Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMANSIEN vko 4

19.01.2009 |

Ei ollut vielä aloitusta, joten tässä tämä.

Ovulaatio viikko käynnistyy, saiskohan miehen petiin illalla. En toki tiedä onko hormonikierukan jälkeen heti ovulaatiota, no yrittänyttä ei laiteta. Väsyttää vielä viikonlopun reissu tyttöjen kesken Tallinnassa. Kivaa oli ja sai kunnolla rentoutua kylpylässä.

Mies soitti mulle töihin, että joku töissä haluu ostaa turvaistuimen kakkosautoonsa. Meillä on sellainen 7-vuotta vanha. Sanoi vaan, että ei kai me tätä tarvita, kun kuitenkin uusi ostetaan. Olin puhunut aikaisemmin, että haluan uudelle vauvalle uuden kun istuin on jo niin vanha. Ekoja kommentteja vauvatavaroista miehen suusta. Tai ei ihan, kommentoi jotain leluistakin kun niitä pakkailin mun siskolle, että et kai kaikkia anna lainaan :)

Kolmosmuru yk 1, kp 12/28?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta turhaan. Kun se mies on työmatkalla.Varmaan tänään näyttää ovistikut yhtä vahvaa viivaa, koska eilen oli jo ehkä yhtä vahva, vaikea sanoa. Rupesi turhauttamaan koko tulkintahomma. Lisäksi olin jotenkin yllättynyt, kun niiden ovistikkujen ohjeissa oli nimenomaan erillinen maininta, että verrataan värin vahvuutta eli on yhtä punainen tai punaisempi viiva kuin kontrolliviiva eikä sitä lainkaan, että viiva olisi yhtä "vahva=leveä". Kun ne viivathan on mulla ainakin välillä toinen reuna punaisempi kuin toinen eli viiva ei ole kauttaaltaan yhtä tasaisen punainen kuin testiviiva, mutta sit jostain kohdasta on. Tää oli mulle jotenkin yllätys, vaikka olenkin noita testejä tehnyt öööö...ehkä kymmeniä varmaan mennään kyllä jo sadoissa, kun sitä esikoista tehtiin niin pitkään ja hartaasti.

Meillä taas sairastetaan. esikoinen kohta 4v loppui 5. antibioottikuuri lloppui reilu viikko sitten ja nyt taas kuumeessa, valittaa korviaan ja nenä vuotaa. Sillä on suunniteltu nielurisaleikkaus ja korvien putkitus tulossa perjantaina, joten onneksi on muutakin mietittävää, vaikka kamalalta tuntuukin ajatus siitä, että lastani leikataan. Alan ihmisenä tieto lisää tuskaa... ja pikkusiskolla kaamea pyrstöyskä. Se selitti useamman päivän huonon ruokahalun. Me ollaan siis koko syksy oltu kipeänä enemmän ja vähemmän koko ajan. Alan olla pikku hiljaa aika kypsä tähän. Sorry avautuminen aiheen vierestä...

Mutta missä on meidän testaajat?! Tälle viikollehan on vaikka ketä testailemassa. Onnea teille kaikille, jännitän teidän kaikkien puolesta.

Taidan alkaa leipoa pullaa lasten kanssa, jos se vaikka vähän helpottaisi tai edes piristäisi noiden pienten oloa.

Emu, yk2,13/27 (tajusin, että olinkin laskenut väärin kiertoni, noloa...)

Vierailija
2/31 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko, uudet kujeet. =)

Täällä eletään siis ovulaation jälkeistä aikaa. Ensi viikon alussa voisi jo herkällä testillä testata, kuinka on käynyt. Saa nyt nähdä kuinka kauan sitä jaksaa odottaa sen testauksen kanssa. Meikkis kun on niin malttamaton. Ihan oikeasti mä kateellisena luin, kun jotkut ei oo testannut lainkaan vaikka kierron päivät on vaikka mitä. Voi itku, kun olisi itselläkin sellaiset hermot!

Mitään oireita ei tietenkään vielä ole, paitsi alavatsaa nippailee. Mutta sitä nyt nippailee muulloinkin. Eli mistään ei voi päätellä yhtään mitään. Kääk! Mä kun niiiiiin haluaisin tietää jo. No ei auta kuin odottaa.

Oikein kovasti onnea testiryhmälle tälle viikolle, toivottavasti saadaan kovasti plussia aikaiseksi.

Marju yk 4 kp 17/26-29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille plussa onnitteluista.

Pari päivää olenkin leijunut ilmassa tuon plussa uutisen ansiosta. Sitten eilen menin lukemaan jotain äitiyssivuja, jossa kerrottiin parvorokasta, ja sen aiheuttavan keskenmenon vaaraa. No, yllätys yllätys, esikoisella oli rokko viime viikolla, ja nyt kuopus flunssan kourissa, eli taitaa tulla tauti sillekkin. Kyllä nyt km pelottaa. Huomenna neuvola auki, täyttyy soittaa sinne, jos vaikka saisivat mut rauhoittumaan.

Kolmosmurulle intoa miehen vikittelyyn.

Ja missä ovat testaajat, toivottavasti hyvät uutiset jatkuvat.

harakkahuttu 4+5

Vierailija
4/31 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niiden testiryhmäläisten tuloksia odotan innolla minäkin :)

Minulla juuri kuukautiset loppumassa, joten vähän tylsä vaihe menossa, mutta eiköhän se jo kohta jännittävämmäksi muutu. Postilaatikosta tipahti minullekin ovistikkuja. Enpä ole ennen kokeillut. Jos vaikka ensiviikolla kokeilisi. One stepin ovulaatio- sekä raskaustestejä näyttäis olevan. Onkohan minkälaisia?

Meillä kanssa miehen ajatukset tulevasta ( ? ) vauvasta tulevat esille hauskasti. Taloa suunniteltaessa mietti, että vessaan tultava sellainen allas, että mahtuu kunnolla vauvan pyllyä pesemään ja pääsisäänkäynnin katoksen sen kokoinen, että vaunut mahtuu suojaan. Samoin on meidän tytöiltä kysellyt mielipidettä mahdollisesta pikkusisaruksesta.

Meillä lapset olleet nyt todella terveinä. Ihme, koska aloittivat marraskuussa päiväkodissa. Viime talvena kun oltiin vielä kotona, niin ei montaa viikkoa oltu terveinä. Molemmilta leikattiin kitarisat ja pienemmällä putkitettiin korvat toistamiseen. Pienemmän maitoallergia myöskin hävisi tänä syksynä. Että ihan ihmetyttää, että nyt kun näyttäis elämä vähän helpottavan, niin uutta pitää saada putkeen, hullua!!!

Syksyllä olis muutto uuteen taloon ja sitä ennen kaikki pintamateriaalien valinnat ja muu sisustus. Olis huomattavasti helpompaa ilman isoa masua juosta kaupoissa suunnittelemassa sisustusta. Mutta ihanaa olis myös sisustaa vauvalle oma soppi...

Minsku ( kera vinkuvien lapsien. Tylsistyvät kun äiti vaan istuu netissä...ja isi rakentaa, huoh! )

Vierailija
5/31 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna piti testata, mutta eipä tarvitse. Olin ruokiksella tänään lähdössä testin ostoon, mutta kävin vielä sitä ennen varmuuden vuoksi vessassa ja niinpä niin... pilvilinnoista tultiin alas rytinällä. Aamupäivällä kun vielä hymyilin töissä itsekseni, kun muka niin oksetti.

Mieli maassa... Taidan pitää nyt vähän taukoa tältä palstalta, vaikka kaikki niin ihania olettekin. Toivotan tsemppiä ja voimia teille kaikille! Itse haluan ajatukset nyt hetkeksi jonnekin muualle. Palailen ehkä kuukauden päästä piinailemaan, jos pystyn olemaan niin kauan pois. :P

Toivottavasti muilla olisi positiivisempia uutisia!

Bakteeri yk 5, kp 1

Vierailija
6/31 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu se raskauden kuumeilu. Viikkoakaanei ollut vielä kierukan poistosta, kun tunsin niin selvä pahoinvointia, aamuisin usempana aamuna, että jos en olisi TIENNYT, et ei se voi olla, olisin varmaankin luullut olevani raskaana. Varsinkin kun tässä fooruisse riittävän usein vieraile, siitä keksii itselleen vaikka mitä oireita ja merkkejä. Nyt onneksi loma loppui ja taas työkiireet, ei ole enää aikaa lukea tuntitolkulla kuumeilu-viestejä ja lietsoa olemattomia oireita.

Sanoin viikko sitten, että en tule ainakaan ovulaatiota testamaan. Nyt mietin, että se ehkä helpottaisi elämää. Ei sitä ainakaan kuukausitolkullla jaksa joka toinen ilta pupuilla, varsinkin kun muutenkin koko ajan kiirettä ja univelkaa. 10v sitten ei olisi kyllä uskonut, että tämmöisiäkin ajatuksia joskus pitää pohtia! :D

Vaikka toisaalta olen sitä mieltä, että jos meille on se kolmonen tarkoitettu tulemaan, sitten se tulee ilman hysteeristä ponnistelua ja suunnitteluakin, (saatte tätä tekstiä muistella ja nauraa, kun olen ostanut ovistestejä ja hysteerisesti pissan tikkuun!)

T. Mirabel

kp 11? / ?? eli viikolla 2 menetetty hormonikierukka

Vierailija
7/31 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on myös tosi tylsät ajat alkamassa. Kemiallisen raskauden jälkeen ehkä noin kp 4. Mulla on käytössä Persona-vekotin, jota käytimme ennen lapsia raskauden ehkäisyssä. Se on siitä kiva, että näyttää joka kuussa tarkalleen oviksen ja vielä kivana munasolun kuvana. Surkuhupaisaa on se, että kun kone näyttää punaista "varoitusvaloa", niin täällä pupuillaan. Kun taas aparaatti iloisesti näyttää vihreää, ei voisi puuhastelu vähempää kiinnostaa.

Onneksi tällaisen miniraskauden jälkeen ei tarvitse odottaa yhtään, vaan voi suoraan jatkaa yritystä.

Tsemppiä meille kaikille toivottaa jälleen lapsellisen toiveikas

Nella, yk 6 (vasta nyt, olin laskenut aiemmin väärin), kp 4? /29

Vierailija
8/31 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa sen verran, että todelliset piinapäivät menossa...en tiedä miten jaksais jännittää vielä muutamia päiviä ja ei haluis tipahtaa korkeelta. En oikein tiedä onko mun masu tuntemukset jotain raskauteen vai tuleviin menkkoihin liittyviä...jatkan siis odottelua...

Angelinako, yk1, 29/27-30

Vierailija
9/31 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais se ovulaatio jo mennä tai sitten on tulematta kokonaan. Viikonloppuna oli sellaisia tuntemuksia ja nyt ei mitään. Seuraavaan kiertoon sitten. Taitaa kierukan hormonit vielä sekoittaa :(

Halaus vielä Nellalle :)

angelinakolla jännät paikat. Testaa ja tuu kertomaan tänne heti

kolmosmuru yk 1, kp 12/28 (28 ollut ainakin ennen)

Vierailija
10/31 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saa liittyä teiän ryhmään.Nimen perusteella kolmatta lasta yritellään porukalla.Mulla ennestään kaksi poikaa (-03 ja -08).Ja nyt on alkanu kolmannen haaveilu."Lupakin" on saatu miekkoselta.

Ovisteluun on vielä aikaa.

Äippä kp2

Vierailija
11/31 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani viime viikon pinoa huomasin, että meitä on monta, jotka ovat luopuneet kierukasta uuden vuoden kunniaksi ja vieläpä monta hoitoalan ihmistä:-)

Joku tuossa aiemmin mainitsi, että on hullua tahtoa itsellen lisää haastetta, yövalvomisia ym. kun elämä on juuri tasoittunut melko mukavaksi ja helpoksi. Tällainen ajatus minullakin mielessä pyörii. Lapset (4v+6v)ovat jo melko omatoimisia ja nauttivat selvästi toistensa seurasta. Jäisikö kolmonen sitten ulkopuoliseksi. Olenko hullu kun ehdoin tahdoin HALUAN kokea vielä yhden raskauden, synnytyksen, vauvanhoidon ja vaippapyllyn taaperruksen. Minusta tuntuu, että joku vielä puuttuu tästä meidän kokoonpanosta. Pähkäilen ajatusten kanssa päivittäin, osittain varmaan siksi että en pety, jos raskaus ei pian alakaan. Tiedän, että ajatukset tyssäävät heti, jos plussa tulee. Sittenhän katsotaan vain eteenpäin ja jahkailu loppuu. Kummallinen tämä ihmismieli, defenssit on päällä kunnes paluuta ei ole.

Tajusin, että viime viikon vuotoni oli tyhjennysvuotoa kierukan jäljiltä, joten ei hajuakaan mikä kuukautiskierron päivä on menossa. Eihän tyhjennysvuotoa voi laskea menkoiksi, vai voiko? Minäkin ajatteli, että ovistikkuja en halua käyttää (stressi vaan kohoaa), mutta olisihan se kiva tietää vähän missä mennään, joten täytynee tilata. Minusta ei ole jtp-yrittäjäksi, härregud, en todellakaan jaksaisi innostua niin usein! Mutta mä olenkin jo vanha ja väsynyt:-)

Tsemppiä kaikille yritykseen! Mukava tietää, että on ihmisiä, joiden ajatukset kulkevat samoja ratoja kuin omat.

:)

Vierailija
12/31 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla mielikuvitusoireet ovat muuttuneet aidomman oloisiksi. On huimannut ja kuvottanut ihan hirveästi nyt on kp 26/25-28. Luulin jo olevani raskaana, mutta eilen minulla tuli pikkuisen rusehtavaa vuotoa. Kun vuoto ei alkanut kunnolla, tein testin ja se oli negatiivinen.

Mitähän tässä alkaisi luulla?

Vierailija
13/31 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin jotenkin tuntuu että huomenna täti tulee jos tulee. Ja tuleehan se. Ei niin mitään raskausoireita. Ovis oli pari pv normaalia aikasemmin joten kierronkin luulis olevan päivän-pari lyhyempi. Reisiä vihloo oudosti tänään, mutta mullahan näitä outoja juttuja riittää.

Goikinille: mun kokemuksen mukaan tuhru = ei hyvä, mutta toisaalta voi olla hyväkin merkki. Minulla on tuhrutellut ennen tätiä parissa viime kierrossa, ei nyt tässä kierrossa kuitenkaan, ainakaan vielä. Toivotaan parasta sinulle!

eewokki yk 9/kp 31/32-33

Vierailija
14/31 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Harakkahuttu! =)

Pahoittelut tädin yllättämille. :(

Täälläkin luultavasti menkat alkaa ensi viikon alussa. Ja hiiva senkun vaan kiusaa... :/ Ennen ovista olin viikon syömättä karkkia ja juomatta limua, niin hiiva pysyi poissa. Mutta sorruin karkkeihin, nini tuli taas. On tuo sitten viheliäinen vaiva.

Ja eilen meni taas vatsa ihan sekaisin. En taida olla vielä kunnolla toipunut vatsatudista vielä.

Luinpa muuten uudestan tuon epikriisin minkä gyneltä sain, kun siinähän oli siitä keltarauhaskystasta. Katsoin siitten Googlesta tuosta tietoa ja tuo kysta aiheuttaa kovat toispuoleiset kivut ja vielä kovemmat kun se puhkeaa. Se ilmeisesti sitten puhkesi tässä kierrossa kun kivut oli niin kovat heti oviksen mentyä. Ja rinnat oli muutaman päivän tooosi kipeät (tuntui että ne kohta räjähtää). Eikös se keltahormooni tuota tee? Mutta tällaisia "ahaa-elämyksiä" minä koin tällä viikolla.

Tosiaan jään sitten tauolle kun uusi kierto alkaa. Joku viime viikon pinossa kirjoitteli, että tauon pitäminen on vaikeaa ja niin minä olen sen kokenut, tai siltä tuntuu. Mutta jos koko ajan stressaa, niin ei kai siitäkään tule mitään. Ja kun lapset on vielä niin pieniä 3v 6kk ja 2v 4kk), niin jospa nyt antaa niiden vielä kasvaa. Kolmen pienen kanssa on varmaan aika uuvuttavaa. Olen nyt enemmän alkanut miettimään näitä jaksamis asioita ja onko sittenkään järkeä taas alkaa vaipparumbaa uudestaan ym. Joten tauko tehnee hyvää.

Plussaonnea kaikille! =)

Kp 22/26-30, yk 18

Vierailija
15/31 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin kohdanneille ja voimia Nella uuteen yritykseen.

Täällä peitonheilutteluviikko alkaa olla ohi huoh, jo olikin pitkä rupeama. Ovis -tuntemukset kesti 3-4 päivää eikä selkeää piikkiä tullut (en siis testaile, vain tunemuksilla mennään...ja meille ei tikkuja tule! Jos siitä on homma kiinni, niin sit meille riittää 2 kullanmurua)...no 3 tai 4 dpo päiviä elellään, eli aikas tylsää odottelua ennen ensiviikon piinailun alkua. Mulla yk 1 oli kaikki mahdolliset oireet...supistelutuntemuksia, punoittavat posket, mieliteot, nälkä ja mitähän vielä... 2 ja 3 yk:t sitten menikin ihan ilman oireita. Tässä kierrossa pupuillessa tuntu et nyt kyllä onnistaa, mut parin päivän päästä mahdollisia oireita, oikeita tai kuviteltuja, sitten voi ruveta odottamaan. Mielenkiintoista, toivottavasti jo voisi onnata!!!

Tsemppiä peitonheiluttelijoille ja plussatuulia kaikille!

wilukisu yk4 kp 15/24-26

Vierailija
16/31 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten otsikostakin voi olettaa, oili kummastuttaa käytöksellään. Mulla oli viimekin kierrossa tosi monta päivää sellainen ihan selkeä viiva, mutta ei kuitenkaan tasavahva/vahvempi ja ikään kuin pysyi monta päivää samana. Ja sit kun olin jo ihan masis,että ei tule lainkaan ovulaatiota niin seuraavana aamuna tulikin yht'äkkiä (kp15)vahvempi testiviiva kuin kontrolliviiva ja tätä edelsi illalla suht kovat vatsakivut.

Nyt on samanlaista ja ajattelin, että ovis olis jo mennytkin aikapäiviä sitten ja olen onnistunut sen missaamaan. Aloitin tekemään testejä joskus viime viikolla, ehkä kp 9 ja kp10 puuhasteltiin ja sit mies lähtikin työmatkalle. Kp 11 ja 12 oli sellaiset vatsankivistykset, että ajattelin, että no nyt tapahtuu, mut mitä vielä. Tikut pysyi vaan samana. Tänään kp14, ja äsken tuli kyllä vahvempi viiva tikkuun kuin eilen, mutta ei yhtä vahva. En usko, että kp10 solut enää pahemmin elää ja nyt vaan toivon, että vielä vähän viivyttelisi oili, jotta mies ehti torstaina kotiin. Sorry tämä omanapainen ajattelu nyt. On nyt vaan pää niin tässä oviksen mietinnässä. Ja sit tietysti huolestuttaa onko luteaalivaihe tarpeeksi pitkä. Jos viimeksikin ovuloin kp 15/16 ja kierto oli 27pv niin jää vaan 11 max 12 päivää loppukierroksi.

Bakteeri: Voi hitsi, kun ei onnistanut. Tauko välillä tekee hyvää, että saa ajatukset muualle, jos sekään auttaa. Kun sitä niin kamalan syvällä tässä lapsiajatuksissaan, että niitä kun monesti saa millään on/off-kytkimellä naisesta pois. Tsemppiä!

Minsku: Onnea tädistä! Harvoinpa voi sanoa näin päin. Nyt ainakin pääsee asiassa eteenpäin.

Angelinako: Miten ihmeessä vielä kestät odottaa!?! Ymmärrän kyllä, että pettymykset pitävät jalat maassa. Peukutan kyllä kovasti sulle.

Äippä0308: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! Mukaan mahtuu, mutta kaikille toivotaan vierailun palstalla olevan lyhytaikainen ilo ja joukolla siirryttäisiin odotus-puolelle.

LOtta: Se täällä juuri onkin niin ihanaa, kun kolmansien kanssa ollaan samassa tilanteessa kaikki. Toiset ymmärtää sun ajatuksenkulkua. Itsekin käyn ja olen käynyt tuota pohdintaa, että onko mitään järkeä tässä haluta vielä lisää, kun vaipoista on päästy, yöt nukutaan, ketään ei tarvi syöttää jne. Mutta...se suuri mutta. Mulla kun viime keväänä, siis vuosi sitten, tuli vauvakuume rytinällä, ajattelin, että ei hemmetti sentään, nyt isoratas heittää ja todella. Mutta onneksi annettiin vähän aikaa ajatukselle ja sit kun sitä kierukkaa ei löytynytkään ja odottelin leikkausta jne. niin olin/olimme hyvinkin varmoja ajatuksesta, että yhtä vielä yritetään. Mä taas lähdin ajatuksesta, että kun en enää parikymppinen ole niin kaikki keinot käyttöön, eli heti ekasta otin ovistikut käyttöön ja kamalanmakuinen greippimehukin on jääkaapissa :)

Goikin: Teitkö uutta testiä vai tuliko ikävämpi täti vierailulle? Noita tuhruja nyt voi tulla ihan normaaleissa raskauksissa, mutta ikävältähän ne tuntuu.

eewokki: mikäs sun tilanne? Pääsitkö testaamaan vai onko täti siellä?

2poj@näiti: Millä on aika samanikäiset lapset ja samalla ikäerolla. Mun poika on 3v11kk ja tyttö 2v9kk.Onhan se rumba vielä erittäin hyvässä lähimuistissa, eikä heti unohdu :)

Wilukissa: Tsemppiä, että olis nyt onnistunut! Mulla ei siis vielä toi ovis ole ollut, katsotaan pääsenkö edes jännittämään tässä kierrossa.

Ai niin piti kysyä, että oletteko tehneet puolisonne kanssa jotain päätöksiä siitä, että kuinka kauan yritätte ja lähdettekö mahdollisesti hoitoihin jossain vaiheessa, jos 3. ei kuulu?

Me ollaan tällä hetkellä ajateltu, että vuosi tuntuu hyvältä ajalta, kun ei haluttaisi suuria ikäeroja lapsille, mutta tiedän hyvin, että vuoden päästä, jos en ole raskautunut, ajatukset voi olla hyvinkin toisenlaisia. Mutta kerran hormonihoidoissa ja lapsettomuushoidoissa olleena, tiedän, että emme niihin enää lähde. Sitten saa lapsiluku jäädä kahteen.

Kohta tulee kaveri lapseneen kylään, joten pitänee lopetella. Antoisaa viikon jatkoa kaikille.

Emu, yk2, 14/27

Vierailija
17/31 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on tosiaan ollut niin kummallinen, että en oikein tiennyt oliko se varoitusta tulevista menkoista, vai mistä. No eilen testasin ja en oikein tiennyt miten päin olisin ollut...testi näytti plussaa? Heti ekasta yrityskierrosta? Tuntuu ihan käsittämättömältä! Mieskin oli jotenkin todella epäileväinen ja kun aamulla valittelin vatsakipua, niin mies tokaisi sen olevan menkkakipua...Hmm...just niin :)

Täällä nyt kuitenkin plussa ja ehkäpä uskallan siirtyä tuonne odottajien puoleen! Nyt vaan plussa-aalto teille kaikille ja tulkaahan imussa mukana!

Vierailija
18/31 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnentoivotukset Angelinakolle! Ihan hymy on täällä korvissa asti, kun joku onnistuu:-) Pidä itsestäsi hyvää huolta ja voimia raskauteen!

Emu: Kommentoisin mielelläni noita sun testiviivoja, mutta kun kokemuksen syvä rintaääni puuttuu tyystin...Testejä en vielä ole taipunut tilaamaan, mutta mullakin on nyt ostoslistalla greippimehua, mitä hyvää se nyt ikinä tekeekään.

Omasta kropasta ei ole kerrassaan niin mitään sanottavaa. Mun mies on ihan innostunut tästä vauvantekovaiheesta, mäkin yritän olla. Ei niitä haluja voi pakottaa, mulle kun riittäisi kerta viikossa vallan mainiosti:) Luotan siihen että yleensä mun halut herää juuri oviksen aikoihin, kai sillä luontoäidillä jokin aikataulu on.

Eilen kävin kirppiksellä ja ostin kaksi suloista 62-senttistä vauvanpukua, ei hyvää päivää, todellakin ihmettelen tätä rationaalista käytöstäni:-)

Vierailija
19/31 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerille halaus!

Minä myös kommentoisin mielelläni Emulle noista ovistesteistä, mutta kun ei ole sitten minkään valtakunnan kokemusta noista tikuista.

Tikuista puheenollen, en edes kehtaa tunnustaa, mutta rohkaisen nyt mieleni ja avaudun teille rakkaat kanssasisaret: olen tehnyt tässä kierrossa jo kaksi raskaustestiä. Siis voi vinetto, että ihminen on oikeasti hullu. Tiedän vallan mainiosti, että ei sitä raskaushormonia vielä ole tarpeeksi, jos tulee koskaan olemaankaan. Mutta vaikka kuinka päätän, että nyt en testaa, niin silti vain huomaan tuijottavani testin yhtä viivaa apaattisesti. Niin siis negojahan nuo molemmat on tietysti ollut.

Joo-o, pitäis varmaan tulla jotakin muuta mietittävää tähän vauvabuumin keskelle. Mutta kun tuntuu, että ajatukset pyörii vain näissä lapsissa, olevissa ja tulevissa :D

Nyt taidan mennä laittamaan soppakattilan porisemaan. Iloista päivänjatkoa kaikille!

Marju, yk 4, kp 19/26-29

Vierailija
20/31 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Angelinako!

Miten Eewokilla menee? Ja oliko joku muukin testausvaiheessa?

Eilen illalla kirjoitin pitkähkön viestin, ja kun painoin "lähetä" nappia, oli "palvelin hetkellisesti epäkunossa" tai miten se maailman ärsyttävin viesti menikin... :(

Tänään tulivat postissa raskaustestit. ;) Pääsenköhän ikinä testamaan... Mutta nyt ovat valmiina! Perustelin ostoksen itselleni sillä, että jos on kierronpäivä n.28-29, ja joutuisi töissä menemään juuri sädehoidon puolelle tohumaan (sitä on oikeastaan aika harvoin, 2-3x/kk, mutta ei voi juuri välttää, kun tarve tulee), että on testi kotona valmiina, ei jää sen takia tarkistamata... Eli hyviä syitä löytyy, jos vaan halua, ja minä keksin hyvin pätevän syyn itselleni, kun teki mieli ne testit laatikkoon seisomaan tilata!

Mutta sinänsä ihan hullua se testi-business on! Esikoisen aikana kerkisin hulluna laskea päiviä, mittasin välillä peruslämpöä aamuisin (tekeekö kukaan enää tätä - taisi olla yhtä toimiva (toimimaton?), kuin tikkuun pissiminen, mutta halvempi, ja omissa silmissäni vähemmän "virallinen" ehkä ), pariin kiertoon ovista puikoillakin testailin, yhteen kiertoon söin edes Clomifenia, keskustelimme mahdollisesta adoptiosta tai hoidoista doonorispermalla/ -munasoluilla.... Sitten, kun otin "loman" (eli sovittiin, että lopetettaan yritys ja menään sitten parin kuukauden päästä tutkimuksiin ja hoitoihin, kun tulee se "vuosi yritystä" täyteen - siinä se oli plussaa heti ensimmäisellä jännityksettömällä kierrolla! Jos antaisi vaan olla ja eläisi normaalia elämää asiaa liikaa ajattelematta, voi olla, että plussais nopeamminkin. Eli edelleen perustelua sille, että en osta ovulaattiotestejä (jos pysyn lupauksessa...).

(Mutta jos emättimen kosteudesta päättelee, sitten tänään-huomenna vois se ihana ovulaationi kuitenkin olla... ;) VAU!)

T.Mirabel kp13? / ?? , 1.yk