Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teidän miehet harrastaa?

Vierailija
31.03.2010 |

Vastaan itse: kolmasti viikossa harkat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6krt/vko harrastaa jotain seuraavista: juoksu, hiihto, maantiepyöräily, kuntosali

Vierailija
2/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi harrastus viikonloppuna ja on kiva olla keskenään kotona, kun vie lapsenkin mukanaan. :) Muut viikkoharrastuskerrat ovat työpäivän aikana työpaikan yhteydessä olevissa liikuntatiloissa. Tämän lisäksi satunnaisia ulkoliikuntareissuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy harrastamassa kamppailulajeja, töissä käy salilla. Onneksi ei enempää, ehtii olla lastenkin(ja jopa minun) kanssani.

Vierailija
4/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin:

-Jos on vapaalla vie lapset joko uimaan tai luistelemaan tai laskettelemaan (itse en voi harrastaa mitään noista, polvi ei kestä laskettelua eikä luistelua ja olen allerginen kloorille :() viikonloppuna, yleensä lauantaisin.

-Kaks kertaa viikossa tanssiharkat yhdessä mun kanssa (toisissa harkoissa hän kyllä yleensä vaan säestää), jos on vapaalla (mies on palomies eli hänellä on myös aika paljon vapaata).

-Kesällä pyöräillään koko perheen kanssa melkein joka ilta tai sitten käydään lenkillä ja otetaan koirat mukaan.

-Lisäksi mies lukee paljon (muitakin kuin Aku Ankkoja), katselee leffoja ja soittelee (hän soittaa mm. viulua, banjoa ja mandoliinia sekä akustistakitaraa) ihan omaksi huvikseen ja laulee lasten kanssa.

Vierailija
5/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä kun tulee niin pyörällä vie lapset tarhaan ja jatkaa siitä töihin ilman kärryä. Hyötyliikuntaa? ;)

Saas nähä otetaanko meillä matsi kumpi jatkaa taikkua ja kumpi kokeilee uutta lajia jahka tästä tokenen vauvan saamisesta.

Vierailija
6/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaamassa tennistä 1-3 kertaa viikossa. Jos vähemmän tennistä, sitten käy kuntosalilla.

Tekee tämän kaiken ruokatunnilla tai työpäivän päätteeksi. Tulee siis töistä kotiin klo 17-18 eikä sen jälkeen poistu mihinkään.

Vierailija
7/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

salilla tai lenkkeilee, muut harrastukset onkin sitten kotona hoituvia.

Vierailija
8/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa kerran viikossa työporukan sählyporukassa.

Kerran viikossa käy korisharkoissa.

Kerran viikossa käy potkunyrkkeleimässä.

Vierailija
9/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena kävi kerran laskettelemassa. Kesällä kävi pari kertaa lenkillä. Viime keväänä taisi muutaman kerran huhkia crossarilla.

Siinä taitaa olla harrastukset edellisen vuoden aikana.

Vierailija
10/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä kerran viikossa sählyä. Sitten on perheen yhteisiä harrastuksia esim. laskettelu. Joskus harvoin käy hiihtämässä, lenkillä, pyöräilemässä tms.

Nuo sulis ja sähly menee ennen töitä tai heti töiden jälkeen.

Vierailija
11/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä oli yksin pyöräilemässä ehkä kolme kertaa. Tänä talvena kävi kaksi kertaa yksin laskettelemassa, mutta mä ja lapset oltiin ko. viikonloppuna sukuloimassa. Ihan satunnaisesti 1kert/kk voi "turhaan" surffata netissä tai pelata tms., mutta se on aina lasten nukkuessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi