G: kuinka monesti olette muuttaneet viimeisen 10 vuoden aikana?
Tuolla toisessa ketjussa minua pidettiin kovin levottomana tyyppinä, kun ollaan nyt muutettu omistusasunnosta vuokralle. Minä taas tykkäsin, että olen asunut tosi pitkään samassa asunnossa kun asuin siinä 10,5 v.
Oma vastaukseni on siis, että kerran olen muuttanut 10 vuoden aikana.
Kommentit (19)
Asunut tässä kaksiossa 12 vuotta ja kohta pitäisi vaihtaa isompaan (taaperon kanssa tänne on vielä mahduttu).
En ole muutenkaan muuttanut montaa kertaa, lapsuus kokonaan samassa talossa, muutto ulkomaille opiskelemaan ja Suomessa pari lyhytaikaisempaa vuokra-asuntoa ennen tätä asuntoa.
Suomessa olen aina asunut pk-seudulla (Espoo tai Helsinki) eli paikkakunnanvaihdoksiakin vähän.
-vuokrakaksiosta asokaksioon
-asokaksiosta kerrostalokolmioon (omistusasunto)
-kerrostalokolmiosta rivarineliöön (omistusasunto)
yllätyin itsekin kun laskin, olen kohta 24 ja olen siis ihan maata vaihtanut kaksi kerta... huh!
mä asuin myös 10,5 vuotta yhdessä osoitteessa, sitten se myytiin ja asuttiin Käpylässä 1,5 kk ( no thanks ) Lauttasaaressa 1,5 vuotta, oltais jääty sinne jos oltais saatu isompi asunto, Munkkisaaressa 2,5 v ja kohta vuosi nyt Pitäjänmäellä ja tänne olis tarkoitus jäädä vähän pidemmäksi aikaa.
Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä.
Vuokralla on hyvä asua siksi, kun voi kokeilla eri alueita. Jos lotossa voittaisin, muutettais Laruun ja ehdottomasti Vattuniemeen heti huomenna.
ja tämä on oikeasti rauhallista edeltävään 10 vuoteen verrattuna :-)
Nykyisessä asuttu n. 3 1/2 v ja tähän jäädään, kun oma tuli ostettua ja uutena. Mutta aiempien muuttojen taustalla ero, paikkakunnan vaihdos jne.
Onko se nyt levottomuutta vai mitä, kun ei seiniin kiinny ja on valmis vaihtamaan asuinpaikkaa tarpeen mukaan.
t. 40v ja lähes 20 muuttoa tehtyinä ;-) onneksi ei lähivuosina enää tarvitse
Eli on muutettu 2 krt.
Muutettiin omistusrivarista vuokrakerrostaloon rakentamisen ajaksi. Ja sitten muutettiin uuteen taloomme.
Onko sulla kouluikäisiä lapsia? Mietittiin tuota Pitskuakin joskus lähinnä vanhempien töiden takia, mutta kouluasiat jäi mietityttämään, kun siellä laidalla missä työt oli oli vain se erikoisempi koulu. Esikoinenhan meillä kulkee itsekin pidemmän matkan, mutta kuopusta pitää aina vähän miettiä, että sekin joskus kouluun menee.
Kaiken kaikkiaan 19 kertaa, olen 40 v
Opiskeluaikana kaksi eri kämppää, sitten välissä muutto miehen luo, ja vielä solukämppä vuodeksi opiskelupaikkakunnalta. Eli 4.
Sitten muutto ulkomaille, jossa kaksi eri osoitetta + kaksi tilapäisasuntoa (komennuksen alussa ja lopussa) = 2 / 4
Muutto Suomeen eri asuntoon mistä lähdettiin --> 1
Eli laskutavasta riippuen 7-9. Tässä on asuttu nelisen vuotta. Ensi kuussa muutetaan taas, ja sitten toivottavasti vanhainkotiin seuraavaksi! =)
Kaiken kaikkiaan 16 krt/34v.
Viimeisten 11 vuoden aikana 7 kertaa.
jos kaikki lasketaan olen muuttanu 2000-2010 11 kertaa
No nyt ollaan omakotitalossa Suomessa ja lapset suht pieniä, et jos ei täs nyt vähään aikaan liikkus mihinkään..
11 kertaa viimeisen 10 vuoden aikana. Huh, aika paljon!
Viisi kertaa viimeisen 10 vuoden aikana. Nyt on omistusasunto, joten tähän jäädään...
tässä asuttu jo 7 ja puoli vuotta, edelisessä 8. Sitä ennen muuttija kyllä 14, se oli ennen vakiintumista ja osa syynä oli köyhän opiskelijan elämä:-)