashortsit, broilerit, lihavat ja pojat tyttöjen puolella... Itseäni uimahallissa ällöttävät nuoret heteroparit jotka pesiytyvät porealtaaseen tai terapia-altaaseen kutemaan. Ihan yhdyntääkin olen joutunut todistamaan, mutta myös kaikenlainen muu kiehnäys on aika ällöä. Ei kiinnostaisi uida muiden eritteissä. Mielipiteitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastella kylpylässä....ookko vähä kateellinen...

Vierailija
2/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä nämä umpirakastuneet pariskunnat välitä edes siitä että on lapsia samassa altaassa. Kuvottavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni siinä ei ole mitään ihanaa, että harrastaa seksiä julkisella paikalla. Jotain käytöstapoja pitäisi sentään olla!

-ap

Vierailija
4/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos joku istuu vieressäsi porealtaassa ja ruiskuttaa spermat sinne veteen? Runkkaavat keski-ikäiset miehet ovat porealtaissa ongelmana.

Vierailija
5/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallisa n. 40 v. pubiruusu-tyylisen parin. Muija sukelteli välillä imuttelemaan äijän haaraväliin ja välillä hyppäsi syliin ratsaille.

Hyi s*atana!

Vierailija
6/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisella paikalla. Samaa mieltä siis ap olen kanssasi.

Vierailija
7/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että sanoisitte niille kutejille jotain tai räikeissä tapauksissa kertoisitte uimavalvojille? Vai onko teidätkin lapsena jo aivopesty siihen, että kantelupukki on typerin kaikista?

Mä ainakin sanoisin valvojalle jos näkisin jonkun harrastamassa seksiä altaassa.

Vierailija
8/8 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuvottanut niin paljon, että olen vain äkkiä vaihtanut allasta.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä