Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vaihtoon vai?

Vierailija
30.03.2010 |

Eli ei ole sosiaalisesti kummoinen, ei osaa small talkia tai muutenkaan omaa mitään kohteliaisuuksia/käytöstäpoja,menee itse ovesta ennen naisia. On kasvatettu tasa-arvoon. Itse taas kannatan vanhanaikaisia käyttäytymistapoja.

Ei ulkoile tai vietä lasten kanssa muuten aikaa kuin tv:tä tai tietokonetta katsellen/pelaten.

Ei tykkää kutsua ketään kylään tai mennä kylään. Itselleni on jäänyt tästä hieman trauma ja nykyään vaikea olla oman sisaruksenkin kanssa tekemisissä. Tuntuu että elämme hänen elämäänsä. Olisin halunnut lomalla mennä laivalle mutta hän ei halunnut niin emme menneet. Haluaisin olla aktiivisempi elämässä ja tehdä kaikkea uutta,mutta mies nyhjää kotona. Eikä sitä voi aina yksin mennä ja tehdä lasten kanssa. Tuntuu että välillä elämme ihan eri elämää, seksiä ei enään ole ollut pitkään aikaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajuja riitoja ollut koko ajan. Olin onneton lasten syntymän jälkeen kun kaikki ei ollut sellaista kuin muilla. Muiden isät oli puistossa ja iloisia omani nukkui myöhään ja harvoin halusi mukaani puistoon. Jos nyt muistutan häntä asiasta niin sanoo, että olihan hän mukana monesti eli minä muistan väärin.

Pelkäsin tehdä lapsia hänen kanssaan kun näin miten laiska hän oli, tulin tavallaan vahinkoyön jälkeen raskaaksi ja en meinannut pitää lasta mutta mies itki ja puhui ympäri ja sanoi olevansa hyvä isä ja aina halunnut oman lapsen.

Noh huusi ekan kerran jo synnytyslaitoksella kun halusin apua hakea kätilöltä, myökään ei paljoa vauva aikoina auttanut. Olin todella väsynyt ja uupunut. Sanoi vaan että ei hän osaa vauvoja hoitaa ja ei tiedä mitä tehdä kun itkee.

En enään jaksa puhua menneistäkään hänelle kun muistan aina asiat väärin.

Vierailija
22/22 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi tai lähinnä teidän sopimattomuutenne on tehnyt sinusta tuollaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla