Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin tyytyväinen: 73kg =>66kg :D!

Vierailija
30.03.2010 |

Olo on niin mainio!!!

On ihanaa huomata, että ihan peruselintavoilla, syömisellä ja liikkumisella voi pudottaa painoaan ilman, että tarttee nääntyä nälkään tai tehdä jotain muuta ihmeellistä!

Koska aikaa tähän kulutin kokonaiset 6kk, pudotus on pysyvä ja kilot myös pysyvät poissa. Voin syödä ihan normaalisti koska (hyöty)liikun valtavasti eikä paino nouse.

Muita onnistuneita, joilla hyvä fiilis?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä metodeilla laihduit?

paljon oot muuten pitkä eli mikä on bmi nyt?

Vierailija
2/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 177 ja tavoitteeni on 72->66

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis 178cm pitkä eli bmi on 20,8.

Tähtäsin tähän 66kg painoon koska olen kokoaikuisikäni ollut ennen raskauksia 67kg ja nyt tuntui, että jos ikinä sen alle pääsen niin olen voittaja :o)! Ikää siis 32v ja lapsia kolme.

Metodit... No, apuna käytin kiloklubia, jonne laitoin lähtötiedot ja tavoitteen ja alkuun kirjasin ruokiakin. Kun huomasin, että millainen syöminen tekee kylläiseksi mutta jää alle päivän tarvekalorien, en enää jaksanut kirjata ruokia. Mutta tulosta tuli, tasaisesti.

Muuten elin ja elän kuten ennenkin. Annoskokoa pienensin vähän. Herkkuja en juuri harrasta, joten eipä tarvinnut juurikaan niistä luopuakaan. Pidän ainakin yhden herkuttelupäivän viikossa, yleensä viikonloppuna ja silloin napostelen hyvällä omalla tunnolla. Myös iltapäiväkahvin kanssa otan yleensä jotain makeaa kuten tänään mämmiä.

Mulla tämä toimii ja olen päässyt pukemaan päälleni joulukuussa ostamani motivaatiofarkut, joista olen NIIIIIN iloinen!

Koko elämää ajatellenhan tämä on pieni asia, mutta pienistä asioista on lupa iloita!

Vierailija
4/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo, että oot tiputtanu hiljakseen painon, sallit itselles herkkuja etkä tunnun olevan kauhee tiukkis ruoan suhteen. Tolla asenteella varmaan paino pysyykin sit aisoissa eikä tuu ihme repsahduksia kun ei ole mitään totaalikieltäytymismeininkiä.

Onnea!

Vierailija
5/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin moni mamma vinkuu, että mikä on kun paino ei putoo ja laihdutusta on takana kuukausi! tai joku naurettava kaksi viikkoo. Tai sitten ihmetellään, että oho, kuukaudessa lähti kolme kiloo ja hupsis, seuraavassa tuli takaisin neljä!!!

Ap:n painonpudotustapa on musta se ainoo oikea ja tuon kaltaisella metodilla itsekin sain raskauskilot pois ja ovat pysyneetkin poissa.

Vierailija
6/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yritän pitää sitä painoa ja on kyllä todella vaikeaa! Minulla on monta kertaa päivässä kova nälkä, vaikka pyrin syömään nälkää pitäviä ruokia (paljon proteiinia ja viljatuotteet täysjyvää tai kuitulisättyä). Usein on nälkä vielä illalla, kun olen syönyt jo kalorit täyteen. Tästä syystä en vielä uneksikaan että voisin luopua Kiloklubista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme