Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän tod.näk. että perheeseen syntyy toinenkin punapää?

Vierailija
02.04.2010 |

Meillä on yksi punapäinen lapsi, toista lapsosta vielä odotamme syntyväksi.

Kummallakaan meillä vanhemmista ei ole punaisia hiuksia, joten ihan läheltä geeni ei tule (yhdellä isovanhemmalla on punaiset hiukset).

Mitä sanotte, saammekohan toisenkin punapään perheeseen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juniori punapää ja muut ( yht. 4 lasta) ei ole. meillä samanlailla eli mun isoisältä peräisin ja mulla piilevänä.

Vierailija
2/3 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yhdellä lapsella/sisaruksella on punaiset hiukset.

Yhdellä neljästä, yhdellä kolmesta, yhdellä kahdesta...

Mun äidillä on punaiset hiukset, hänen siskollaan eikä vanhemmilla ole/ollut, vaan jollain tosi kaukaisella isotädillään!

Meidän pojalla on punaiset hiukset, ja nyt vartotaan tyttöä. Jännittävää on saako hän minun paksut tummat hiukset vai isänsä hailakat ohuet maantien väriset ;-) Vai ne paksut hivenen kihartuvat punaiset ;-) ;-)...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisellä on aktiivisessa käytössään vain noin 5 prosenttia geeniperimästään. Itselläni on reilusti oranssinpunainen tukka (ollut syntymästäni asti), mutta kummallakaan lapsistamme ei ole. Toisella on luonnostaan blondi ja toisella maantienvärinen. Miehelläni on on myös tuo perisuomalainen hiusten väri: maantienvärinen.

Minunkaan vanhemmilla ei ole punaisia hiuksia, vaan toisella on ruskeat ja toisella on luonnostaan vaaleat. Mummoni oli punapää.

Toivoin lapsilleni punaisia hiuksia, mutta väri ei periytynyt. Toisaalta molemmat (tyttöjä) ovat saaneet pitkät mustat ripset, kun itse punapäänä olen kaikelta karvoitukseltani oranssi. Ihan kuin en ripsiä tai kulmakarvoja omistaisikaan, ilman värjäämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä