Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tippuu X-Factorista tänään

Vierailija
04.04.2010 |

Mä luulen että se tytsy joka lauloi ensimmäisenä, kappalevalinta oli täysin mitäänsanomaton.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai se Christian päänahkakin värjätty ja muutenkin homssuinen. Parhaat Leena ja Yrjänä.

Vierailija
2/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonlapsesta tehtiin imelästi hymyilevä, luonnoton mallinukke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerta kaikkiaan ymmärrän, mitä hienoa tuomarit siinä Merjassa näkee. Samuli on liian naapurinpoika ja Elias nykyisine tyyleinen kaukana alkuperäisestä, sympaattisesta katusoittajasta.

Vierailija
4/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen olemus on vielä "anteeksi että olen olemassa" -tyylinen, vaikkakin tottakai paraneekin kerta kerralta. Mun mielestä taas Eliaksessa on sitä jotain ja soisin ilomielin hänelle voiton.

Vierailija
5/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karismaattinen! Tippua pitäisi Samuli, musta sillä ei ole karismaa ja en pidä lauluäänestäkään. Jännittää liikaa. Mä tykkään Merjasta ja Leenasta, ihanat äänet, muttei ehkä karismaa. Christiankin on niin korni, ei haittaa hänenkään tippuminen.

Vierailija
6/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Merja laulaisi miten hyvin tahansa, hänen olemuksensa ja esiintymisensä ei houkuttele suurta yleisöä keikoille/konsertteihin. Soul Sisters laulaa upeasti, mutta on jotenkin kylmän oloinen, ei mitään fiilistä. Samuli on vaan liian pliisu, vaikka onkin söpö ja laulaa ihan ok.

Vierailija
7/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christianilla sitä on, mielestäni esim. Samulilla ja Merjalla ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme