Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumma asia jota lapsesi pelännyt?

Vierailija
31.03.2010 |

Meillä pojat keksi pelätä nukkumattia, sekun heittää uniHIEKKAA!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika 2v

Vierailija
22/28 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäsi pienenä hämähäkin seittejä ja palovaroittimia.

Mummolassa piti palovaroitin irrottaa pukuhuoneen katosta siksi ajaksi, kun käytiin saunassa. Poika ei suostunut alittamaan/ohittamaan palovaroitinta.

Itse olin pienenä pelännyt Lotto- arvontaa. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikkunan karmissa olevaa reikää johon työnnetään ikkunanavaaja.

Vierailija
24/28 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kohta 3-v pelkää oikeasti sitä nöyhtää, mitä sukista tulee varpaiden väliin, ja mitä kummallisinta, niin ei voi mennä kylpyyn tämän sukkanöyhdän pelossa

Kylvyssä kyllä käytiin, mutta ai sitä paniikkia ku siellä kellui vähänkin sukkanöyhtää... Äiti sitten niitä sankarina metsästi. Samoin pelkäsi lankoja, kuten joku toinenkin tässä ketjussa, ja hiuksia. Jos esim. oli märkä hius sormessa kiinni, niin paniikki oli taattu... Nyt 6-vuotiaana ei enää tietenkään pelkää hysteerisesti, mutta edelleenkin kammoksuu epäilyttäviä lankoja ja karvakasoja.

Vierailija
25/28 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hysteerinen itku tuli jos huomasi sukassa reiän, vaikka kuinka yritettiin selostaa tilannetta...

Vierailija
26/28 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on pelkäämistä ja mikä inhoamista?

Jotenkin osaisin itse mieltää nuo hiukset sormissa ja sukkanöyhdän inhottamiseksi ennemmin kuin pelottamiseksi.

Minulla ei ole vielä lapsia, mutta itse pelkäsin noin kymmenvuotiaana yhtä julistetta, jonka olin vielä itse pyytänyt kaveriltani, joka sen sai jonkin lehden välissä. Siinä oli kuva teinimutanttininjaelokuvasta (ei piirretty vaan oikeat näyttelijät tjsp). Ripustin sen huoneeni seinälle, mutten sitten uskaltanutkaan edes käydä yksin huoneessa, kun tuntui, että kilpparien silmät kiiluivat seinältä ja ne tuijottivat hämärässä.

Vierailija
27/28 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat lapset puhkoivat niitä ja nyt kaksivuotias on hysteerinen nähdessään ilmapalloja.

Vierailija
28/28 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis sitä ääntä, joka vedettäessä tulee.

Nyt 5-vuotiaana vieläkin miettii, että pelkääköhän edelleen. Vuosi sitten oltu viimeksi, silloin pyysi jonkun muun vetämään vessan ja itse poistui korviaan pidellen kauemmaksi.