Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä piikki rinnassa/keuhoissa?

Vierailija
30.03.2010 |

Eilen yöllä tuli yhtäkkiä hirveä pistos oikealle puolelle rintaan tai keuhkoon. Todella tuskallinen. Alkuun se tuntui koko ajan pahalta, sitten sain vähän venytettyä niin että nyt se pistää pahasti enää kun vähän röyhistän tai vedän syvään henkeä. Mut koko ajan on vähän sellainen puristunut olo.

Voiko tää liittyä siihen kun mulla oli joulun alla paha keuhkoputken tulehdus, josta jäi vähän astmantapaista ja sain siihen piiput, mutta en tietty nuuhkinut niitä ihan loppuun asti. Olin myös vaihtanut pussilakanat ja ne saattoivat olla sellaiset, jotka on viimeksi olleet mökillä, mutta toki pesty sen jälkeen - tai sit ehkä olen pessyt ne erilaisella pesuaineella. Vai oonko mä vaan näin rapakunnossa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syyksi selvisi nikamien fasettilukot... Jumppaa, hierontaa ja venyttelyä, niillä helpotti.

Vierailija
2/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mä teen tälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kotona yksin olla huolissaan.

Vierailija
4/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekivät miljoonia testejä ja ottivat röntgenkuvia, kai ne ajatteli että ois keuhkosyöpä tai tuberkuloosi. Lopulta närkästyneenä potkivat pihalle ja sanoivat, että ne on lihaskramppeja, elä niiden kanssa. En haluais mennä tekemään itsestäni naurettavaa uudestaan. Pitkään aikaan ei oo nyt ollutkaan, eikä ikinä näin, ettei mitään tarvi tehdä niitä ennen.