Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennuslääkkeet ja seksi (erityisesti miehille)

Vierailija
01.04.2010 |

Onko palstalla masennuslääkkeitä käyttäviä miehiä? Kertokaa kokemuksistanne, onko mikään muu kuin lääkkeenoton lopettaminen auttanut? Mieheni on käyttänyt parisen vuotta masennuslääkkeitä ja onkin saanut elämänhalunsa takaisin, mikä on hyvä juttu. Seksi on koko lääkkeidenottoaikana ollut hänelle "pakkopullaa". Olen ehdotellut jos masennuslääkitystä voisi hiljalleen vähentää ja jossain vaiheessa lopettaa. Mies ei halua takaisin samaa pahaa oloa, minkä kyllä ymmärrän.

Itse kyllä kaipaan sitä villiä ja viriiliä miestä, jolla masennuksesta huolimatta seisoi ja haluja löytyi.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain lääkkeenoton lopettaminen on auttanut.

Vierailija
2/36 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies vähentänyt annosta ja seksielämä pikkuhiljaa jo viriilimpää.miestäkin jo harmitti aikasemmin kun kaikki halut katosi masislääkkeiden kanssa.Mutta nyt tosiaan seksiä n 3krt/vko:ssa,kun puolitti annosta.Ja mielikin miehellä ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti masennuslääkkeitä käyttäviä miehiä ei tämä palstakaan kiinnosta.Täytyypä tiedustella miehen halukkuutta lääkkeen vähentämiseen, jos annoksen puolittamisella saatetaan päästä noin hyviin tuloksiin. ap

Vierailija
4/36 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minä nainen olen menettänyt halukkuuteni totaalisesti lääkkeen takia ja se masentaa minua. olisiko vaan parempi olla ottamatta koko lääkettä...kuka tietää

Vierailija
5/36 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku vuosi sitten söin.

Mielummin olen masentunut kuin impotentti, näin on.

Vierailija
6/36 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihalut pysyy ennallaan mutta orkun saaminen on pirun vaikeaa jos seksiä harrastaa useammin kuin kerran viikossa. Eli herkkyys siis menee, ja pahimmillaan tuntuu siltä kuin olisi 5 kondomia päällekkäin.

Auttaa jos pienentää annosta tai jos syö jotain haluja nostattavaa yrttituotetta, esim. tribulusta.

Vituttaa että joutuu noita käyttämään mutta jos lopettaa kokonaan niin ei pysty nukkumaan (masennusta minulla siis ei ole).

Vierailija
7/36 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä ole haitannut, ainut haitta on, kun vaimo ei oikein innostu kovin usein. Seksiä on noin kerran kuudessa päivässä kun oikein houkuttelee.

Toki en nyt joka päivä olisi muutenkaan haluamassa, en edes silloin, kun en lääkkeitä käyttänyt, mutta hiukka useammin olisi parempi.

Vierailija
8/36 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli aiemmin seksuaalisesti TODELLA aktiivinen. Nyt masentuneena ja lääkkeitä käyttävänä hän ei ole lainkaan kiinnostunut seksistä, näin jo useamman kuukauden ajan. Lääkkeistä hän ei voi luopua vielä pitkään aikaan, ei ehkä koskaan.

Mutta olen mieluummin ilman seksiä kuin menetän meieheni ja lasteni isän. Hän yritti itsemurhaa ja siksi käyttää nyt masennuslääkkeitä.

Vierailija
9/36 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti asiat tärkeysjärjestykseen, kyllä seksin voi laittaa väliaikaisesti syrjään, jos tilanne on noin vakava. Toivon että miehesi saa elämänhalunsa takaisin ja voitte jatkaa yhdessä seksistäkin nauttien. ap

Vierailija
10/36 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin joitakin vuosia sitten masennuslääkkeitä ja mulle se ei vaikuttanut seisokkiin,mutta lauennut en sitten millään.En kerta kaikkiaan jaksanut naida niin kauan,että olisin lauennut.Lopetin lääkkeet ja homma alkoi taas toimia.

Vierailija
11/36 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu oli minullakin. Haluun ja kykyyn lääke ei vaikuta, mutta orgasmi ei tule sitten millään. Asia korjaantui nopeasti lääkkeen käytön loputtua.

Talvella luin jostain lehdestä vasta markkinoille tulleesta aivan uudentyyppisestä masennuslääkkeestä, jonka kohdalla sivuvaikutukset - mm. nyt tässä käsitelty - jäävät täysin pois. En vain muista mikä on lääkkeen nimi. Kyseinen lääke on myös ainakin vielä varsin hintava, kai siksi ettei toistaiseksi ole kelakorvattava.

Vierailija
12/36 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän tätänykyä anafranilia 50mg päivä pakko-oireiseen häiriöön. on vaikutusta seksielämään.

kun lopulta päätin että en halua enää elää pakko-oireisen häiriön kanssa ilman hoitoa, sain jonkun ajan päästä käyttööni seroxat nimisen lääkityksen. vaikuttava aine paroksetiini. siitä tuli oireiksi 3 päivänä outo ajatusten vilinä ja pieni huimaus ja koko pään kihelmöinti. varmaan jotain paniikkihäiriön oireita, niitäki voi vissiin tull sivuvaikutuksena. sitte vapinaa ja sellasta mutta ennen kaikkea seksielämä vaikeutui huomattavasti. se seksihaluihin vaikutus on omalla kohdallani ainakin väärä, ei ole siihen vaikutusta vaan sen MAHDOLLISTAMISEEN. terska vaan tuli paljon helpommin araksi ja oli kahden viikon seroxatin käytön jälkeen aika tunnottoman oloinen, ainakin mielihyvän osalta. niinkuin liikuttelisi piliään sukanvarteen, ei mitään tunnetta, joskus ihan lopuksi kun vähintään vartin oli täysiä rakasteltu niin saatoin saada jotain tunnetta ja pienen orgasmin. sitä kautta se haluihin sitten vaikutti, kun tiesi että kun se ei vaan tunnu miltään.

no sitten vaihdettiin lääkettä kontrollikäynnillä silloin kahden viikon päästä. lääkkeeksi tuli anafranil. siitä muutama päivä eteenpäin, ja seroxatin vaikutus hiipui ja anafranilin ei ollut vielä alkanut, ja rakastelu onnistui taas. sitten taas pikkuhiljaa anafranilin sivuvaikutuksia alkoi tulla. suun lievää kuivumista, verenpaineen laskua levossa, mikä on minulla aika alhainen muutenkin, kun päivittäin urheilen. vaikutukset siis pienemmät kuin seroxatin, MUTTA mukana tuli edelleen tämä alapääongelma. tosin onneksi lievempänä, ja vähän lieventynyt käyttöajan kuluessa, nyt käytetty n. 2kk. mutta olen toki onnellinen, että pakko-oireinen häiriö on helpottanut. seksielämä olisi silti kiva saada kunnolla takaisin, en kuitenkaan ole sitä liiaksi varmaankaan saanut kokea, vaikka seurustelen. lääkkeet vaikuttaneet kuitenkin siihen osaan elämästäni lähes puolet ajasta. psykiatri otti seroxatin minulta pois, ja tämä psykiatri oli vanhempi ja mielestäni todella pätevän oloinen. aluksi meinasi heti puolittaa annoksen, mutta kerrottuani että seksielämään on vaikutusta, hän vaihtoi heti toiseen.

loppuun totean vielä, että seroxat on SSRI-lääke, eli selektiivinen serotoniinin takaisinoton estäjä. anafranil taasen on trisyklinen lääke. sopii minulle paremmin. anafranil ilmeisesti myös yksi vanhimmista lääkkeistä.

Vierailija
13/36 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä vaikutus panohaluihin mulla, ei meinaa laueta eikä tunnu muutenkaan juuri miltään. Escitalopram lääkitys ollut päällä vuosia, nyt vähennetty annosta lääkkeen alasajoa varten ja alkaa pikkuvelikin nauttia :-).

Vierailija
14/36 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisenlainen vaikutusmekanismi saattaisi olla ratkaisu. Meillä sitalopraami vei vaimolta orkut kokonaan, mutta vaihto moklobemidiin auttoi.

Vierailija
15/36 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko palstalla masennuslääkkeitä käyttäviä miehiä? Kertokaa kokemuksistanne, onko mikään muu kuin lääkkeenoton lopettaminen auttanut? Mieheni on käyttänyt parisen vuotta masennuslääkkeitä ja onkin saanut elämänhalunsa takaisin, mikä on hyvä juttu. Seksi on koko lääkkeidenottoaikana ollut hänelle "pakkopullaa". Olen ehdotellut jos masennuslääkitystä voisi hiljalleen vähentää ja jossain vaiheessa lopettaa. Mies ei halua takaisin samaa pahaa oloa, minkä kyllä ymmärrän.

Itse kyllä kaipaan sitä villiä ja viriiliä miestä, jolla masennuksesta huolimatta seisoi ja haluja löytyi.

Käytän masennuslääkkeitä ja mulla ei seiso, nuolen rakkaalleni orgasmin ja se tuo mulle mielihyvää. Mutta aina se sama virsi, harmittaa kun sä et saanut. Ennen syön lääkkeitä kun olen hullujenhuoneessa, pisin jakso hullujenhuoneella on ollut yli vuosi. Uskon että rakkaani ei käy vieraissa.

Vierailija
16/36 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele lääkärisi kanssa asiasta. Käytin vuosia sitten Mirtazapiini nimistä masennuslääkettä burnoutiin. Se ei haitannut seksiä tai oikeastaan päin vastoin. Seksi parani, kun ei masentanutkaan. Jos tuo sattuisi olemaan oikea aine sinun vaivaasi, niin kannattaisi kokeilla. Otin lääkkeen vasta yöllä panon jälkeen, koska sillä on myös nukuttava vaikutus.

Vierailija
17/36 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksihalut pysyy ennallaan mutta orkun saaminen on pirun vaikeaa jos seksiä harrastaa useammin kuin kerran viikossa. Eli herkkyys siis menee, ja pahimmillaan tuntuu siltä kuin olisi 5 kondomia päällekkäin.

Auttaa jos pienentää annosta tai jos syö jotain haluja nostattavaa yrttituotetta, esim. tribulusta.

Vituttaa että joutuu noita käyttämään mutta jos lopettaa kokonaan niin ei pysty nukkumaan (masennusta minulla siis ei ole).

Sama kun mun miehellä kuulema. Kestoa oli mutta tuleminen oli vaikeaa. (Toisaalta miksi sen pitäisi ollakaan päämäärä, voisihan sitä vaan nautiskella pitemmän kaavan kautta ilman kiirettä). Sillon kun unohti lääkkeen niin oli äärimmäisen räjähdysherkkä niin sängyssä kun muutenkin. Itse ehdottaisin jotain yrtti/luontaistuotetta esim tribulus/yohimbe/maca. Oma ukko ainakin sano ettei meinannu housuissaan pysyä kun macaa napsi.

Vierailija
18/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut syömään eri ssri-lääkkeitä 15 vuotta paniikkihäiriön takia. Lääkitystä on vaihdettu monesti ja selvästi huomaa seksin suhteen, että jotkut lääkkeet vievät halut lähes kokonaan. Venlafaksin ja Essitalopraami olleet itselleni kaikkein pahimmat. Koko verenkierto on meinannut hävitä peniksestä ja usein löysänä sellainen kylmä katkarapu vaikka olen normaalisti ihan hyvin varustettu. Orgasmia on turha odottaa varsinkaan jos on vähänkin alkoholia nauttinut, tunto ihan kateissa ja seisokkikin on työn takana. Paska tilanne, mutta lääkityksen lopettaminen se vasta vaikeaa on ja sairauden oireet palaa aina.

Vierailija
19/36 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuti ei lähe millään... Voi vittu tätä elämää. Lääke vie ainoankin ilon ihmisen elämästä. Varmaan tahallaan suunniteltu noin.

Vierailija
20/36 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kirjoitin selipaatista, masennuslääkkeitä mullekkin määrättiin. Siinähän voi olla se syy miksi en saa spermaa tulemaan eikä seksikään kiinnosta kun ennen. Mulla on kaksisuuntainenmielialalääkitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän