Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMANSIEN vko 4

19.01.2009 |

Ei ollut vielä aloitusta, joten tässä tämä.

Ovulaatio viikko käynnistyy, saiskohan miehen petiin illalla. En toki tiedä onko hormonikierukan jälkeen heti ovulaatiota, no yrittänyttä ei laiteta. Väsyttää vielä viikonlopun reissu tyttöjen kesken Tallinnassa. Kivaa oli ja sai kunnolla rentoutua kylpylässä.

Mies soitti mulle töihin, että joku töissä haluu ostaa turvaistuimen kakkosautoonsa. Meillä on sellainen 7-vuotta vanha. Sanoi vaan, että ei kai me tätä tarvita, kun kuitenkin uusi ostetaan. Olin puhunut aikaisemmin, että haluan uudelle vauvalle uuden kun istuin on jo niin vanha. Ekoja kommentteja vauvatavaroista miehen suusta. Tai ei ihan, kommentoi jotain leluistakin kun niitä pakkailin mun siskolle, että et kai kaikkia anna lainaan :)

Kolmosmuru yk 1, kp 12/28?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eewokki kertoo huomenna mitä testi näytti. Saankohan nukuttua.

eewokki yk 9, kp 33/32-33

Vierailija
22/31 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eewokki sun puolesta hurjasti. Yritä saada nukuttua, vaikka vaikeeta varmaan tulee olemaankin.

Itsellä se ovulaatio oli sit eilen eli kp 15, näin ainakin luulen. Testiviiva oli aamulla vahvempi kuin kontrolliviiva. Ja koko päivän maha oli kipeä ja nyt kun heräsin (meillä siis klo8 tuntia vähemmän kuin suomessa)niin ei mitään kipuja, ei limatkaan enää "oikeanlaisia". Mies tulee vasta iltapäivällä kotiin tänään. Pöh! Se taisi nyt sit mennä tämä kierto tässä.

Mutta arvatkaapa, se on sama juttu ens kuussa. Mulla alkaa hedelmallinen aika to-pe ja ovis on todennäköisesti tiistaina ja mies tulee toiselta työmatkalta pe kotiin ja lähtee seuraavalle sunnuntaina. Eli taas siihen aikaan. Onneksi noi jatkuvat reissaamiset on vaan tässä alkuvuodessa. Sit vähän tasoittuu.

Emu, yk2, 16/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on uskottava että raskaana ollaan.

Tein silloin viime perjantaina testin ja plussaa näytti.

Tänään tilasin neuvola ajankin. helmikuun alkupuolelle menee.

En uskalla vielä hehkutella kun viimeeksi kävi niin ikävästi. Nyt sitten stressataan np-ultraan asti.

Zemppiä! Kaikille tasapuolisesti!

Mimosakukka rv 6+6

Vierailija
24/31 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylipuhdas nega testattu tänä aamuna erittäin huonosti nukutun yön jälkeen. Ke tein iltapäivällä töiden jälkeen huvikseni testin ja olin näkevinäni siinä haamun (varmaan oli roska silmässä). Ajattelin että varmaan pe-aamuna näkyy aamupissistä ja olin jo varovasti onnellinen. Eilen tuli oireitakin (vale-sellaisia), tissit turpos yhdessä yössä ja tuli kipeiksi, ja töissäkin oli mukamas niin huono olo ja oksetti ja nälätti. Olin niin varma että tänä aamuna näkyy edes heikko viiva, mutta ei siinä testissä ollu yhtään mitään. Täys mahalasku. Ja oireet kadonneet.

Mitä tästä taas kerran opimme: 1) älä testaa ennenkuin menkat vähintään 2 vk myöhässä, 2) tissit voi olla vaikka kuinka kipeet ja ne voi jopa kuvitella kipeiksi eikä se tarkoita yhtään mitään, 3) älä todellakaan elättele turhia toiveita ennenkuin testi näyttää plussaa, se on vain tyhmyyttä, 4) kroppa pystyy kehittämään raskausoireet jos kuvittelet ja haluat että olet raskaana.

Valitan negatiivisuuttani mutta takki on taas ihan tyhjä, taistelu tätiä vastaan hävitty. Tai oikeammin, täti ei ole vielä tullut, mutta siihenkin löytyy varmaan syy täältä korvien välistä. Ei tullut meille syyskuun lopun vauvaa, tuleeko koskaan mitään vauvaa.

Onnea Mimosakukalle ja muille plussanneille ja muille tsemppiä yritykseen!

itselleen vihainen eewokki yk 9, kp 34/32-33

Vierailija
25/31 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikuin täällä niin kauan (yk 22 vasta tärppäsi), että todellakin on pakko tulla välillä lukemaan teidän kuulumisia =)

Mimosankukka Onnea hurjasti! Angelina myös onnea! Tulkaa kirjoittelemaan sitten Kolmosiin / Kotilot tuonne odotuspuolelle.

2poj@näiti: Koitahan jo siirtyä tuonne odotuspuolelle! Odottelen sinua sinne piakkoin!!!

Muillekin kovasti hehkutusta ja plussasädetystä (peukut ja varpaat pystyssä)!!!

Minulla jo reilun 3vkon päästä on puoliväli menossa! Kaikki on mennyt hyvin ja toivon että menee loppuun saakka!

Tsemppiä ovikseen ja tärppiin kaikille! Toivon sydämmeni pohjasta!

Minä välillä kirjoittelen Heinähattuihin sekä Kolmosiin.

mp73 ja Sissi 16+5

Vierailija
26/31 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmin paikka eewokki, häntä pystyyn taas seuraavaan kiertoon :(

Onnittelut Mimosankukka ja Angelinako. Toivottavasti pysyy vauveli matkassa loppuun asti :)

Itsellä ei ole toiveita tähän kiertoon :( . meni niin harakoille, no toivo on 1% luokkaa. No seuraavan kerran sitten. Menkkojen pitäisi tulla n. kahden viikon päästä.

Monilla on ihan samoja ajatuksia kun minullakin jo isojen lasten kanssa olemisen helppoudesta. Vauvaa vaan tekee mieli. Nyt töihin.

kolmosmuru yk 1, kp 15/28?

Vierailija
27/31 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harakkahuttu: Onnittelut plussasta:)!

M-i-n-s-k-u: Tää on nyt vähän aiheen vierestä... Kirjoittelit, et nuorimmaisesi maitoallergia hävinnyt. Saanko udella, et minkä ikäinen hän on ja miten oireet ilmenivät? Nuorimmaisellani, tytöllä kohta 2v., myös maitoallergia. Esikoisella oli myös, mut huomattavasti lievempi. Innolla odotan, et päästäs normaali maitotuotteiden pariin, ku helpottais huomattavasti ruuan laittoa jne. Tyttö saa tosi pienistä määristä oireita vieläkin.

Bakteeri: Pahoittelut tädin kylään tulosta:(! Itsekin tekisi mieli pitää taukoa tältä palstalta, ei tulisi ehkä niin kokonaisvaltaisesti/aikaisesti tätä vauva-juttua aateltua. Mut tännepä näytän jatkuvasti päätyvän... Toivottavasti itse onnistut tauossi ja se tuottaisi toivottua tulosta:)! Tsemppiä jatkoon!

äippä0308: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan!

angelinako: Onnea plussasta:)!

Emu76: Toivottavasti ovis ei pääse livahtamaan ohi, ennen kuin saat miehesi reissusta takaisin!

eewokki: Halaus sulle! Voi tiedän niin ton tunteen! Se on niin p...stä suoraan sanottuna! Oikeen kovasti voimia ja tsemppiä sulle!!

ON: Alku viikosta iski mahatauti perheeseemme. Olin jo aloittanut ovistestien teon. Yhtenä päivänä unohdin testin vessaan, enkä muistanut lukee määräajassa. Sit rupes ketuttaan ne testit. Hitto oon pissinyt niille tikuille jo monta kiertoa enkä oo kertaakaan saanut edes tasapaksua viivaa testi viivan kanssa. Peittoo on heiluteltu olettuina päivinä niin, et hyvä, ettei jo ällötä. Nakkasin siis testit kaapin perälle ja siellä saavat pysyä. Peittoa heilutellaan, ku siltä tuntuu. Ei meille sitä kolmatta näytä tulevan sen helpommalla, ku noi edellissetkään ja nyt sit mennyt maku koko jutusta. Vauvan haluun, mut ei kait sen tartte sentään työn teoksi mennä!? Ens ma ois aika gynelle. Toivottavasti siitä käynnistä jotain apua. Palstaltakin oon pyrkinyt pysyyn poissa, ku muitten juttuja lukiessani kehitän ittelleni tuhat ja yks oiretta ja tuntemusta. Ja sit jatkuva päivistä selvillä olo vaan pahentaa asiaa.

Juu, jopas tuli melkonen vuodatus. Ottaa vaan NIIN päähän tää touhu välillä! Viime huhtikuussa, ku kierukka poistettiin, niin oletin sentään ihan oikeesti olevani jouluna raskaana. Joulu on ollut ja mennyt ja nyt tajusin, et vaavi ei välttämättä edes syntys tänä vuonna!! En haluis lapsille iso ikäeroa, mut kait kaikella on tarkoituksensa tai jotain...

Anteeks kovasti "hivenen" negatiivinen valitus.

Parempaa mieltä ja tuuria muille toivottelee Senny

Vierailija
28/31 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen halunut kolmatta, mutta sillä tavalla "rauhallisesti", ajattelin, että suhtaudun järkevästi, onnistuuko tai ei, ikää on itselläni ja kaksi ihanaa lasta on olemassa.

MUTTA... äskein kuulin, että kaveri, jonka edelliset lapset on suurin piirtein samanikäisiä, on raskaana, ja jo keskikolmannes menossa. Ja minuun iski niin hurja tunnekuohu, etten olisi semmoista osannut unessakaan kuvitella tässä vaiheessa. Tulen ihan kohta hulluksi, ja haluan lapsen, haluan raksaaksi, ja HETI! Itken ja masennun ja vaikka kaerin takia on iloinen mieli, olen silti kateellinen!

Nyt tuntuu, että meille tulevat kiromani ovistikut ja kaikki poppakonstt, mitä on olemassa. Jossain laatikossa on vielä 6 vuoden takaisina Clomifeneja, niillä kai on jo parasta ennen mennyt, pitäisikö uudet osta...

:_|

Vierailija
29/31 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän vaan myöhässä. Täytyy jatkossa sitten merkitä maxkiertopäiviksi 34, masentavaa... tänä aamuna eli vielä pieni toivo. Jos tästä jotain hyvää etsimällä etsii, niin luteaalivaihe oli ainakin tarpeeksi pitkä eli 16 pv! Normaalisti se on ollu n. 11 pv. Muutenkin outo kierto, kun ei tullu tavanomaista tuhrutteluakaan ennen tädin (se kaamea akka) saapumista. Noh, ei todellakaan kaikki aina mene saman kaavan mukaan. Itkut on onneksi jo itketty eilen negatestin jälkeen, nyt ei tunnu niin pahalta.

Kävin tänään kylässä perheessä jossa on 6 kk vanha vauva, tajuttoman lutuinen! Kumma kyllä pystyin olemaan ihan normaalisti, enkä tuntenut yhtään kateutta tai pahempaa surua siitä että meille ei vieläkään ole vauvaa tulossa.

Pitelen varmaan hieman taukoa tältä palstalta, eipä ole vähään aikaan mitään asiaakaan. Varaan gyneltä siis aikaa ensi viikolla. Toivottavasti eivät käske yrittämään vielä muutamaa kuukautta. Huhtikuussa on minultakin otettu kierukka pois, sen jälkeen on 9 enemmän ja vähemmän suurta pettymystä koettu.

Jaksamista kaikille kohtalotovereille!

eewokki kiittää ja kuittaa, yk 10, kp 1/31-34

Vierailija
30/31 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän pääsen mukaan kolmansien haaveilurinkiin.En ole ennen tänne kirjoittanut,mutta nytpä kokeilen.Saas nähdä minnehän bittitaivaaseen tämä teksti lähtee.Mutta terve vaan kaikille(jos saan tekstini näkyviin)!

Täällä on yksi uusi haaveilija,jota moni ystäväni sanoo erikoiseksi kun jaksan aina "kiihkoilla"vauvajutuilla vaikka luulisi moisen vouhotuksen menneen ohi kaikkien yövalvomisien ja viimeistään tämän hetkisen vatsatauti rumban jälkeen.Tässä seurassa en onneksi tunne itseäni kovinkaan kummalliseksi,kun salaa ja vähemmän salaa olen haaveillut vielä yhdestä.

Olemme mieheni kanssa kolmannesta puhuneet mutta hetken voisi vielä odottaa..kesävauva olisi mukava..ei siis vielä tuleva kesä. Tosin mietityttää missä vaiheessa lopettaa pillerit.Kuinkahan helposti ihmiset ovat raskautuneet ?Onko käynyt niin että ensimmäisestä kierrosta jo tärppää?Onko se mahdollista?Aikaisemmin meillä tärpännyt 3.kierrosta ja toisen kanssa puolen vuoden yrittämisen jälkeen...

Vierailija
31/31 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitkään" sinnittelin, että en lähde tänne vielä mitään lukemaan enkä kuikuilemaan...mutta kas kas miten kävikään...

Eli täällä ollaan, edellisestä kerrasta onkin jo kohta 4 vuotta aikaa. Kierukka lähti joulukuussa, mutta mun pco tyyppiset munasarjat ei ole vielä aikaansaaneet ainuitakaan menkkoja sen jälkeen...Kattellaan pari kuukautta ja sit vois hakea ne Terolutit tai jotain. Kesällä ois kiva raskautua, menis nappiin esikoisen kouluun lähdön kans =) Menee ens syksynä vasta eskariin. Mutta ainahan näitä ei suunnitella, varsinkaan mun kierroilla.

Tämä taitaa olla jo viime viikon pino, mutta siis

MUKANA OLLAAN! Ei millään sata lasissa vauhdilla -vielä...mutta kuitenkin!

terveisin Pikkutassu79, tytteli kohta 6v ja poika kohta 4v :)