Aiotteko panna tänään?
Kommentit (19)
Mutta ei se aida haluta. Välit ollut kylmät jo reilun kk ja n kahteen kuukauteen ei ole ollut seksiä. Eka kerta näin 11v suhteen aikana ja minua rassaa tosi kovasti!!!!!
Mutta ei se aida haluta. Välit ollut kylmät jo reilun kk ja n kahteen kuukauteen ei ole ollut seksiä. Eka kerta näin 11v suhteen aikana ja minua rassaa tosi kovasti!!!!!
käyt kiinni kun sika limppuun! katotte yhdessä sex-tv:tä niin kyllä se siitä lähtee! ( näkyy ilmaseks plustveellä klo 24 jälk.)
Meillä loppui selipaatti siihen eilen.
ja jo kaks kertaa tänään kunon muksut hoidos!
ei siis aiota,en ees muista millon viimex..
mutten sitä vaan mun toista miestä...
Mua ei huvita enää enkä viitsi ryhtyä siihen vaan miehen mieliksi.
mut toi mies on ollu niin äkee ja flunsainen, etten usko tänään saavani. Menin jo tohon sohvalle viereen tyrkylle, niin tokas mies "se joka on kova siel mun haaroissa nyt, on kyl kaukosäädin". Lopahti toivoni siis.
Kateeksi käy niitä, jotka saavat jopa useasti saman päivän aikana.
en olisi uskonut, että se pikkulapsiaika on seksielämässä vilkkaampaa ja helpompaa kuin sitten kun lapset on isoja
...se oli joulukuun loppupuolta.
Mutta ei, en usko että tänään. Tossa se näpläilee kitaraansa.
Mutta voisihan sitä sooloilla ;
Kuka miestä tarvitsee?
Tuskin enää tänään, päivällä paneskeltiin jo pari kertaa.
sille asteelle. On aivan sairas univelka ja poika nukkuu mun vieressa parisangyssa ja mies on evakossa esikoisen huoneessa ;o)
Ei kiinnosta viela niin paljoa etta jaksaisi vaivautua.
puskaani =)hyviä panoja mammat =) ahhaha
Tajusi mieskin mennä nukkumaan ilman ruinaamista.
Miten voi tänään kysyä ihmetellen mikä on hätänä kun edellisenä päivänä lähti ovesta ulos karjuen että tämä oli tässä... Ei todellakaan paneta.
Kateeksi käy niitä, jotka saavat jopa useasti saman päivän aikana.
Tulee ihan sinkkuajat mieleen - ikävällä tavalla ) :
Paskaukko.
ei mukava ehkäisy, mutta ainoa sopiva.