Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä on tapahtunut ystävälle ??

Vierailija
30.03.2010 |

ennen mukavaja rento ystäväni sai jonki aikaa sitten esikoisensa, ja sen jälkeen hänestä on muuttunut todella itsekäs ja minulle/ sekä minun ja muiden lapsille ilkeästi töksäyttelevä ihminen. olen yrittänyt ehdottaa yhteistä aikaa ja pientä eroa vauvasta (esim pari tuntia) mutta hän ei ole lainkaan innostunut. Tiedän toki että on varmasti väsynyt mutta huolettaa kuinka ystävyytemme käy??vai olisiko mahdollisesti masentunut? meidän lapsi on nyt 5vuotias, ja ei ole haitannut ystävyyttä. En oikein osaa edes lähestyä häntä enää...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin väsynyt? ei olekkaan lapsen kanssa sitä mitä luuli? mies on paska? katellinen?

Vierailija
2/5 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän varmasti siitä palautuu vielä, ehdota vaikka treffejä niin että ottaa vauvan mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin tulla vauvan kanssa ulos "kuorestani" kun vauva oli n. 2kk, ja enemmän aloimme liikkua ulkomaailmassa, kun vauva oli 4kk. Seuraavan lapsen kanssa lähdettiin liikkeelle saman tien, mutta esikoisen kanssa ei huvittanut. Ensimmäinen synnytyskin oli aikamoinen sokki.

Vierailija
4/5 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa samalla tavalla kuin ennen lasta. ja ymmärrän että voi olla väsyneempi, jännittyneenmpi. jos tarvii apua tai vain tukea? ja joku textari tms. kiva että kaveri muistuttaa että ei se ole unohtanut uutta äitiä vaikka kaverille on tullut lapsi.

Vierailija
5/5 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ystävä näytti oman itsekkyytsensä kun minä sain esikoisen. Ei koskaan kysynyt mitään, osoitti ettei minun elämä kiinnostanutkaan enää, vaikka minä olin aina ollut yhtä hyvä kaveri hänelle,jolla oli ennestään lapsia.

Täysin siis rivien välistä mitätöi minut ja äitiyteni, koska annoin vauvalle kaikkeni. Onko se sitten huono asia kun esikoiselleen antaa kaikkensa???