Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistaako terveyskeskus luomia niskasta ja selästä, hankaavat vaatteita ja rintaliivejä vasten?

Vierailija
30.03.2010 |

Soitanko vain terveyskeskukseen ja pyydän päästä luomenpoistoon vai miten? Jäljen ei tarvitse olla mitään huippukirurgiaa, koska ovat vaatteiden alla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyvät kai montako poistetaan, että tietävät vähän miten pitkä aika menee....

Vierailija
2/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ainakin poistettiin. Herkästi poistavat myös luomet jotka epäilyttää melanoomankin takia vaikka heistä se näyttää ok:lta. Eivät uskalla ottaa riskiä että myöhemmin saavat tietää että olikin syöpää. Jos kyse on pelkästään kosmeettisesta poistosta niin sitten tuskin tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin minun ihotautilääkärini mukaan nykytieto on että tuollainen hankaaminen ei ole mitenkään vaarallista eikä altista syövälle tms. Ihosyövässä joskus iho vuotaa verta, mutta se johtuu siitä (jo pitkälle edenneestä) syövästä, ei hankauksesta. Minulta on poistettu n. 15 luomea, mutta niiden "epätyypillisen" (koko, muoto, väri, jne.) ulkonäön takia, ei sen takia missä ne ovat.

Vierailija
4/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni luomenpoisto myöskin edessä selästä poistetaan ,josko tässä saa raskauskiloja karistettua.Ihan tekevät tuon luomenpoiston terveyskeskukessa. Näytteen lähtettävät sitten patologille.

Vierailija
5/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavatko tk:ssa nyk. tehdä näitä? Kerro ap jos saat terv.keskukseen ajan.

Vierailija
6/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin liikuntaa harrastaessa, kun vaatteet liikkuvat, vaivaa paljon.

Taidanpa soittaa sitten ja päästä kärsimyksistäni :)

ap

Vierailija
7/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä Helsingissä eivät olisi millään ottaneet, kehottivat menemään yksityiselle. Olisi tullut liian kalliiksi joten pysyin tiukkana ja lopulta tekivät tkssa. Mulla oli juuri sellaisia jotka olivat jatkuvassa hankauksessa liivien kanssa.

Vierailija
8/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin menisin poistattamaan nuo "väärässä paikassa" olevat luomet, useita olen jo poistattanut (yksityisellä tosin täällä Espoossa).

Hankalassa paikassa olevat luomet voivat esim. alkaa vuotamaan verta hankauksen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi