Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi ja hyväily kun rinnoista tulee maitoa

Vierailija
03.04.2010 |

No ehkä tossa otsikossa ei oo mitään järkeä, mutta

siis mietin vain kovin että miten miehet/naiset itse suhtautuu siihen kun tulee maitoa rinnoista, kun mies hyväilee niitä, ottaa rinan/nännin suuhun jne. Vai eikö ehkä halua/anna koskea niihin ollenkaan??

itse olen rv26 ja panikoin jo valmiiksi miten mies reagoi kun tulee viikon työreisuslta kotiin, tai miten itse reagoin. Maitoa ei mitenkään paljoa siis tule, muutamia pisaroita vain, mutta silti ja entäs sitten kun maitoa tulee kunnolla :/

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hörppäsin aina välillä vaimoni tisseistä kun tuli jano sekstatessa ja kerran kun kahvimaito oli loppu

Vierailija
2/14 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksielämä tyrehtyi siihen. Ennen sitä mies tykkäsi rinnoistani, hiplaili ja kosketteli ja kehui, sen jälkeen ei enää. Seksikin lakkasi kiinnostamasta, mies itse joskus sanoi, ettei pysty näkemään mua seksikkäänä kun rinnat tihkuu maitoa. Mä olen vielä sellainen valioluokan lehmä, että maitoa tulee ja paljon...

Eipä siinä, kai se on ihan ymmärrettävää, ettei kaikkia miehiä välttämättä kovasti haluta nainen, joka valuttaa maitoa jatkuvasti. Eniten tässä pännii se, että maidon tulon käynnistymisestä on aika lailla tasan kuusi vuotta aikaa, eikä se ole loppunut ollenkaan missään vaiheessa. Esikoista imetin vuoden, ja siinä välissä oli 3,5 vuotta ennen kuin saimme uuden vauvan, kohta 1v, ja jota imetän. Tämän kuuden vuoden aikana on seksiä harrastettu tasan kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoistahan KUULUU tulla maitoa, se on hyvää ja kiihottavaa ja maistuu makealle ... :)

Vierailija
4/14 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun muistan kun meilläkin sitä tuli olin aivan hulluna vaimo vain ei aluksi kovin antanut nauttia siitä mutta loppuaikoina sain imeskellä niitä voi kun oli ihanaa rakastella samanaikaisesti molemmatkin nännit suussa huh kun joskus vielä saisi tosin vain kuvitelmissa onneksi ja miksei täältäkin joskus kuvia löydy ; ))

ukkomies 40v

Vierailija
5/14 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole ollut tuolla maitoasialla mitään vaikutusta mihinkään. Mutta ei mieheni kyllä rintojani pahemmin imeskele, sillä en pidä siitä (maitoa tai ei).

Vierailija
6/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkäsin ihan sairaasti ja vaimon ratsastaessa päällä ne upeat rinnat siinä silmien edessä upeinta mitä voi olla.Ensin vaimoa hiukan nolostutti mutta siiten sekin rupes nauttiin siitä ihan sairaasti.ja hiukan opeteltuani asia niin opin suukottelen ja imeen etti tullu ihan lentäen maitoa.Tosin pyyhettä kannatti käyttää tyynyn suojana.ja jälkeen päin suihkussa oli kiva puristella ja suihkutella rinnoista.Siis täysin asenne kysymys joten koita ainakin rohkaista miestäsi!!!Jos sinusta kauhean noloa niin melko varmaan myös hänestäkin.Ja vielä sen jälkenkin kun oli lopettanut varsinaisen imetyksen niin tuli hiukan kun oikeen kunnolla "imeskelin"Ja edenkin kun vaimo oli päällä ja sain maidon heruun niin sai tosi mahtavia orgasmeja.Harmi vaan kun ei saatu kuin yks lapsi aikaseks.Oli meinaan tosi upeaa seksiä raskauden aikana ja mielettömän seksikkään nköinen koko odotus ajan.Eikä jäänny kyllä nauttimatta viimeiseen asti kun viimeinen kerta oli noin tunti ennen laitokselle lähtöä.Joten turhat estot pois nauttikaa(mikäli ei mitään vakavia terveys ongelmia äidillä)seksistä tysin rinnoin myös raskauden aikana.Elämä on ihanaa kunhan sen oikeen oivaltaa!!!!Niin ja kun siihen maidon makuun tottu niin ihan hyvän makustakin se oli.

Vierailija
7/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ensin vaimoa hiukan nolostutti mutta siiten sekin rupes nauttiin siitä ihan sairaasti.ja hiukan opeteltuani asia niin opin suukottelen ja imeen etti tullu ihan lentäen maitoa."

"Ja edenkin kun vaimo oli päällä ja sain maidon heruun niin sai tosi mahtavia orgasmeja."

Siis että mitä??? On tainnut tissien himossa jäädä kirjoittaminen hiukan vähälle huomiolle.

Vierailija
8/14 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais käydä lääkärissä, voi olla prolaktiinin liikaeritystä.

Vierailija
9/14 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan normaalia että jo raskausaikana tulee maitopisaroita esim. juurikin rintoja puristellessa...

Vierailija
10/14 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesi, että jotkin naiset erittää maitoa herkemmin, niin raskauden aikana, imettäessä kuin imetyksen loputtuakin, ja että vuosisata sitten mun kaltaiset naiset elättivät perheensä imettäjinä.

Mulla jatkui maidontulo esikoisen 4kk:n imetyksen jälkeen, vähän tietysti väheni mutta jatkui kuitenkin aina seuraavaan raskauteen asti (käytännössä 3 vuotta imetyksen lopetuksen jälkeen). Rv 14 paikkeilla maidon tulo tyrehtyi lähes täysin, mitä nyt puristaessa joitakin tippoja tuli, ja rv 28 alkoi uudestaan, rv 38 eli viikkoa ennen vauvan syntymää tuli jo taas ihan suihkuamalla. Nyt en tämän kuopuksen imetystä ole vielä edes viitsinyt lopettaa, kun se kerran sujuu, koska maitoa tulisi kuitenkin. Kuopus on nyt 1v2kk.

Vierailija
11/14 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon imetysaikoina lutkutin ja puristelin tissejä oikein kunnolla. Join maitoa rinnoista. Nykyäänkin joskus runkatessani etsin netistä filmejä maitoa tihkuvista isoista rinnoista.

Vierailija
12/14 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaa tuossa asennossa naiesen kuuluu tarjotakin syötävää/juotavaa. herutus kovettaa kyllä heti. jotenkin sopii tilanteeseen. riipuu päivästä tietenkin milloin saa hänet tuohon asentoon.

Vierailija
13/14 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei oikein koske rintoihini enää, se ei tykkää suihkeesta ja valumisesta eikä halu oman suunsa pöpöjä nänneihin.

Seksi kyllä aina kelpaa ja ihan tyytyväinen on että imetän hänen jälkeläisiä, täydet rinnat kyllä kiihottaa ilman koskemista.

4,5 vuotta ole imettänyt lapsia ilman taukoa. Ei loppunut uuden raskauden aikana enkä saa taaperoitakaan irrotettua niistä joten maitoa tulee reilusti ja varmaan jatkuu pitkään vielä.

Vierailija
14/14 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen raskauden kanivaiheessa imin joskus maitopisaroita puolison tissejä nuollessa, ja se kiihottikin omalla tavallaan. Mutta imetyksen aikana puoliso ei ole antanut minun koskea rintoihin ja toisen raskauden aikana hän ei halunnut maidonhajua seksin keskelle. Onhan nuo maitotissit mahtavan kiihottavan näköiset, etenkin puolison E-kupin sellaiset, mutta varmasti täysinä kivuliaat ja kunnioitan muutenkin hänen toivettaan enkä koske ennen kuin saan luvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi