Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperolle dödöä?

30.03.2010 |

Heippa!

Meil on 2-vuotias taapero, jonka kainalot haisee aika voimakkaasti (se on tosi noloo, jos ollaan käymässä jossain ja sit tulee sellanen hirvee hikilöyhähdys, ku se kävelee ohi).

Mä olen antanut sille sitä Adidaksen Deep Energyä (se oranssikorkkinen) ja kaikki onkin mennyt tosi hyvin, mut nyt ipanan kainalot on snadisti rikki ja se on vähän itkeskellyt öisin, ku se raapii niit kainaloita.

Onks mitään hyvii dödövinkkejä ton ikäiselle, semmosii joist ei iho mee rikki?

T: Huolestunut isukki

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykää lastenlääkärillä ja selvittäkää miksi kaksivuotiaan kainalot haisee. Ei ole normaalia.

En kyllä usko koko juttua ;)

Vierailija
2/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalot haisee, jos mä en laita dödöä. Pitäsikö munkin käydä siis lääkärissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalot haisee, jos mä en laita dödöä. Pitäsikö munkin käydä siis lääkärissä?

Vierailija
4/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutella asiallisesti ikävästä aiheesta. Tommoset prvottelut on ihan turhia.

Vierailija
5/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutella asiallisesti ikävästä aiheesta. Tommoset prvottelut on ihan turhia.

että 2-vuotiaan kainaloiden ei kkuulu haista hielle sillä tavalla, että tulee mieleen dödöä laittaa...Taaperon kainaloon ei dödöt kuulu, joten eipä ihme, että on rikki. Lapsen hikiongelmat kuuluvat lääkärille, aikuisen hien haiseminen on normaalia. Jos et tiennyt, nyt tiedät, kovin moni vaan ei voi uskoa, ettei tätä joku tiedä.

Vierailija
6/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajua et mikä tabu tää on, jos lapsi käyttää dödöä? Kyl mä hipasen sen poskiin eau de colonia, jos me ollaan menossa johonkin juhliin tms. Onks täskin jotain outoo?

Vierailija
7/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajua et mikä tabu tää on, jos lapsi käyttää dödöä? Kyl mä hipasen sen poskiin eau de colonia, jos me ollaan menossa johonkin juhliin tms. Onks täskin jotain outoo?

vaan oikeasti jotain voi olla vialla jo 2-vuotiaan kainalot haisee ihan oikeasti raavaalle hielle! Lapsen hormonituotanto ei ole sellainen, että hiki haisisi! Oletko kuullut puberteetti-iästä? Entä mitkä ovat hikikirauhaset? Ja on, kolinan sively lapsen poskiin on outoa! Älä ainakaan mitään iho-ongelmia ihmettele!

Vierailija
8/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on käyty niin moneen kertaan..

MINERAALIDEODORANTTIKIVI, sitä voit hyvällä omallatunnolla laittaa niin pienelle lapselle kun ikinä haluat.

Vierailija
9/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan "raavaalle hielle" haise, mutta hielle kuitenkin. Sitäpaitsi, ei siitä kolinasta ole (vielä) tullut mitään iho-ongelmia, mut voithan sä siihenkin kertoa jonkun hyvän merkin, noin niin kuin etukäteen (nyt käytössä Calvin Kleinin One).

Kiitti.

Vierailija
10/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(2-v.) haisee hiki niin pikimmiten lastenlääkärin pakeille. Voi olla kyseessä murroiän alkaminen liian varhain.

Vierailija
11/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et aihe ei oo ihan kaikille tabu. Mut must tuntuu, et jos mä jollain stemul rupeen sen kainaloit hieroo, niin siitähän ne vasta rikki meneekin.

Vierailija
12/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ääni madaltanut tai parta kasva, et tuskin on murkkuikä alkanut.

Vierailija
13/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et aihe ei oo ihan kaikille tabu. Mut must tuntuu, et jos mä jollain stemul rupeen sen kainaloit hieroo, niin siitähän ne vasta rikki meneekin.

kertoa miksi yrität peittää taaperon kainaloiden hienhajun? Moni on jo kehottanut lääkärin pakeille, ei ole normaalia.

Vierailija
14/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kainalot haisee hielle.

Vierailija
15/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kainalot haisee hielle.

Vierailija
16/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisee sen kädetkin hielle, kun se on ollut pitkään ulkona ja mä otan talvihandut veke. Pitäiskö mainita lääkärille tästäkin?

Ilmiselvä tabu.

Vierailija
17/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisee sen kädetkin hielle, kun se on ollut pitkään ulkona ja mä otan talvihandut veke. Pitäiskö mainita lääkärille tästäkin?

Ilmiselvä tabu.

Vierailija
18/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienhaju merkki hormonitoiminnan käynnistymisestä. Taustalla voi pienellä lapsella olla pahimmillaan aivokasvain. Myös lisämunuaiskuoren tuumori mahdollinen. Ehdottomasti lääkäriin.

Vai asuiko ap Porvoossa..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän