Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotias sai äsken ihan kauheat raivarit :(

Vierailija
31.03.2010 |

Pelasimme Afrikan tähteä ja kun peli ei mennyt niin kuin 4-v. halusi niin tuloksena oli raivarit. Poika löi minua kaksi kertaa ihan raivona selkään. Tämän jälkeen otin hänet napakasti syliin ja poika löi voimakkaasti päällään minua huuleen niin, että huuli osui hampaaseen ja turposi. Sattui ihan kiitettävästi ja melkein aloin itsekin itkeä. Nyt jotenkin nolottaa oma käytös ja tuo, että melkein itkin. Lisäksi olen sisimmässäni niin vihainen tuolle pikkujätkälle, että mitään rajaa. Tuolla lailla ei käyttäydytä!!! Harmittaa, kun omatkin otteet oli aika napakat :(Paska äiti olen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotkin paska äiti. Sun tehtävä olisi ollut pysyä tuollaisessa tilanteessa RAUHALLISENA eikä alkaa itse ulvoa ja lähteä mukaan lapsen peliin. Kuriin vaan tuollaiset kakarat!

Vierailija
2/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kyllä kuullut kunniansa tuollaisesta käytöksestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saanut miettiä tekojaan siellä.

Kuria olla pitää!

Vierailija
4/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kauhistus...

Vierailija
5/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nyt ole liioittelua, että ihan lennätetään nurkkaan?

Vierailija
6/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ei saa sanoilla ja teoilla satuttaa, mutta aikuisten tulee näyttää tunteensa. Eli tässä tapauksessa tiukka kielto "EI, minua ei saa lyödä/purra" -> lapsi pois sylistä -> kävelet pois, etkä huomioi lasta.

Lapselle ei suoranaisesti kannata olla vihainen, vaan pitää olla vihainen teosta.

Vierailija
7/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi toimia, mutta kun me vanhemmatkin olemme vain ihmisiä, joilta välillä palaa pinna.

Vierailija
8/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo, kyllä lapselle saa ja PITÄÄ näyttää jos sattuu.

Vierailija
9/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasimme Afrikan tähteä ja kun peli ei mennyt niin kuin 4-v. halusi niin tuloksena oli raivarit. Poika löi minua kaksi kertaa ihan raivona selkään. Tämän jälkeen otin hänet napakasti syliin ja poika löi voimakkaasti päällään minua huuleen niin, että huuli osui hampaaseen ja turposi. Sattui ihan kiitettävästi ja melkein aloin itsekin itkeä. Nyt jotenkin nolottaa oma käytös ja tuo, että melkein itkin. Lisäksi olen sisimmässäni niin vihainen tuolle pikkujätkälle, että mitään rajaa. Tuolla lailla ei käyttäydytä!!! Harmittaa, kun omatkin otteet oli aika napakat :(Paska äiti olen.

otit lapsen otteeseen jotta ei vahingoittaisi sinua enää. sinuun sattui ja melkein, siis _melkein_ itkit. olit vihainen.

mitä teit mielestäsi väärin? jos minulle kävisi samoin, voi olla että reagoisin ihan samalla lailla, varsinkin jos suuttumus tulisi ihan yllätyksenä! jos taas tämä olisi odotettavissa, olisinkin valmistautunut henkisesti siihen ja pystyisin pitämään itseni viileänä.

btw. afrikan tähti on nelivuotiaalle aika vaikea peli!

Vierailija
10/11 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin nelivuotias suuttuu helposti jos häviää. Usein silloin lentävät nappulat lattialle. saattaa myös yrittää käydä pari vuotta vanhempaan siskoonsa käsiksi. Minuun ei vielä kuitenkaan vaikka olenkin välillä tyhmä äiti. Näytän pojalle suuttumukseni hänen käytöstään kohtaan ja lähetän huoneeseensa miettimään tekojaan. Vähän ajan kuluttua tulee sitten katumusitkut ja anteeksipyynnöt. Aiemmin löi, raapi ja puri siskoaan joka välissä. jäähyt eivät auttaneet. Lopetti kun aloimme käyttää samaa taktIikkaa häntä kohtaam, eli " puraisimme" poikaa siskon kanssa ( ei liian kipeää kuitenkaan).

Vierailija
11/11 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut tukasta kiinni ja lennättänyt huoneeseen häpeämään. Kyllä oppii, ettei toista lyödä kun itselle tekee kipeää.

Järkyttävä kakara, laita nyt se kuriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi