Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli toiveammattisi?

Vierailija
02.04.2010 |

Mikä sinusta piti tulla isona? Mulla oli useampikin: toimittaja, kirjastonhoitaja, lastenhoitaja, leipuri, näitä ammatteja lapsena mietin. Ovatko ihan outoja toiveita lapselle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haave jäi kun tuhosin kuntoni syömishäiriöllä enkä parannuttuani jaksanut treenata takaisin kun pelkäsin että tosissaan kuntoilu lisäisi laihduttamiseen sairastumisen riskiä. Lukiossa keksin historianopettajan, pari vuotta lukion jälkeen lastenhoitajan. Nyt haaveilen hiukan toimittajasta mutta tähtään sosionomiksi ja sitä kautta turvakotiin/lastenkotiin tai johonkin vastaavaan paikkaan.

Vierailija
2/7 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen musta tuli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

stupid me : (

Vierailija
4/7 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten edes itse muista;-D. Mulle on kerrottu, että sen olen ekaksi haaveammatikseni kertonut. Ekaluokkalaisesta asti sen jo muistankin. Noh, opiskelin ja tein kaikkea muuta, vaikka kerran hainkin koulutukseen..enkä uskaltanut mennä pääsykokeeseen opetustuokion takia;-o! Ja entäs nyt, kun olen lähemmäs nelikymppinen, mitä teenkään? Opetan;-D. Mutta maahanmuuttajia, aikuisia - en lapsia, kuten kuvittelin:-).

Vierailija
5/7 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä on sellainen rakennus, jota sanotaan kanakouluksi ja ihan oikeasti luulin, että se on koulu, jossa opetetaan kanoja!

Myöhemmin sitten lastenhoitaja, näyttelijä ja toimittaja. Toimittajan hommia olenkin jo opisekellut ja tehnyt. Olen ollut au pairina. Ja nyt opiskelen sosionomiksi, suuntaudun sosiaalipedagogiseen kasvatukseen. Eli siis lasten parissa sitten tulen työskentelemään, vaikken nyt ihan lastenhoitajana. Näytteleminen jäi lapsuuden harrastukseksi.

Vierailija
6/7 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulikin juoppo.

Vierailija
7/7 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusi tosin melko pian jo koulun aloitettuani, että eipä löydy mitään tuohon viittavia taitoja tästä suunasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä