Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko "huijaamalla" järkkäilleet itsenne raskaaksi?

Vierailija
01.04.2010 |

Esim. jättämällä pillereitä ottamatta, tyhjentämällä kondomin sisällön sisäänne, venyttämällä keskeytetyn yhdynnän liian pitkäksi tms ?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Petturiporsittu” palstahullu kaivoi esiin vanhan ketjun ja alkoi esiintyä ”petollisena naisena”, kun tuo edellinen viritelmä ei tuottanut toivottua tulosta? Meneekö peukut edelleen väärinpäin? Pitääkö taas itse keksiä raflaavia petostarinoita, kun oikeita ei tule?

Hanki jätkä elämä, edes jonkinlainen. (Vinkki: Tämä palstalla trollaaminen aamusta iltaan, päivästä ja vuodesta toiseen ei ole sitä.)

Vain koska sinä ilmeisesti trollaat täällä aamusta iltaan ei tatkoita että muut jakaisivat saman harrastuksen. Pitäisiköhän sinun keksiä elämääsi muuta sisältöä jos alkaa tuolla tavoin tulla päähän pipiä.

Ei valitettavasti ole tarvinnut esittää mitään. Voisit jätkä perustaa oman ketjun mieleisestäsi aiheesta ja sitten me kaikki voimme tulla tukemaan sun mielenterveyttäsi sinne.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3930032/muija-jattaa-salaa-miehelta-pil…

Eikö 110 sivua riittänyt sinulle? Ajattelit, että tulee mieleisempi tulos, jos kaivaa esille 10 vuotta vanhan ketjun ja alkaa alusta sen kanssa?

Sitten voisit alkaa miettiä, kenen päässä se pipi olikaan.

-eri

Eli 110 sivua ei riittänyt sinulle ja siksi tulet tänne trollaamaan.. ok. Mikset jatkanut siellä sitten 🙄

Sinä näköjään jatkoit. 😂

Hupaisa ketju, stealthing taitaa olla sinun juttusi? Tai olisi, jos joskus pääsisit panemaan?

Lue ketju, äläkä harhaisesti sekoita tänne asioita ulilaudalta. On myös hyvä muistaa, että vaikka sinä kirjoitat kaikki kirjoittamasi viestit, kaikki lukemasi viestit eivät välttämättä ole saman henkilön. Voisit myös yrittää löyttää sinne ulilaudalle takaisin. Tsemppii :)

Vierailija
42/54 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naosen, joka suunnittelu perheenlisäykset yksin. Lapsia olisi ollut nyt 5 ellei 2 niistä olisi mennyt kesken.

Ovat eronneet. Nainen on elämäntapatyötön sossuloinen, joka saa lastensa avulla kaikki ilmaiseksi.

Hänet on paapottu piloille. Lapset sen ikäisiä, että voisi mennä jo töihin. Mutta kun on +35 ikään saanut oleilla, niin eiköhän joku lääkäri kirjoita hänelle eläkepaperit pian.

Suomi rakastaa näitä tällaisia tapauksia. Jos normi työssäkäynyt jää työttömäksi, täytyy omaisuus myydä ennen kuin saa apua.

Mitä pitäisi ajatella miehestä, joka panee tuollaista naista ja vielä paljaalla?

Rakastuneeksi ja anteeksiantavaiseksi, joka haluaa pitää perheensä.

Perhesuunnittelu on yhteinen asia, mutta kyllä tuollainen käytös naiselta kampeaa eroa. Lisäksi kun nainen käy vieraissa, eikä voi tietää ovatko lapset edes omia. Siinä tulee viimeinen niitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies peukaloi kortsuja koska halusi vauvan,  asian saattaa selittää se että mies oli  jo 26, ystäväni taas oli 18, opiskelut kesken. Ystäväni ei ehtinyt tehdä aborttia, raskaus huomattiin myöhään mutta vauva menehtyi kohtuun. Tämä oli iso järkytys ystävälleni joka oli toki ensin halunnut abortin mutta sitten sopeutunut ajatukseen lapsesta. Mies meni sitten vuotta myöhemmin kännissä tunnustamaan ettei kondomi suinkaan ollut rikkoutunut luonnollisesti ja voitte kuvitella ystäväni reaktion. Ei sietänyt miestä silmissään ja  kihlasormus lensi mäkeen. Kirjaimellisesti. 8 kerroksisen mäellä sijaitsevan tornitalon ylimmästä kerroksesta alas.  Miehen mielestä kaveri ylireagoi, vaikka pieni kivi hautausmaalla todistaa muuta. Varmaan kiva aina haudalla käydessä muistaa, että oma kortsujen sabotointi johti siihen..

Vierailija
44/54 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä, mutta tuttavani teki katalan tempun miehelle, jonka kanssa seurusteli. Mies oli sanonut moneen kertaan, että ei halua lasta. Nainen sanoi syövänsä pillereitä, mutta varmuuden vuoksi mies ei koskaan tullut sisään, vaan roiski mahalle, rinnoille yms.  No se ei tätä naista lannistanut, vaan hän yhden (tai ehkä useammankin) herkän hetkeen jälkeen "kaapi" siemenet sisäänsä ja tuli raskaaksi. Valitettavasti (mutta ei yllättäen)  tuli ero, ja mies ei myöskään ole ottanut lapsesta vastuuta. Ei sekään oikein ole lasta kohtaan, mutta olihan tuo aikamoinen juoni

Vierailija
45/54 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ehkä maailman halveksuttavin tapa toimia. Lapsi on iso loppuelämän päätös ja siihen pitää olla molempien suostumus. Jos mies ei halua lasta etsit sellaisen joka haluaa tai tyydyt siihen, että lapsia on vaikka  se kaksi eikä koko armeijaa.  Yhtä kilttiä kuin mies huijaisi naiselle sterilisaation.

Itse en haluaisi tuollaisella moraalilla varustettua ihmistä edes työkaveriksi, jos tuollaisessa  asiassa huijaa niin minkälainen omaa etua ajava molo tämä olisi työpaikalla.

Vierailija
46/54 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että ensimmäiset kaksi lastani on saaneet alkunsa minun ansiostani. Edellisissä suhteissa miehet eivät halunneet lapsia, mutta minä halusin. Nykyinen mies oli ensimmäinen mies, joka oikeasti halusi lasta. Lapsiluku tällä hetkellä siis kolme.

Vierailija
47/54 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/54 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä sanoa, vaikka huijaaminen onkin väärin, että täysin varmaa ehkäisykeinoa ei ole. Ei ole. Siis ei ole. Paitsi se ettei nussi. Mikään keskeytetty ei todellakaan ole ehkäisyä. Muut menetelmät voivat pettää. Jos nussit, aina on olemassa raskautumisen mahdollisuus. Piste.

Vierailija
49/54 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en todellakaan. Käytin pillereitä sinne asti, että mieskin oli vihdoin valmis yrittämään lasta, vaikka itse olinkin ollut valmiimpi jo lapselle ennen miestä. Ei vaan antanut moraali periksi jättää pillereitä pois ja huijata miestä niiden pettäneen, kun eivät ne olleet pettäneet aiemminkaan 6 vuoden aikana.

Vierailija
50/54 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina väitetään, etteivät miehet halua lapsia. Tilastollisesti kyllä haluavat, into alkaa yrittää raskautta syttyy muutaman vuoden myöhemmin kuin naisilla keskimäärin. Minun kanssani on halunnut lapsia kolme miestä. Lukiossa kävi jokin mystinen moka kondomin kanssa, sain keskenmenon. Poikaystävää harmitti pirusti, minä en edes tiennyt miten helvetissä olin tullut raskaaksi, tyyppi varmaan valuttanut spermaa sisääni kumin riisuessaan... Toisen kerran tulin raskaaksi uudelle poikaystävälle jälleen teininä, minipillerit pettivät varmaankin jonkin vatsataudin vuoksi, jota en ollut rekisteröinyt. Olin ottanut pillerin joka päivä oikeaan aikaan. Poikaystävä olisi halunnut pitää lapsen, mutta tein abortin. Onneksi koska sama isi oli pannut samalla toisen tytön raskaaksi. Ihan totta! 🤮 Sitten pidin tuumaustauon, että miten päädyn seurustelemaan tällaisten paskojen kanssa... Tapasin mieheni parikymppisenä, sekin kosi voi vuoden sisään ensitapaamisesta ja halusi perheen. Ei onneksi alkanut kusettamaan tai pettämään ja muutenkin osoittautui unelmaksi. Lopulta olin itsekin valmis perustamaan perheen ja nyt haluamamme lapsiluku on täynnä alta 30v. On sellainen mies tästä joukosta, josta aion pitää kiinni. ❤️ Hyvää isänpäivänä kaikille!

Vierailija
51/54 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei olisi halunnut millään lasta, mutta se typerys ei myöskään halunnut käyttää kumia. Lopetin ehkäisyn ja välillä "vastentahtoisesti" annoin sen panna ilman kumia.

Kolme kuukautta ja olin raskaana. siitä vuosi ja mies oli poissa elämästäni. Sain mitä halusin  :)

Vierailija
52/54 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tehtailevat joukolla jatkuvasti miehille näitä yllärivauvoja ap:n mukaan ja silti vauvoja syntyy yhdelle naiselle keskimäärin vain hieman yli 1, mikä nyt ei täsmää?

Eletään siis Suomessa aikaa, jolloin huijauksen seurauksena isäksi päätyminen on äärimmäisen epätodennäköistä. Vaikeaa on miehen saada kumppaninsa synnyttämään lapsia ollenkaan.

Vierailija
53/54 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tehtailevat joukolla jatkuvasti miehille näitä yllärivauvoja ap:n mukaan ja silti vauvoja syntyy yhdelle naiselle keskimäärin vain hieman yli 1, mikä nyt ei täsmää?

Eletään siis Suomessa aikaa, jolloin huijauksen seurauksena isäksi päätyminen on äärimmäisen epätodennäköistä. Vaikeaa on miehen saada kumppaninsa synnyttämään lapsia ollenkaan.

Ne, jotka hankkii lapsia, hankkii yleensä monta. Tässä ryhmässä on nämä kusettajat ja pimittäjät. Sitten on veloja. Tuon noin yksi on vain keskiarvo.

Vierailija
54/54 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin mies peukaloi kortsuja koska halusi vauvan,  asian saattaa selittää se että mies oli  jo 26, ystäväni taas oli 18, opiskelut kesken. Ystäväni ei ehtinyt tehdä aborttia, raskaus huomattiin myöhään mutta vauva menehtyi kohtuun. Tämä oli iso järkytys ystävälleni joka oli toki ensin halunnut abortin mutta sitten sopeutunut ajatukseen lapsesta. Mies meni sitten vuotta myöhemmin kännissä tunnustamaan ettei kondomi suinkaan ollut rikkoutunut luonnollisesti ja voitte kuvitella ystäväni reaktion. Ei sietänyt miestä silmissään ja  kihlasormus lensi mäkeen. Kirjaimellisesti. 8 kerroksisen mäellä sijaitsevan tornitalon ylimmästä kerroksesta alas.  Miehen mielestä kaveri ylireagoi, vaikka pieni kivi hautausmaalla todistaa muuta. Varmaan kiva aina haudalla käydessä muistaa, että oma kortsujen sabotointi johti siihen..

Olisihan nainen itse voinut huolehtia ehkäisystä, jos ei kerran raskaaksi halunnut. Parisuhteessa ei ole pakko olla, erota saa kun siltä tuntuu. On se silti jotenkin hassua erota siksi, että tuli raskaaksi kun ei itse vaivautunut huolehtimaan ehkäisystä. Toki tästäkin voi olla montaa mieltä. Se on kuitenkin varmaan, ettei se pieni kivi hautausmaalla todista ylireagoinnista mitään suuntaan eikä toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän