Kuinka te uskallatte testata?
Mulla on nyt kuukautiset 10 päivää myöhässä ja testi odottaa kaapissa, mutta en vaan uskalla testata. Pelkään, että olen raskaana ja toisaalta pelkään, että en ole. En tiedä, mitä tehdä. Rinnat ovat olleet hieman arat, mutta niin on aina ennen kuukautisia.
Onko testaaminen pakollista? Milloin pitää ottaa yhteyttä neuvolaan, jos on raskaana? En vaan uskalla..Miten saan kerättyä rohkeutta?
Kommentit (7)
niin on helpompaa toimia, vaikka kyl näyttää siltä että olet raskaana, onneksi olkoon vaan, mutta jos et pidä niin älä syyllistä itseäsi!
Jos olet raskaana ja raskaus on epätoivottu, niin sinä kerkeät miettiä mitä teet, ennen kuin on myöhäistä.
Jos taas raskaus on iloinen asia, niin pääsetpähän iloitsemaan mahdollisesta raskaudesta :)
niin et ole täällä myöhemmin panikoimassa että tuli syötyä ja juotua kaikenlaista.
neuvolassa pitää olla käyty enne ku rv 16 on täynnä jos meinaa saada äityis avustukset muuten ei kait oo väliä millon sinne menee vai meneekö ollenkaa ei kaikki edes käy neuvolassa mut sit ei vaan saa tosiaan niitä avustuksia
sulla ole vielä mihinkään kiire. sulla on vielä ainakin kuukausi aikaa ennen kuin tarvii otta yhteyttä neuvolaan, eiköhän se ennen sitä selviä, tai sit sulle tulee tarve testata jossain vaiheessa.
Kuulostele vaan itseäsi rauhassa, mutta elä toki niin kuin olisit raskaana, eli tupakka ja viina pois.
Jännittää muakin, pelkään että olen ja pelkään etten ole. Mutta en malttaisi odottaa, että saan TIETÄÄ.
sulla ole vielä mihinkään kiire. sulla on vielä ainakin kuukausi aikaa ennen kuin tarvii otta yhteyttä neuvolaan, eiköhän se ennen sitä selviä, tai sit sulle tulee tarve testata jossain vaiheessa.