Ideoita miten saan kuukaudessa kasaan 1500 euroa?
Haluan siis toikokuun lopussa matkalle, mutta miehen mielestä meillä ei ole varaa matkaan. Olen kotona lapsen kanssa, joten tuloja itsellä ei tällä hetkellä ole kuin kotihoidontuki. Olisko mammoilla ideoita, miten saisin kasaan matkarahat reilussa kuukaudessa? Huutoksesta voin saada muutaman satasen, mutta sillä ei vielä viikon rantalomalle lähdetä...
Kommentit (12)
ja viet kirppikselle myyntiin. Esim. vanhat matot menevät nyt keväällä kun ihmiset mökeillensä ostavat+astioita.
Ehkä nyt kumminkin kannattaisi pitää ne jalat maassa ja realismi kallossa.
Jos sinulla ei ole myytäviä osakkeita eikä mitään muutakaan suurempaa, niin heikossa nuo vaihtoehdot on. Lotto vetämään.
olla tuottoisa vaihtoehto. Mieskin ehdotti samaa, mut taitaa kuitenkin olla se viimeinen vaihtoehto. Kirppispöytä oli vähän aikaa sitten ja pari sataa tuli viikossa. Vielä olis myytävää, joten sieltä kirppikseltä voisi sen muutaman satkun saada, mut ei ihan tonniviittäsataa.
Olette kyllä aika masentavaa porukkaa te, jotka käskette pitää jalat maassa. Kyllä rahaa saa kasaan, jos vaan yrittää. Ja on mulla sijotuksia, mut en haluais niihin koskea. Haluaisin "tienata" matkarahat. Olisko sijoitusvinkkejä?
t. ap
niin niistä hyvinkin voisi saada 100-200 euroa.
niin mene töihin. Eipä tuota rahaa paljon muilla keinoin saa kuin myymällä, työtä tekemällä, voittamalla tai lainaamalla.
Ota mainostenjakokeikkoja. Lainaa rahat jos kuume on niin kova.
Minäkin haluaisin lomalle, mutta sen verran on järkeä päässä että olen unohtanut moiset haaveet. Olemme kumpikin töissä, mutta ei silti rahaa irtoa. Matkaan saisi budjetoida vähintään 3000 e ja sen on nyt liikaa. 4 hengen loma maksaa vähintään 2400 e ja käyttörahat päälle.
Pitää tietty laskea kannattaako matkakulujen jälkeen?
Realismia, realismia... Tylsää. Sanoinko, etten ole valmis menemään töihin. Kertokaa vaan mihin menen? Pitäs olla iltahomma, ettei tarttis laittaa lasta päiväkotiin. En mä niin paljon sinne matkalle hingu, että lapsen hoitoon sen vuoksi laittaisin.
Autoa en omista, joten en voi sitä myydä.
t. ap
ihan oikeasti saat tulla hakemaan mutta niitä on paljon, eli tarvitset kyllä autoa kuskaukseen
lähteä täältä pohjoisesta pulloja hakemaan :)
t. ap
ja herätät kiinnostusa baaritiskillä.