Miten toimia ihastuksen suhteen?
Mä olen ihan toivottomasti ihastunut erääseen mieheen ja mu tulkinnan mukaan tää mies myös muhun. Mä en odottanut mitään tämän tapaista edes tapahtuvan ja suureen ääneen julistinkin elämän autuutta ilman miestä. No tämä mies kuitenkin vei sydämeni. Erään baari-illan jälkeen jatkopaikassa nukahdin sohvalla tämän miehen kainaloon ja mies ei raaskinut herättää mua, joten nukkui itse yönsä sohvalla istualteen, vain että mun on hyvä olla. Viime viikonloppunakin istuttiin toinen toisen kainalossa kiehnäten. Mutta en uskalla tehdä kunnon aloitetta enkä edes omista tän miehen numeroa (tiedän kyllä useammankin jolla se on, mutta jos sen heiltä pyydän, arvaavat kyllä mihin sitä tarvitsen). Kait mä pelkään saavani pakit ja tekeväni itseni täysin naurunalaiseksi! Olo on kuin teinillä konsanaan, en pysty öisin edes nukkumaan kun tää mies kummittelee mun päässäni. Rohkaiskaa mua ja antakaa vinkkejä miten mä tätä miestä lähestyisin, jos sen numeron jostain saisin (enirolta ei löytynyt). Soittaa en uskalla, mutta mitä voisin viestiin laittaa? Ollaan puolisen vuotta tunnettu ja suunnilleen joka toinen viikonloppu samoilla jatkoilla.
Kommentit (4)
Kumman kauan jaksaa vapaa mies ympärilläsi pörrätä jollei ole yhtään kiinnostunut :)
Kokeile ensi kerralla rohkaistua pyytämään numeroa, hipaise kättä tai jotain muuta vastaavaa mistä mies saa vihjeen ottaa seuraavan askeleen mikäli on kiinnostunut (olin käsittävinäni että ap on ujo, joten kovin reippaat otteet eivät sovi? Muuten ehdottaisin ihan suoraan puhumista). Onnea!
Kiitos kolmonen! :) Aloitteen tekeminen seuraavalla kerralla ei välttämättä ole kovin suuri ongelma, mutta olemme pääsiäisen reissussa ja näkemistä joutuu odottamaan 2 viikkoa. En oikeastaan ole muuten millään tavalla ujo, mutta tämä on sellainen asia jota jostain syystä pelkään.
Viime yö meni taas pyöriessä, ajatellessa ja haaveillessa. Jos joudun tän kaks viikkoa odotella, olen varmasti oikea zombie kera lukuisien tuntien univelan! :D
t. Erittäin huonosti nukkunut ap
Ongelma on vaan noi mun lapset. En saa niitä arkena minnekään hoitoon ja haluaisin tapailla alkuun ihan rauhassa ja ilman, että sotken lapsia mukaan. Tämä mies tietää mun lapsista ja sellaisen yleisen keskustelun yhteydessä on sanonut ettei haittaa vaikka naisella olisi lapsia ennestään.
t. Ap
t. Uneton ap