Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi annan pakkeja komeille miehille ?

Vierailija
30.03.2010 |

hakkaan päätäni pöytään, koska taas kerran torjuin kiinnostuneen komean miehen. tällä kertaa kaiken lisäksi kolmesti. mikä minua vaivaa? nyt en saa mitenkään miehen yhteystietoja mistään. sinne meni, joku onnekas saa pitää.

miksen kykene elämään täysillä vaan pidättelen just väärällä hetkellä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kuolla yksinäisyyteen kun mulle ei kelpaa kukaan!=(

Kaikissa tuntuu olevan joku vika...ei vaan nappaa...ja vientiä olisi joka puolella senkun vaan valitsisi...

Vierailija
2/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joko huolitte jonkun ja olette tyytyväisiä tai sitten teille jää luu kouraan. Luulette ehkä että aina tulee parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin niin täynnä sitä etten hyväksy ketään edes hetken seuraksi...tuntuu että vaikka kuinka taistelen vastaan en vaan pysty hyväksymään ketään... T. se joka kirjoitti ymmärtävänsä ap:tä hyvin..

Vierailija
4/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheen aikanani. Jätin hänet silloin aika pian jostain kumman syystä, ehkä satuttamisen pelosta, en tiedä. Nykyään hän on naimisissa ja pienen lapsen isä.

En silti voi unohtaa tätä miestä, en ole siihen pystynyt seitsemässä vuodessa. Mikään ei ole tuntunut miltään miesten suhteen tämän jälkeen. Eikä ole ollut yhtään kunnon suhdetta, kun olen torjunut kaikki.

Vierailija
5/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on varmaan siinä että on ollut muutama sellainen mies joiden kanssa kemiat on todella menneet yksiin(toinen varattu ja toinen ei halua seurustella) Näiden jälkeen mulle ei kelpaa kukaan koska tunne ei ole edes lähellä samaa kuin näiden kahden vastaan kävelleen...nro 23

Vierailija
6/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hetero. trauma saattaa hyvinkin olla. on ollut ahdistunut olo koko päivän enkä enää tiedä miksi. miehen menettämisen takia vai itseoivalluksen vuoksi. miten saatoin olla vielä kaiken lisäksi niin tyly tälle miehelle. en ainoastaan antanut pakkeja vaan tein sen tosi rumasti. hävettää.

Vierailija
7/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällainen ystävä, ja harmittaa hänen puolestaan, kun ei uskalla heittäytyä suhteisiin. Vientiä olisi.

Vierailija
8/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kemiat pelasi, oli fiksu ja hauska, iloinen, empaattinen tyyppi. ja vielä miehekäs, piti tiukasti kiinni eikä ollut epävarma. tiesi mitä halusi. minut. en tiedä mitä pelkään? ehkä sitä, että olisin onnellinen.

Vierailija
9/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim.pelko että mies löytää paremman tai jättää,on uskoton tms.

Se pelko on minua estänyt vaikka vientiä olisikin,mutta isäni oli uskoton ja itse epävarmana otin ekan miehen joka oli ruma ja nyt lapsia. Johtuu varmaan huonosta itsetunnostasi..

Vierailija
10/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelko on sinua estänyt vaikka vientiä olisikin,mutta äitisi oli ehkä uskoton...

Vierailija
11/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa rakastumisen vai elätkö vielä bändifanittamisen ajassa? Kipinä, halu, ihastuminen, rakastuminen syntyy ihan muista asioista, muutenhan pariutuminen olisi sallittua vain malleille.

Vierailija
12/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vaikea. miten opin pois vaikeudesta?

ja miten vanhempani uskottomuus liittyy tähän, en ymmärrä? huono itsetunto oli nuorempana, muttei enää.

Vierailija
13/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitä välttämättä tiedosta edes koko ajan. Kuitenkin haluat jotain sellaista mitä et voi saada (torjut sen) eli jonkinlainen tunnelukko.

Joko siitä oppii pois käsittelemällä ja tiedostamalla tai sitten löydät onnen jostain muualta.

Vierailija
14/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 33 vuotta. tiedän ettei kipinä lähde ulkonäöstä. mutten edes anna mahdollisuutta itselleni ihastua komeaan tai vähemmän komeaan mieheen. torjun kaikki.

täyty olla todella pitkäpinnainen ja sitkeä, että pääsee muurieni läpi. harva on. elän varmaan yksin loppuelämäni.

Vierailija
15/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 33 vuotta. tiedän ettei kipinä lähde ulkonäöstä. mutten edes anna mahdollisuutta itselleni ihastua komeaan tai vähemmän komeaan mieheen. torjun kaikki. täyty olla todella pitkäpinnainen ja sitkeä, että pääsee muurieni läpi. harva on. elän varmaan yksin loppuelämäni.

Vierailija
16/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

torjun kaikki. komeat ja kivat jäävät enemmän harmittamaan.

Vierailija
17/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

torjun kaikki. komeat ja kivat jäävät enemmän harmittamaan.

sitten sulla on selvästi joku trauma miehistä, kannattaisi varmaan jutella vaikka jonkun psykologin kanssa mistä voi johtua. Lapsuudesta yleensä kai ne johtuu, ellet ole aikuisiällä joutunut pettymään pahasti.

Vierailija
18/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät ehkä olevasi homo? Tule vaan reilusti ulos kaapista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme