Tuttavaope on varsinainen
pissis, ikää jo yli 30 reilusta ja pukeutuu kuin 18 vee. Sisustus täynnä marimekkoa ynnä muuta 'tyylikästä'. Vähänkö menee hermo
Kommentit (17)
Haluatko ap kertoa, miten itse pukeudut ja miltä kotisi näyttää?
Olet varmaan tosi uupunut. Miksi et jätä ystävääsi?
pissis, ikää jo yli 30 reilusta ja pukeutuu kuin 18 vee. Sisustus täynnä marimekkoa ynnä muuta 'tyylikästä'. Vähänkö menee hermo
Pitääkö opettajan olla joku nutturapäinen muumio,joka laulaa kuorossa ja virkkaa pitsiliinoja ja pukeutuu jakkupukuun? Miten sulla "menee hermo" tuollaisista asioista?
Hanki OMA ELÄMÄ sen sijaan,että roikut netissä tähän aikaan yöstä haukkumassa jonkun ihmisen sisustusta!
Inhottavia tuollaiset ihmiset, jotka eivät tajua pitää tyyliään yhtenäisenä vaan hämmentävät muita ihmisiä.
pari vuotta työelämässä ollut,ja mun "ongelma" on se, että joka joulu/kevätjuhla/nimipäivä saan oppilailta lahjaksi kaikkea kamalaa krääsää: lasimaljakoita, posliinieläimiä,kynttilänjalkoja jne jne SEKÄ kaikkea mahdollista Marimekko-kamaa,mitä vain ikinä on keksitty. Asun pienellä paikkakunnalla, joten en voi niitä antaa poiskaan, joten mun on vain "pakko" säilyttää nämä kotonani, vaikka en pidä niistä yhtään. Mun Marimekko-kuosit on oppilaiden syytä :D
tämä on ollut marimekkoon päin jo yli kymmenen vuotta. Mauton ja tyylitön vaikka mielestään on joku tyyliguru. Ei tajua et suku supattaa koko ajan vaatepinkoilusta...
pari vuotta työelämässä ollut,ja mun "ongelma" on se, että joka joulu/kevätjuhla/nimipäivä saan oppilailta lahjaksi kaikkea kamalaa krääsää: lasimaljakoita, posliinieläimiä,kynttilänjalkoja jne jne SEKÄ kaikkea mahdollista Marimekko-kamaa,mitä vain ikinä on keksitty. Asun pienellä paikkakunnalla, joten en voi niitä antaa poiskaan, joten mun on vain "pakko" säilyttää nämä kotonani, vaikka en pidä niistä yhtään. Mun Marimekko-kuosit on oppilaiden syytä :D
miten meidän opettajien on lupa pukeutua, ettei olla mummoja eikä pissiksiä? Meille pitäisi kirjoittaa joku selkeä pukeutumiskoodikirja, kun me pukeudutaan muuten oman makumme mukaan ja se ei tietenkään miellytä kaikkia ja oppilaat ja vanhemmat saa traumoja. :D Että hyvää pääsiäistä vaan teillekin!
Meillä ei ole varaa sellaiseen ja en kehtaa edes meille usein tätä opea kutsua.
Mulla ei ole marimekkoa rahan takia :(
Ap
Unikko on kai ollut out jo kauan mutta ainakin omasta mielestäni Marimekolla on paljon kauniita ja laadukkaita verhokankaita.
Vähänkö menee hermo
Mitä se sua liikuttaa? Vai onks tää sun myöhäinen aprillipila?
menepäs katsomaan millaisia myyntimeihet on vaikkapa skeittifirmoissa? Pipo päässä ja vansit jalassa. Marimekko sisutuksessa on ollut välillä in ja välillä out, onhan merkki ollut markkinoilla jo useamman kymmenen vuotta.
Sotkan huonekaluilla, hobby hallin koreimmilla matoilla, tiimarin porsliinikissoilla ja kaikella muulla tyylikkäällä. Tunnusväri violetti ja verhot lasikivin koristeltua bordellityyliä.
Tosin MArimekkoa ei ole kuin liinavaatteissa ja käsipyyhkeissä. Mutta kuitenkin.HEh heh.
Mulle on muuten ihan sama, miten ihmiset pukeutuu ja sisustaa, kunhan nyt on jonkun säädyllisyyden rajoissa ja suhteellisen puhdasta.
Molemmilla, kun on tatuointeja - ja paljon, mutta vain sellaisilla paikoilla, jotka eivät vaatteiden alta näy.
Niin ja ollaan ala-asteen luokanopettajia. :D
marimekkopissis! Sellasiakin siis on..