Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmeno? Mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
04.04.2010 |

Mulla on kohta viikkoja 9+3. Eilen tuli yhtkäkkiä ryöppynä ruskeaa verta ja pahoinvointi loppui. Verta tai muuta vuotoa ei ole enää tullut, mutta pahoinvointiakaan ei enää ole. Ilmeisesti tää on mennyt kesken? :( mutta pitääkö mun odotella että se tulee itekseen pois vai pitääkö kiireesti soittaa jonneki? Kaavitaanko tässä vaiheessa vai voiko se tulla ihan itekseen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole asiantuntija, mutta kai noilla viikoilla pitäisi ainakin tutkia tilanne. Mulla oli toisessa raskaudessa oikea niagaravuoto, ja silti raskaus jatkui.

Vierailija
2/11 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä keskenmenossa tulee kirkkaanpunaista eikä pahoinvointikaan lopu yks kaks koska raskaushormoneja vielä veressä on. Nyt soitat äippäpolille ja menet ultraan, kaikki voi olla vielä ihan hyvin, pidän peukkuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tutkivat, onko mennyt kesken, ja tarvitseeko tehdä mitään, oletettavasti saat lääkkeet, jolla kohtu tyhjentyy itsekseen, silloin ei tarvita kaavintaa.

Vierailija
4/11 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äippäpolille tai ensiapuun soitat ja kysyt et mitä pitää tehdä.Saattavathan he sanoa että katotaan ja kuulostellaan tilannetta...

Vierailija
5/11 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista! Soitin ä-polille. Jos tilanne pysyy tällaisena voin odottaa tiistaille, mut jos alkaa reilumpi vuoto, pitää mennä päivystykseen.

Oltais lähdetty tänään yhden yön reissuun, ollaan jo hotelliki varattu. Uskallanko lähteä vai pitääkö jäädä kotiin päivystämään?!?! Hankala tilanne.

Vierailija
6/11 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten te toinen tuli pois, ja sen lorahduksen jälkeen loppui pahoinvointi ja olin ihan varma että kesken meni, mutta ultrassa näkyikin elävä sikiö.

Toivottavasti sinulla olisi sama tilanne! Yleensä kyllä kesken menossa tulee kirkasta verta ei ruskeeta. Mutta päivystykseen vaan näytille!

Vierailija
7/11 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista! Soitin ä-polille. Jos tilanne pysyy tällaisena voin odottaa tiistaille, mut jos alkaa reilumpi vuoto, pitää mennä päivystykseen. Oltais lähdetty tänään yhden yön reissuun, ollaan jo hotelliki varattu. Uskallanko lähteä vai pitääkö jäädä kotiin päivystämään?!?! Hankala tilanne.

Jos jotain dramaattista alkais tapahtua, pääsehän sitä sieltä hoteliistakin pois. Ja erittäin harvoin tarvii tehdä äkkilähtöä. Tsemppiä!

Vierailija
8/11 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro reissuun lähdöstä, itse pääsin aikanaan ultraan samanlaisessa tilanteessa ennen matkalle lähtöä. Sinuna lähtisin kyllä kun noin aikaisessa vaiheessa et tapahtumaa voi mitenkään estääkään jos se on tullakseen.

Vierailija
9/11 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuota mietin, et voiko näin varhaisessa keskenmenossa tulla niin nopeaa äkkilähtöä, ettei vois tuollaselle pienelle reissulle lähteä. Ei oo kokemusta km:sta niin oon vähän ulapalla.

Kiitos kannustuksesta. Me lähtään! Toivotaan että kaikki menis hyvin, tapahtuipa mitä tahansa!

Vierailija
10/11 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei tosiaan voi estää. Mutta jos se on tulossa pois niin yleensä menee maha kipeeksi, ja ala-selkääkin voi jomottaa. Mut sen kans pärjää kyllä jos nappaa panadolia. Jos ei sulla oo kipuja ollenkaan niin en usko että on kesken tulossa. Pidetään peukkuja!

Vierailija
11/11 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus viikolla 8-9 tuli kirkasta verta ja oikein klimppien kera. Tuulimunaraskauden kokeneena menin sairaalaan varmana keskenmenosta, että sanokaa vaan koska on kaavinta vaan: sydänäänet ja elävä sikiö löytyivät! Tyttö täytti pari viikkoa sitten 12v.

Joku arveli että odotin kaksosia, joista toinen tuli pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän