Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmas lapsi näyttää pysyvän loppuun asti perätilassa, vaikka aikaisemmat

Vierailija
31.03.2010 |

kaksi lasta ovat kääntyneet jo hyvissä ajoin raivotarjontaan. Mikäköhän tähän voi olla syynä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no eipä mulla viikkoja vielä kun 30 mutta kun nuo toiset ovat olleet tässä vaiheessa jo kauan pääalaspäin.

Vierailija
2/7 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko alkaa jo mennä. Neuvolassa sanottiin, että jos ei ole kääntynyt, niin voidaan yrittää kääntää viikoilla 34-35.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle lääkäri sano et voi kääntyä vielä 37 viikollaki itestään että ei mitään hätää eikä kiirettä..

Iten vähän vaikee uskoo kuinka muka enää siinä vaiheessa mahtuisi kääntymään. Tai no kaipa se mahtuis, mutta silti..

Vierailija
4/7 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensimmäinen loppuun asti. Toisen sain kääntymään roikkumalla ylösalaisin eli niin, että jalat sohvalla ja pää ja vartalo lattialla venkoilin illat. Sitten eräänä yönä vauva kääntyi, kävi ihan kipeää. Esikoista yritettiin kääntää rv. 33 tai 35 mutta ei kääntynyt.

Vierailija
5/7 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että jostain keskustelusta luin, että vauvalla on usein syynsä olla kääntymättä (kohdun malli tai liian lyhyt napanuora). Tuo kohdun malli tarkoittaisi kai käytännössä sitä, että se (kääntymättämyys) näyttäytyisi joka raskaudessa.

Mitä siitä (käännyttämisestä) voi vauvalle seurata?

-ap

Vierailija
6/7 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tulossa ja perätilassa on ja pysyy 33+1.

Vierailija
7/7 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännyttäminen kuulostaa aika hurjalta.

Olen miettinyt jo perätilasynnytystäkin!! Siitäkin olisi kiva kuulla kokemuksia!

Ja tosiaan noista syistä! Vai onko se vain niin että toiset viihtyvät istualtaan..?

Onko tuo totta tuo lyhyt napanuora? Voiko sitä ultralla tarkistaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi