Missäs vaiheessa olette ostanut vauvalle vaunut?
Hirveesti tekis mieli jo mennä ostamaan mut ei tässä mennä kun vasta puolessa välissä :)
Kommentit (23)
raskautta ostettiin ja tuosahan ne edelleen eteisessä odottaa lapsen syntymistä :)
rakenneultran jälkeen, mutta silloin ko vaunua ei ollut sillä rungolla saatavilla, jolla haluttiin, niin ne laitettiin tilaukseen ja saatiin sitte joskus rv 34 tietämillä. Eli hyvä kun oltiin ajoissa liikenteessä. Siitä vaan katselemaan vaunuja ja saatpa rauhassa miettiä millaiset vaunut tarviitte ja haluatte, ehtii siis jopa tilailemaan, jos ei miellyttävää löydy just heti liikkeestä.
vieväthän aika paljon tilaa, kun seisovat turhanpanttina monta kuukautta. Eikä kyllä kannata mihinkään ulkovarastoon ummehtumaan uusia, käyttämättömiä vaunuja laittaa (kun ei tietysti käytössä oleviakaan).
Usein jopa 2 kk, joten kannattaa tilata ajoissa. Vauvamme syntyy maaliskuussa ja me ollaan pistetty vaunut tilaukseen marraskuussa. Meidän pitäisi saada ne tämän tammikuun lopulla eli noin 1,5 kk ennen laskettua aikaa.
Että mitä jos käy jotain, vauva kuolee tms, niin siksi en uskalla ostaa oikeen mitään vielä :) oonkohan mä sit ihan hullu t ap
tuossa tilanteessa ne tavarat ja vaunut on täysin yhdentekevät. Nauti raskaudestasi ja osta jos siltä tuntuu.
t: kohtukuoleman kokenut
La oli marraskuun alussa ja vaunut saatiin kotiin elokuussa.
Kyllä sitä nuorena oltiin optimistisia...
Jos ajattelee, että ei sitten "osta turhaan", niin ostaa vasta sitten kun elävä lapsi on syntynyt.
Me ostettin kai joskus rv 35. Olin ollut jo hetken äitiyslomalla.
ja kolmannen kohdalla vajaa puol vuotta ennen syntymää ja taas alesta. ollaan säästetty monta satasta näin=) ja mieleiset kärryt olen molemmilla kerroilla saanut.
Ja sain ehdon että vaunut voi palauttaa jos jotain käy..
Meni 2 viikkoa ohi la:n.. Kaikki meni kuitenkin hyvin. Mies haki vaunut.
Jo ennen raskauden puoliväliä. Mutta siihen oli sellainen syy, että kyseisessä lastentarvikkeita myyvässä liikkeessä poistettiin silloin loppuvuodesta ko. vuoden vaunumallit tosi reiluilla tarjouksilla, niin "mentiin vain katsomaan" ja vaunut lähti mukaan, koska oli mieluiset ja edulliset. Tässä vuodenvaihteen tienoilla liikkeet vaihtaa mallistoa, niin voi tehdä löytöjä.
Esikoiselle taisin hakea 2 vko ennen la. Ostin vähän mitä sattui olemaan kaupassa. En ollut tyytyväinen niihin. Toinen sais sit nukkua niissä samoissa, sekä useissa muissa rattaissa= )
Nyt la on maaliskuun puolessa välissä. Tiedän jo minkälaiset vaunut haluan, mutten ole saanut aikaiseksi lähteä niitä hakemaan. Matkaa on reilu 100 km.
Ostettiin käytetyt, silloin vain sattui sopivat kohdalle.
Vauva syntyi kesäkuussa. Säästettiin monta sataa euroa.
Että mitä jos käy jotain, vauva kuolee tms, niin siksi en uskalla ostaa oikeen mitään vielä :) oonkohan mä sit ihan hullu t ap
ja kun toinen ilmoitti tulostaan lokakuussa niin ostettiin uudet vaunut jo marraskuussa. halusin uudelle uudet vaunut:)
Laskettu aika syyskuun puolivälissä ja vaunut hankittiin elokuun alussa.
ja varmaan tossa helmikuussa vaunut ostetaan.
Oliskohan niitä aleja vielä? Jos sit kävis ne ostaa. Niin paljon himottais. t ap