Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt kehiin hyvät meikkivoiteet

Vierailija
19.01.2009 |

kaneboa olen käyttänyt vaan nyt ei varaa ostaa sitä

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on muutaman tunnin kuluttua meikkivoide ihme kurtuilla,osasta osaa naamaa voide hävinnyt kokonaan,paakkuntunut ja ties mitä.

Toi kanebo oli niin hyvä--mitähän mun kannattais kokeilla,ne mary kayt taitaa olla aika hintavia kanssa?

ap

Vierailija
2/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mineraalijuttu, maksoi jotain 15e. Olen kyllä tosi tyytyväinen, iho näyttää kauniilta ja tasaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sitä punaisessa putkilossa olevaa, kosteampaa värivoidetta talvella.

Keväällä vaihdan Clarinsin valoiseen tuubiin. Siinä on todella hyvä matta.

Vierailija
4/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Blascoa vuosia ja sen laadusta en aio ikinä tinkiä. Ehdottoman paras meikkivoide. On muuten tällä hetkellä Stockan kanta-asiakastarjouksena tammikuun loppuun.

Vierailija
5/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa ~25e mutta kestää niin että kahden kolmen vuoden aikana menee viisi nappia. En pidä pahana että kolmen vuoden aikana menee meikkivoiteeseen (meikkaan käytännössä päivittän, en silloin jos olen vain kotona) 125e, silla jos ostaa parin kuukauden väälein ~10euron meikkivoiteen, se tekee vuodessa 60e ka kolmessa vuodessa 180e eli tulee ainakin samanhintaiseksi, mutta yleensä kalliimmaksi.

Tuo meikkivoide on peittävä, mutta ei niin pakkelimainen mitä Joe Blascon vastaava.

Vierailija
6/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovatko tulossa missään muodossa takaisin? se OLI ainakin minun couperosa-pintakuivalle iholleni juuri sopivaa! Ja kyllä minäkin käytän meikkivoidetta jokaikinen päivä(huono iho)..kun tuossa joku kyseli.

Vierailija
7/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 4 vuotta sitten sen löysin,enkä muuta enää etsi.

Vierailija
8/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sit auta, mut Blascoa mä en vaihda mihinkään....

Vierailija
9/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on olleet hyviä kaikki mitä olen kokeillut, samoin lumenella on hyviä, ja ne ainakin edullisempia. nyt mietin dermosil-tuotteita, mutta niitä on niin hankala tilata ku pitää summassa se väri päättää...

Vierailija
10/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maxfactor, anttilasta ostin, hyvä ja halpa. oon tosi tyytyväinen!

Vierailija
11/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuilta sellaisen mineraalipuuterin joka on aivan ehdoton. En uskonut ennen kuin kokeilin. Olen aikaisemmin käyttänyt mm. Blascoa ja Lancomen meikkivoidetta.

Noita puutereitahan on muillakin valmsitajilla pilvin pimein. Maksoi 50 e sen huiskun kanssa. Tulee tosi kaunis mattapinta ja peittää, muttei ole pakkeloidun näköinen.

Vierailija
12/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalimeikkipohja on aivan ihana ja niin helppo käyttää ja mikä parasta, ei tarvitse erikseen meikkivoidetta ja puuteria! Maksaa tietenkin ostettaessa enemmän kuin joku Lumenen perusmeikkivoide, mutta kestää käytössä todella pitkään, joten loppujen lopuksi tulee halvemmaksi.

Vierailija
13/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska mullakaan ei ole varaa niin kalliiseen kosmetiikkaan käytän Lumenen Time Freezer instant Liftiä ja se on oikein hyvä. Myös muut Lumenet ok, varsinkin sellaiset joissa jotain kiinteyttävää ainesta.

Vierailija
14/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää jotenkin " tönköksi". Lumenelta myös osuneet sellaiset tahmaiset voiteet.

Vierailija
15/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät peitä juuri mitään, ja alkavat kiiltämään ihan poskettomasti. Just siis tuo Iredale, muita mineraalimeikkejä en ole sen jälkeen viitsinyt edes kokeilla. Mutta, ap, jos siis olet Kaneboa käyttänyt niin haluat varmaan melko peittävää meikkivoidetta? tuo halvalla hyvää on melko vaikea yhtälö meikkivoiteissa, mutta jos nyt joku pitäisi mainita niin esim.Revlonin colorstay on ollut ihan ok, hintaansa nähden. Mutta ei toki samaa tasoa Kanebon kanssa, tai Sisleyn, joka on mielestäni se kaikkein paras.

Vierailija
16/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketti tavaraa. Olen ollut tosi tyytyväinen. Löytyy mun hyvin vaalealle hipiälle oikea sävy. Levittyy ja peittää hyvin.

Vierailija
17/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybelline mineraali meikkivoide,puuterimainen (en tiedeä onko kaikki mineraalit) ollut tosi hyvä. Maksoi tarjouksessa n 10e. Aikaisemmin käytin Lancome Color Id, se lopetettiin eikä vastaava ole läheskään yhtä hyvä. Mulla kuivahko punoittava iho.

Vierailija
18/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin vuosia Blascoa, mutta kun tutustuin Mary Kayn meikkivoiteeseen, niin en ole palannut Blascoon.

Näiden lisäksi en ole käyttänyt kun joskus 15 v sitten Cliniqueta, joka oli hyvin ohutta. Kay on taas ohuempaa kuin Blasco.

Vierailija
19/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä oli täällä niin monet hehkuttaneet (kun kerran ostaa sitä ei kuulemma enää muut kelpaa) että ostin. En ole ollut tyytyväinen. Värisävy ei ole mulle sopiva enkä tykkää sen rakenteesta, mutta yritän nyt kuitenkin käyttää sen loppuun. En ole edelleenkään löytänyt Shiseidon Balanced make-up basen voittanutta, vaikka se on ehkä hivenen liian ohut ja alkaa kiiltää otsasta helposti.

Ben Nyessä on paljon pigmenttiä joten käytän sitä peitevoiteen tapaan. Sen saa kyllä levitettyä myös ohuelti sienen avulla, joten jos on kiire, laitan sitä, samoin jos otetaan paljon valokuvia niin Ben Nye on paras.

Vierailija
20/25 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät peitä juuri mitään, ja alkavat kiiltämään ihan poskettomasti. Just siis tuo Iredale, muita mineraalimeikkejä en ole sen jälkeen viitsinyt edes kokeilla.

Ideahan on juuri se, että saa ohuen pohjan ja jos tarvitsee peittävämmän, lisää kerroksia. Itselläni naama ei ala kiiltämään, vaikka aamulla laitan ja illalla tulen kotiin ja siinä välissä olen töissä juossut koko päivän. Useita meikkivoiteita ja puutereita on kokeiltu ja yleensä aina naama on alkanut kiiltää viimeistään puolen päivän aikaan. Mutta kaikki meikit eivät tosiaankaan sovi kaikille. Itselle sopivan löytää vaan kokeilemalla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi