Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies pettää, naiset syyttää sitä toista naista

Vierailija
01.04.2010 |

Miksi naiset käyvät aina naisten kimppuun ja miehet pääsee helpolla. Laittakaa mies vastuuseen ja unohtakaa se "toinen nainen" tarvitsette kaikki voimanne sen miehen aisoihin laittamiseen tai pois potkimiseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehessä ja siinä toisessa naisessa. Itse seurailen työpaikallani työtoveriani, joka puuhaili naimisissa olevan miehen kanssa. Kertoili meille ihan tosissaan kahvitauoilla, kuinka tällä miehellä (noin 40 v.) on platoninen avioliitto ja he ovat yhdessä vaimon kanssa vain yhteisten lasten takia. Juu, juu, nyt on työkaveri sitten raskaana tälle miehelle ja eipä ukkomies haluakaan erota vaimostaan...

Vierailija
2/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painotin miehelle että toista miestä ei saa syyttää. Ja meillä on tosissaan ollut pidempään platoninen yhteiselo. Nyt mietin lähteäkö vai jäädä. Lasten takia. Sydän on ihan jossain muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehessä ja siinä toisessa naisessa. Itse seurailen työpaikallani työtoveriani, joka puuhaili naimisissa olevan miehen kanssa. Kertoili meille ihan tosissaan kahvitauoilla, kuinka tällä miehellä (noin 40 v.) on platoninen avioliitto ja he ovat yhdessä vaimon kanssa vain yhteisten lasten takia. Juu, juu, nyt on työkaveri sitten raskaana tälle miehelle ja eipä ukkomies haluakaan erota vaimostaan...

tarkoitin, ettei kannata haaskata aikaa sen toisen naisen ajatuksille ym. tekstiviestien kyttäilylle vaan että ajaa asiaa kuntoon miehen kanssa. Siina riittää tekemistä ihan tarpeeksi.

Vierailija
4/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin kahta vastaan on rankempaa kuin yksin tuttua miestään vastaan.

Vierailija
5/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se toinen nainen kauniimpi, rikkaampi rakkaampi... ovat ihan päättömiä. Mies on pettänyt ja silloin sen kimppuun vaan.

Vierailija
6/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen oli mun lapsuuden ystävä.

Tai ainakin luulin niin joten syytä oli ihan yhtä paljon hänessä.

Onneksi se "ystävyys" loppui siihen ja miehen kanssa ollaan asia saatu käsiteltyä. Siitä on aikaa nyt 4v ja esikoista odotellaan onnellisina :)

Vierailija
7/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit yllä vinkui, että mun olisi pitänyt selvittää sen naisen / naisten henkilöllisyys yms, mutta mä en nähnyt mitään järkeä sellaisessa. Ei ne vieraat naiset mua pettäneet, vaan nimenomaan se mun oma kultamussukka, jonka kanssa luulin eläväni elämäni loppuun asti.

Eri asia tuo tietty, jossa mies on pettänyt naisen kaverin kanssa... Silloin kyllä saa syyttää naistakin ihan vapaasti.

Vierailija
8/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa halusin vielä yrittää saada asiat kuntoon. Toki tiesin, että mieshän se minua petti. Vihasin tosin sitä naista itsekseni ja miehelle, en hänelle itselleen.

Vierailija
9/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitää oma pää kasassa.turha hajottaa ittee toisten takia:)

nauttikaa elämäst.mä nautin.kävin just kampaajal,ostin karkkii...sais viel nukkua ens yön hyvin nii kaikki ok:)

Vierailija
10/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen naisen lähettelemät viestit ym? Ai että se toinen nainen ei joutuisi kärsimään?

Kannattaa toisen naisen pitää mielessä, että yleensä vaimo RAKASTAA miestään syystä tai toisesta, mutta ainoastaan vihaa toista naista. Siksi omalle miehelle saattaa homman antaa anteeksi, mutta sille ulkopuoliselle eukolle ei.

Kyllä tosiaan pitäisin vielä pahempana sen ulkopuolisen naisen toimintaa, syystä että pitkässä suhteessa voi tulla hairahduksia heikkona hetkenä, mutta se, että joku tieten tahtoen lähtee mieheni matkaan tietäen minusta olisi vielä paljon loukkaavampaa ja kertoo ainoastaan vittumaisesta ihmisestä.

Toisaalta mies voi hyvinkin rakastaa vaimoa, mutta kaipaa vain hetkellistä jännitystä johon sortuu, ja kun joku mulkero sitä vailla tunnontuskia tarjoaa niin tarvitseeko kysyä kumpi on läpeensä pahempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi