Oletteko "huijaamalla" järkkäilleet itsenne raskaaksi?
Esim. jättämällä pillereitä ottamatta, tyhjentämällä kondomin sisällön sisäänne, venyttämällä keskeytetyn yhdynnän liian pitkäksi tms ?
Kommentit (54)
Mutta mä tiedän ainakin yhden joka on. Lisäksi sitten kertoi olevansa raskaana ja haluavansa abortin, otti mieheltä rahat ja käski painua helvettiin. Aborttia ei ollut oikeesti tekemässä missään vaiheessa.
Kasvatti muutaman vuoden lastaan yksin ja otti sitten lapsen isään uudestaan yhteyttä ja kertoi että hei, nyt kävikin niin että sulla on lapsi.
Halveksun ihmisiä jotka moisia temppuja tekevät!
Mutta mä tiedän ainakin yhden joka on. Lisäksi sitten kertoi olevansa raskaana ja haluavansa abortin, otti mieheltä rahat ja käski painua helvettiin. Aborttia ei ollut oikeesti tekemässä missään vaiheessa. Kasvatti muutaman vuoden lastaan yksin ja otti sitten lapsen isään uudestaan yhteyttä ja kertoi että hei, nyt kävikin niin että sulla on lapsi.
Miten toi kuulostaa jotenkin todella tutulta? :O Aiavn kuin olisin kuullut tapauksesta aiemminkin..
Meillä 4 lasta, jotka kaikki on alkuunsaatettu puolittain huijaamalla... Meillä mies on niin muutosvastarintainen, että vaikka periaatteen tasolla onkin ollut ihan valmis lapsiin, jokaiseen, niin silti olen joutunut vähän avittamaan kepulikonstein (syömään mm. lapsettomuushoitoihin hormoneja kertomatta miehelle yms.)
Ja kaikki lapset ovat rakkaita ja haluttuja, kunhan mies on ensijärkytyksestä toipunu... ;)
Että pitäköön kuka vaan miten alhaisena vaan, meidän perheelle kuitenkin hyvä ratkaisu!
kymmenen vuotta jaksoin höpöttää vauvasta. Sitten päätin vaan heittää pillerit mäkeen. puolentoista vuoden päästä meille syntyi "yllatysvauva" Mies on innoissaan! joskus kannattaa vähän huijata ;)
miksi teidän mielestä on ihan ok, että hädin tuskin teini-ikäinen lähäriopiskelija mieluummin tekee pilleritpetti-yllärivauvan lääkäriopiskelijapojalle kuin opiskelee itselleen ammatin ja menee töihin.
miksi teidän mielestä on ihan ok, että hädin tuskin teini-ikäinen lähäriopiskelija mieluummin tekee pilleritpetti-yllärivauvan lääkäriopiskelijapojalle kuin opiskelee itselleen ammatin ja menee töihin.
No mulla ainakin on ihan oikea ammatti ja tienaan reilusti enemmän, kuin mieheni. Rahan takia ei tätä huijausta ole tehty.
Ystäväni ei voinut syödä pillereitä, mies kertoi viime syksyllä, n 15 v myöhemmin pesseensä kortsut vedellä ja oli tehnyt niihin reikiä. Heidän ystävät olivat saaneet just lapsen ja mies halus kans. Ystäväni jäi kotiäidiksi, mies opiskeli itsensä, lapsia tuli 4 ja ystävällä työvuosia hyvin, hyvin vähän, ainoastaan pätkätöitä. Nyt ero häämöttää, mutta kummallakaan ei ole taloudellisesti muuttaa pois ja maksaa elatusmaksuja jne, joten heillä on tälläinen kämppis-suhde. Syksyllä jonkun riidan päätteeksi mies kertoi salaisuutensa. Että semmosta.
mä en vois elää tuollaisen salaisuuden kanssa!
Lapsi ansaitsee vanhemmmat, jotka molemmat ovat hänet halunneet.
Lähipiirissäni on tapaus, jossa nainen vannoi ja vakuutti syövänsä pillereitä. Hän vieläpä esitteli poikaystävälleen puolityhjiä pillerilevyjä. Oikeasti halusi vain pitää tämän miehen itsellään ja näki lapsen siihen parhaana keinona. Lapsi syntyi, mutta miestä tämä akka ei saanut pidettyä.
Exäni uusi tyttöystävä taas tuli "vahingossa" raskaaksi, pillerit eivät kuulemma sopineet. Hän halusi varmistaa että mies pysyy hänen kanssaan eikä palaa yhteen minun kanssani. Tämän hän on tunnustanut useammallekin kaverilleen. Mies tietää asian (ja epäili sitä alun perinkin). He ovat edelleen yhdessä ja heillä on toinenkin yhteinen lapsi.
Molempien näiden miesten epätoivoa ja paniikkia vierestä seuranneena sanon tuollaisen toiminnan olevan käsittämättömän härskiä, törkeää ja sekä miehen että tulevan lapsen oikeuksia polkevaa. Halveksin suunnattomasti!
ketkä ovat jättäneet pillerit pois kertomatta miehilleen ja tulleet raskaaksi. Kaikki ovat edelleen naimisissa ja miehet eivät tiedä että raskaudet on saaneet alkunsa huijaamalla.
Meillä ei ole vielä lapsia, olemme olleet yhdessä 8 vuotta, joista naimisissa 5 vuotta, ja mies on koko tämän ajan odottanut sopivaa hetkeä vauvalle mutta sitä ei koskaan tule, joten olen nyt harkinnut että voisin yrittää tulla raskaaksi miehen tietämättä. Mies olisi pelkästään iloinen ja onnellinen vauvasta mutta en tiedä pystyisinkö valehtelemaan noin rankasti.
tosta keskeytetyn yhdynnän venyttämisestä, tulin kuulemma tahallani raskaaksi. Mistäköhän hitosta mun pitäs tietää millon se yhdyntä keskeytetään niin ettei spermaa pääse perille :0
Mä tulin raskaaksi kun ei käytetty mitään ehkäisyä. Ei mä huijannut mitään, eikä ukko edes kysynyt käytänkö jotain ehkäisyä tai kaivanut kondomeja esiin. En siis koe huijanneeni ketään.
harrastin ajattelemattomana suojaamatonta seksiä exäni kanssa ja hain katumuspillerit apteekista heti yhteisen yön jälkeen. Tulin kaikesta huolimatta raskaaksi ja exä edelleenkin väittää, että "vokottelin hänet sänkyyn enkä hakenut jälkiehkäisyä koska halusin vauvaa". Yritäpä siinä sitten todistaa, että kyseessä oli OIKEASTI vahinko...
Vierailija kirjoitti:
Meillä 4 lasta, jotka kaikki on alkuunsaatettu puolittain huijaamalla... Meillä mies on niin muutosvastarintainen, että vaikka periaatteen tasolla onkin ollut ihan valmis lapsiin, jokaiseen, niin silti olen joutunut vähän avittamaan kepulikonstein (syömään mm. lapsettomuushoitoihin hormoneja kertomatta miehelle yms.)
Ja kaikki lapset ovat rakkaita ja haluttuja, kunhan mies on ensijärkytyksestä toipunu... ;)
Että pitäköön kuka vaan miten alhaisena vaan, meidän perheelle kuitenkin hyvä ratkaisu!
Tienaatko siis enemmän kuin miehesi? Maksatko myös yli puolet menoista?
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni ei voinut syödä pillereitä, mies kertoi viime syksyllä, n 15 v myöhemmin pesseensä kortsut vedellä ja oli tehnyt niihin reikiä. Heidän ystävät olivat saaneet just lapsen ja mies halus kans. Ystäväni jäi kotiäidiksi, mies opiskeli itsensä, lapsia tuli 4 ja ystävällä työvuosia hyvin, hyvin vähän, ainoastaan pätkätöitä. Nyt ero häämöttää, mutta kummallakaan ei ole taloudellisesti muuttaa pois ja maksaa elatusmaksuja jne, joten heillä on tälläinen kämppis-suhde. Syksyllä jonkun riidan päätteeksi mies kertoi salaisuutensa. Että semmosta.
Väärin huijata, mutta nainen voi silti olla synnyttämättä lasta kärsimykseen eikä rangaista häntä isänsä v*ttumaisuudesta. Mies ei pysty puolustamaan lasta enää sen jälkeen kun nainen on huijannut.
Vierailija kirjoitti:
ketkä ovat jättäneet pillerit pois kertomatta miehilleen ja tulleet raskaaksi. Kaikki ovat edelleen naimisissa ja miehet eivät tiedä että raskaudet on saaneet alkunsa huijaamalla.
Meillä ei ole vielä lapsia, olemme olleet yhdessä 8 vuotta, joista naimisissa 5 vuotta, ja mies on koko tämän ajan odottanut sopivaa hetkeä vauvalle mutta sitä ei koskaan tule, joten olen nyt harkinnut että voisin yrittää tulla raskaaksi miehen tietämättä. Mies olisi pelkästään iloinen ja onnellinen vauvasta mutta en tiedä pystyisinkö valehtelemaan noin rankasti.
No tuliko petturiporsittua? Aina voisit myös lähteä jos vain äly riittää..
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin raskaaksi kun ei käytetty mitään ehkäisyä. Ei mä huijannut mitään, eikä ukko edes kysynyt käytänkö jotain ehkäisyä tai kaivanut kondomeja esiin. En siis koe huijanneeni ketään.
Sitä lasta? Tuliko edes mieleen se syytön/onko hänellä edes mitään väliä, neiti Minäminäminäminä?
Sama kysymys näille peukuttelijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin huijata, mutta nainen voi silti olla synnyttämättä lasta kärsimykseen eikä rangaista häntä isänsä v*ttumaisuudesta. Mies ei pysty puolustamaan lasta enää sen jälkeen kun nainen on huijannut.
Ai että naisen pitäisi kärsiä abortti vain sen takia ettei lapsen tarvitsisi kärsiä???
Mies oli se joka huijasi, ei nainen välttämättä pyty tekemään aborttia vaan lapsen kärsimys on pienempi paha hänelle.
minusta se on alhaista.